Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Dlaczego kupujemy? O niestandardowych zachowaniach klientów

float_intro: images-old/2015/Aktualnosci/zakupy.jpg

– Dobra marka to świetnie opowiedziana historia – przekonuje Paweł Tkaczyk, który od lat doradza firmom, jak budować fascynujące opowieści o ich produktach i usługach. Na spotkaniu organizowanym na wrocławskim wydziale Uniwersytetu SWPS wyjaśni, dlaczego świadomość niestandardowych zachowań konsumentów jest tak ważna w kreowaniu silnej marki.

spotkanie

czerwiec3 2016

Wrocław

Na nasyconym rynku trudno konkurować wyłącznie funkcjonalnością produktu. W momencie podejmowania decyzji przez klienta kluczowa może okazać się dobra opowieść. Fascynująca, wciągająca, uwodząca, zapadająca w pamięć. Do skonstruowania takiej opowieści nieodzowna jest wiedza o zachowaniach konsumentów. A ci niejednokrotnie wymykają się schematom.

Podczas wykładu Paweł Tkaczyk przeanalizuje niestandardowe zachowania konsumentów, wskazując jednocześnie, jak tę wiedzę wykorzystać w tworzeniu skutecznego storytellingu a w rezultacie w budowaniu silnej marki.

– Efektywne budowanie marki jest tym, czym zajmują się na naszej uczelni zarówno studenci studiów licencjackich dziennikarstwo i komunikacja społeczna, jak i magisterskich kreowanie mediów. Spotkanie na pewno będzie dla nich inspirujące – wyjaśnia Karina Stasiuk-Krajewska, opiekun kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna.

258 pawel tkaczyk

Prowadzący

Paweł Tkaczyk – jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza start-upom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą – pisze blog o budowaniu marki, popełnił dwie książki: „Zakamarki marki” i „Grywalizacja”, prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media. Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie.

Termin i miejsce

3 czerwca 2016 r., godz. 17.30-19.30
Uniwersytet SWPS
Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu
ul. Ostrowskiego 30b, aula 45

Organizator

Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna, Uniwersytet SWPS