Dlaczego kupujemy? O niestandardowych zachowaniach klientów
– Dobra marka to świetnie opowiedziana historia – przekonuje Paweł Tkaczyk, który od lat doradza firmom, jak budować fascynujące opowieści o ich produktach i usługach. Na spotkaniu organizowanym na wrocławskim wydziale Uniwersytetu SWPS wyjaśni, dlaczego świadomość niestandardowych zachowań konsumentów jest tak ważna w kreowaniu silnej marki.
spotkanie
czerwiec3 2016
Wrocław
Na nasyconym rynku trudno konkurować wyłącznie funkcjonalnością produktu. W momencie podejmowania decyzji przez klienta kluczowa może okazać się dobra opowieść. Fascynująca, wciągająca, uwodząca, zapadająca w pamięć. Do skonstruowania takiej opowieści nieodzowna jest wiedza o zachowaniach konsumentów. A ci niejednokrotnie wymykają się schematom.
Podczas wykładu Paweł Tkaczyk przeanalizuje niestandardowe zachowania konsumentów, wskazując jednocześnie, jak tę wiedzę wykorzystać w tworzeniu skutecznego storytellingu a w rezultacie w budowaniu silnej marki.
– Efektywne budowanie marki jest tym, czym zajmują się na naszej uczelni zarówno studenci studiów licencjackich dziennikarstwo i komunikacja społeczna, jak i magisterskich kreowanie mediów. Spotkanie na pewno będzie dla nich inspirujące – wyjaśnia Karina Stasiuk-Krajewska, opiekun kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna.
Prowadzący
Paweł Tkaczyk – jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza start-upom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą – pisze blog o budowaniu marki, popełnił dwie książki: „Zakamarki marki” i „Grywalizacja”, prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media. Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie.
Termin i miejsce
3 czerwca 2016 r., godz. 17.30-19.30
Uniwersytet SWPS
Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu
ul. Ostrowskiego 30b, aula 45
Organizator
Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna, Uniwersytet SWPS