Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Strona główna

Drzwi Otwarte we Wrocławiu

float_intro: images-old/2015/Aktualnosci/wroclaw-hall1.jpg

Wybór studiów wyższych nie jest zadaniem łatwym. Decyzja ta jest jedną z ważniejszych, jakie przychodzi nam podjąć w życiu, bo jej konsekwencje mają wpływ na nasz dalszy rozwój oraz przyszłą karierę. Jak zatem wybrać, kiedy rynek uczelni wyższych przepełniony jest licznymi i różnorodnym ofertami? Mądrze. Wybór ten nie powinien być przypadkowy ani oparty na powierzchownej analizie informacji. Na Uniwersytecie SWPS uważamy, że warto się poznać i porozmawiać dlatego zapraszamy na Drzwi Otwarte, które odbędą się 1 lipca.

Poza szczegółowymi informacjami na temat studiów na kierunkach: grafika, dziennikarstwo i komunikacja społeczna, komunikacja i media, prawo oraz psychologia, uczestnicy lipcowych Drzwi Otwartcyh będą mieli okazję do zapoznania się z infrastrukturą uczelni – salami wykładowymi, aulami, strefą studenta – a także do porozmawiania ze studentami i wykładowcami. Dodatkowo będą mogli wziąć w udział w wykładach i warsztatach prowadzonych przez wykładowców Uniwersytetu SWPS.

Osoby zdecydowane będą mogły złożyć dokumenty w Biurze Rekrutacji, które czynne będzie w godz. 10.00-14.00. Zapraszamy do zapisywania się za pomocą formularza zgłoszeniowego.

Drzwi Otwarte

lipiec1 2017

Wrocław

Program

11.00-12.30 – prezentacja oferty edukacyjnej | sala 127

  • informacje o II Wydziale Psychologii i kierunku psychologia
    prof. dr hab. Tomasz Zaleśkiewicz, Dziekan II Wydziału Psychologii we Wrocławiu
  • informacje o Wydziale Prawa i Komunikacji Społecznej i kierunku prawo
    dr hab. Monika Lewandowicz-Machnikowska, prof. Uniwersytetu SWPS, Dziekan Wydziału Prawa i Komunikacji Społecznej we Wrocławiu
  • zasady rekrutacji
    Karolina Marczyńska, Biuro Rekrutacji
  • informacje o kierunku grafika 
    dr Mariusz Wszołek, dr Krzysztof Moszczyński, Katedra Grafiki
  • informacje o kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna oraz specjalności kreowanie mediów 
    dr Karina Stasiuk-Krajewska, Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej
  • stypendia i świadczenia dla osób z niepełnosprawnością – Małgorzata Dziedzic, Dziekanat
  • oferta staży, praktyk, szkoleń 
    Marta Gaj, Biuro Karier
  • informacje o kierunkach studiów podyplomowych
    Natalia Fuchs-Dzierżyc, Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń we Wrocławiu

12.30-13.00 – zwiedzanie uczelni

13.00-13.15 – przerwa

13.15-14.45 – wykłady i warsztaty kierunkowe

Psychologia, prawo - studia jednolite magisterskie
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, grafika, psychologia - studia I stopnia
Komunikacja wizualna, kreowanie mediów, psychologia - studia II stopnia
29 kierunków studiów podyplomowych oraz studia doktoranckie

Sprawdź ofertę studiów Uniwersytetu SWPS we Wrocłwiu »

Wykłady i warsztaty


Grafika jest bez sensu — o projektowaniu w tak zwanej współczesności

Na rynku jest wielu grafików, ale niewielu z nich to projektanci. Różnica jest bardzo prosta: ci pierwsi ganiają za świniami lecącymi przez kolejne wsie, ci drudzy rozwiązują problemy — nierzadko z sukcesem, choć w projektowaniu ważne jest umieć się mylić i wykorzystywać błędy i porażki do samodoskonalenia. W trakcie wystąpienia opowiemy o naszym rozumieniu studiów graficznych przez pryzmat krytyki współczesnego uganiania się za markami, blogami, aplikacjami, snapchatami i co tam jeszcze sobie wymyślimy. I tak, grafika jest bez sensu, jeśli nie studiuje się jej u nas.

