Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Odporni na reklamy – czy na pewno?

float_intro: images-old/odporni_na_reklamy.jpg

Czy rzeczywiście współczesny konsument jest odporny na reklamę? W jaki sposób mechanizmy psychologiczne  wykorzystywane są przez twórców reklam? Na te i inne pytania postaramy się znaleźć odpowiedź podczas kolejnego spotkania w ramach cyklu „Uniwersytet SWPS w Empiku”. Wykład wygłosi psycholog dr Małgorzata Klimka-Kołysko.

Wstęp wolny. Prosimy o wcześniejszą rejestrację za pomocą formularza.

28 marca
17.00-18.30
Poznań

Uni w empiku2Uniwersytet SWPS we współpracy z Empikiem zaprasza na otwarte spotkania, wykłady i warsztaty. Co dwa miesiące, na scenie głównej salonu Empik przy Placu Wolności będą odbywać się wydarzenia prowadzone przez wykładowców Uniwersytetu SWPS. Eksperci będą się dzielić wiedzą z zakresu takich dziedzin, jak psychologia, prawo czy design.

Czy reklamy działają na nas?

Żyjemy w świecie, w którym sprzedawcy prześcigają się w zdobyciu zainteresowania klientów. Ci wydają się jednak uodpornieni na wszędobylskie reklamy i zabiegi marketingowe, mające na celu skierunkowanie uwagi na oferowane produkty i usługi. Dlatego twórcy reklam sięgają po coraz bardziej wyszukane i zaskakujące triki, dzięki którym skutecznie skłaniają konsumentów do sięgania po promowane dobra?

Jak się dziś okazuje, przygotowanie współczesnej reklamy wymaga od jej autora wiedzy nie tylko z zakresu marketingu czy grafiki, lecz także z psychologii. W jaki sposób mechanizmy psychologiczne są wykorzystywane przez twórców reklam i czy współczesny konsument rzeczywiście jest uodporniony na reklamę?

O prelegentce

Klimka Kołysko

dr Małgorzata Klimka-Kołysko – psycholog, doradca zawodowy, trener kompetencji społecznych i osobistych. Od blisko 10 lat związana ze środowiskiem akademickim jako wykładowca. Jej zainteresowania naukowe oraz publikacje związane są przede wszystkim z zagadnieniami psychologii pracy, psychologii ekonomicznej oaz psychologii doradztwa zawodowego. Współpracuje z międzynarodowymi ekspertami z zakresu doradztwa zawodowego w ramach licznych projektów unijnych. Wspiera działalność Ośrodka Rozwoju Edukacji propagującą profesjonalną realizację doradztwa zawodowego w polskim systemie edukacji jako współautorka programów z zakresu doradztwa zawodowego dla szkół. Prowadzi także własną firmę szkoleniowo-doradczą.

Termin i miejsce

28 marca 2019 r., godz. 17.00–18.30

Empik przy Placu Wolności, ul. Ratajczaka 44, Poznań

Kontakt

Anna Szulczewska
tel. 61 27 11 217
e-mail: [email protected]