Odporni na reklamy – czy na pewno?

Czy rzeczywiście współczesny konsument jest odporny na reklamę? W jaki sposób mechanizmy psychologiczne wykorzystywane są przez twórców reklam? Na te i inne pytania postaramy się znaleźć odpowiedź podczas kolejnego spotkania w ramach cyklu „Uniwersytet SWPS w Empiku”. Wykład wygłosi psycholog dr Małgorzata Klimka-Kołysko.
Wstęp wolny. Prosimy o wcześniejszą rejestrację za pomocą formularza.
Uniwersytet SWPS we współpracy z Empikiem zaprasza na otwarte spotkania, wykłady i warsztaty. Co dwa miesiące, na scenie głównej salonu Empik przy Placu Wolności będą odbywać się wydarzenia prowadzone przez wykładowców Uniwersytetu SWPS. Eksperci będą się dzielić wiedzą z zakresu takich dziedzin, jak psychologia, prawo czy design.
Czy reklamy działają na nas?
Żyjemy w świecie, w którym sprzedawcy prześcigają się w zdobyciu zainteresowania klientów. Ci wydają się jednak uodpornieni na wszędobylskie reklamy i zabiegi marketingowe, mające na celu skierunkowanie uwagi na oferowane produkty i usługi. Dlatego twórcy reklam sięgają po coraz bardziej wyszukane i zaskakujące triki, dzięki którym skutecznie skłaniają konsumentów do sięgania po promowane dobra?
Jak się dziś okazuje, przygotowanie współczesnej reklamy wymaga od jej autora wiedzy nie tylko z zakresu marketingu czy grafiki, lecz także z psychologii. W jaki sposób mechanizmy psychologiczne są wykorzystywane przez twórców reklam i czy współczesny konsument rzeczywiście jest uodporniony na reklamę?
O prelegentce

dr Małgorzata Klimka-Kołysko – psycholog, doradca zawodowy, trener kompetencji społecznych i osobistych. Od blisko 10 lat związana ze środowiskiem akademickim jako wykładowca. Jej zainteresowania naukowe oraz publikacje związane są przede wszystkim z zagadnieniami psychologii pracy, psychologii ekonomicznej oaz psychologii doradztwa zawodowego. Współpracuje z międzynarodowymi ekspertami z zakresu doradztwa zawodowego w ramach licznych projektów unijnych. Wspiera działalność Ośrodka Rozwoju Edukacji propagującą profesjonalną realizację doradztwa zawodowego w polskim systemie edukacji jako współautorka programów z zakresu doradztwa zawodowego dla szkół. Prowadzi także własną firmę szkoleniowo-doradczą.