dr Mariusz Wszołek - Projektant i wykładowca w Instytucie Grafiki Uniwersytetu SWPS. W pracy naukowej zajmuje się głównie reklamą, ze szczególnym uwzględnieniem dyferencji rynkowych oraz mechanizmów działania reklamy w kontekście komunikacyjnym. Ponadto zajmuje się projektowaniem komunikacji (w tym design thinking, human centered design, corporate identity), dyskursami wizualnymi i teorią społeczeństwa i komunikacji. Na Uniwersytecie SWPS prowadzi zajęcia z kreacji, communication design, designu opakowań, corporate identity, reklamy społecznej i teorii i praktyki designu. Redaktor serii wydawniczej projektowanie komunikacji w instytucie dziennikarstwa i komunikacji społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.

dr Krzysztof Moszczyński – projektant, wykładowca w Katedrze Grafiki Uniwersytetu SWPS. Zajmuje się wizualizacją danych, obrazowaniem procesów i projektowaniem wizerunku. Interesuje się graphic designem, designem opakowań, rozwojem systemów operacyjnych opartych o UNIX (np. MacOSX, Android), programowaniem w języku python. Na Uniwersytecie SWPS prowadzi zajęcia z zakresu corporate design, interaction design, information design, web design, mobile design oraz systemu automatycznego składu tekstu LaTeX.


Jak polubić siebie?

Przyczyną wielu problemów z samooceną i pewnością siebie jest zniekształcone myślenie. Myśli automatyczne, nieadaptacyjne schematy i zniekształcenia poznawcze pośredniczą w utrwalaniu negatywnych emocji i wpływają na zachowanie. Uczestnicy wykładu dowiedzą się, dlaczego niektórym z nas tak trudno uwierzyć w siebie, co może być przyczyną kompleksów, skąd bierze się destrukcyjne poczucie winy, czym są porównania „w górę” i dlaczego lepiej ich unikać. Poznają również kilka prostych zasad, których przestrzeganie pomaga w zdrowym myśleniu o sobie samym i otaczającym nas świecie.

mgr Zofia Szynal – psycholog (absolwentka Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu), specjalizuje się w seksuologii i diagnozie psychologicznej. Wiedzę z zakresu psychoterapii zdobywa w czteroletniej Szkole Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej. Przyjmuje pacjentów w Centrum Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej, udziela wsparcia psychologicznego podopiecznym Stowarzyszenia „Nadzieja”. Prowadzi również warsztaty psychoedukacyjne dla uczniów szkół średnich w ramach współpracy ze Strefą Młodzieży SWPS.


Branding - skąd się biorą silne marki? | brak miejsc

„Do niedawna o przewadze konkurencyjnej decydowała funkcjonalność: jakość, cena, walory użytkowe, siła wpływów. Dziś liczą się głównie uczucia i emocje. Szanse na wygraną ma naprawdę tylko ten, kto jest potrzebny”. Tak twierdził Wally Olins, jeden z klasyków współczesnego myślenia o marce, jej wizerunku i komunikacji. I wiecie co? Ma rację. Jego słowa pozostają aktualne w odniesieniu również do naszej rzeczywistości rynkowej, oddają jej dynamikę i szorstkie reguły, które sprawiają, że aby przetrwać na dłuższą metę należy wyróżnić się z tłumu - wykształcić tożsamość konkurencyjną, nawiązać emocjonalną więź z klientem. Czym zatem jest brand, jak go efektywnie komunikować, jak nie popaść w nijakości? O tym włąsnie będziemy rozmawiać (- a jest o czym).

Michał Ulidis - wykładowca Uniwersytetu SWPS oraz Uniwersytetu Wrocławskiego. Zawodowo od lat związany m.in. z agencją brandingową MorrisMarlowe, gdzie zajmuje się strategią marki. Prowadził liczne projekty z zakresu brandingu, planowania strategicznego, czy komunikacji marki. Autor i współautor kilkunastu publikacji poruszających tematykę szeroko pojętej komunikacji społecznej, badań empirycznych oraz brandingu.



Termin i miejsce

1 lipca 2017 r. godz. 11.00-14.45
Uniwersytet SWPS
Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu
ul. Ostrowskiego 30b
53-238 Wrocław

Kontakt

Iga Lewicka
Koordynator Projektu Strefa Młodzieży we Wrocławiu
tel. 71 750 72 51 | tel. kom. +48 785 202 527
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.