2021 Creativity loading: jak pandemia wpłynęła na branżę kreatywną?
Z przyjemnością zapraszamy na konferencję online „2021 Creativity Loading: Jak pandemia wpłynęła na branżę kreatywną?”, która powstała z inicjatywy studentów Dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu we współpracy z agencją September Events. Podczas wydarzenia będziemy gościć wielu znakomitych ekspertów, którzy odpowiedzą na pytania:
- Jak branża kreatywna z powodzeniem wykorzystała pandemię?
- Co wydawało się niemożliwe, a dziś jest miernikiem sukcesu?
- Jakie działania podjęli twórcy, agencje i przedsiębiorstwa, które zyskały w tym czasie?
4 panele, 16 prelegentów – warto wziąć udział i dowiedzieć się, jak wykorzystać kryzys, by osiągnąć sukces.
Link do konferencji zostanie umieszczony tutaj 24 godziny przed planowanym wydarzeniem. Transmisja wydarzenia odbędzie się na kanale YT.
2021 Creativity Loading
Jak pandemia wpłynęła na branżę kreatywną?
Organizatorzy
Uniwersytet SWPS we Wrocławiu, September Events
Z przyjemnością zapraszamy na konferencję online „2021 Creativity Loading: Jak pandemia wpłynęła na branżę kreatywną?”, która powstała z inicjatywy studentów Dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu we współpracy z agencją September Events. Podczas wydarzenia będziemy gościć wielu znakomitych ekspertów, którzy odpowiedzą na pytania:
- Jak branża kreatywna z powodzeniem wykorzystała pandemię?
- Co wydawało się niemożliwe, a dziś jest miernikiem sukcesu?
- Jakie działania podjęli twórcy, agencje i przedsiębiorstwa, które zyskały w tym czasie?
4 panele, 16 prelegentów – warto wziąć udział i dowiedzieć się, jak wykorzystać kryzys, by osiągnąć sukces.
Link do konferencji zostanie umieszczony tutaj 24 godziny przed planowanym wydarzeniem. Transmisja wydarzenia odbędzie się na kanale YT.
Wyjątkowy program, znakomici goście
Jak pandemia wpłynęła na branżę kreatywną? Nowa rzeczywistość stworzyła dużo zagrożeń, ale pokazała też wiele możliwości. O tym, jak przekuć kryzys w osiągnięcie, porozmawiamy podczas 4 paneli dyskusyjnych:
Success Story Online
Remigiusz „reZi” Wierzgoń oraz Filip Nowobilski opowiedzą o swoim sukcesie i zdradzą nam tajniki YouTuba. Jak zwiększyć zaangażowanie odbiorców i dbać o swój personal branding? Dowiemy się również, jak wyglądały początki ich kariery i jakie rady mają dla osób, które chcą zacząć prowadzić swój własny kanał na YouTubie.
Filip Nowobilski – założyciel internetowego talk-show „Duży w Maluchu", gdzie z udziałem znanych i lubianych postaci przeprowadza wywiady podczas jazdy Fiatem 126p. Jego gośćmi byli m.in.: Andrzej Grabowski, Artur Szpilka, Barbara Kurdej-Szatan, Karol „Friz” Wiśniewski oraz Peja. Środki na rozwój kanału zbiera za pomocą platformy Patronite. Mówi, że pozwoliłyby mu one na realizację bardziej złożonych nagrań takich, jak np. wywiad z Robertem Lewandowskim na ulicach Monachium, czy zakup lepszego sprzętu.
Remigiusz „reZi” Wierzgoń – zaczynał jako 13-latek, w tajemnicy przed rodzicami udostępniając na Youtube filmiki pokazujące, jak gra w Minecrafta. Dziś jego kanał, na którym zamieszcza vlogi i po prostu – jak sam mówi – świetnie się bawi, subskrybuje ponad 4 mln osób. Jest właścicielem firmy odzieżowej „REZI STYLE”, a razem ze swoją ekipą tworzą „Thunder Crew”, gdzie pracują nad wspólnymi projektami. Oprócz Youtube zaliczył też debiut w telewizji jako prowadzący The Voice of Poland, a następnie juror w „The Brain. Genialny umysł” 2.
Komunikacja marki
Jak komunikować w sferze online? Czy zawsze warto i jakich działań należy unikać, żeby nie popełnić błędów? Na te pytania postarają się odpowiedzieć zaproszeni specjaliści do spraw komunikacji.
Karina Stasiuk-Krajewska (prowadząca) – medioznawca, teoretyk komunikacji i etyk komunikacji profesjonalnej. Jest autorką ok. 70 publikacji naukowych, w tym trzech książek, m.in.: „Etyka public relations: konteksty, koncepcje, kontrowersje”. Jako wykładowca akademicki na Uniwersytecie SWPS prowadzi zajęcia z teorii komunikacji i dyskursu, etyki dziennikarskiej, etyki public relations oraz systemów medialnych.
Magdalena Ubraniak – założycielka agencji MaxTractor specjalizującej się w agromarketingu. Od ponad dekady wspiera firmy w budowaniu dobrej komunikacji i silnej marki. Była prelegentką m.in. na konferencjach TedX, Infoshare, I love Marketing. Autorka kursoksiążki „Agro Marketing – Skuteczna Strategia” oraz blogów Tractormania.pl i magdaurbaniak.com.
Iwo Wieczorek – Creative Manager w Publicon, gdzie odpowiada za motion design, grafikę i koncepcję. Specjalizuje się w szeroko pojętej komunikacji wizualnej, strategii, brandingu, motion designie i projektowaniu graficznym. Jest wykładowcą na Uniwersytecie SWPS. Niegdyś był związany z 9:37 Studio.
Michał Pawlik – właściciel i szef strategii w agencji MOOQ – Marketing and Business Development. Od wielu lat współpracuje i rozwija znane polskie i zagraniczne marki. Był związany m.in. z włoskim oddziałem firmy Kantar, największej agencji strategicznej na świecie. Wyróżniony przez magazyn „Media & Marketing” za najlepiej oceniony dział badań i strategii w Polsce.
Eventy
Wydarzenia oraz festiwale online stały się dla nas codziennością. Jak jednak zastąpić emocje i wrażenia z festiwalu podczas eventu online oraz co należy zrobić, aby zapadły one w pamięć? Dowiemy się, jak branża eventowa zmieniła się podczas pandemii.
Tomasz Wołodźko – prowadzący DJ, prezenter, showman i moderator w popołudniowym programie Radia Eska. Naukowo zajmuje się medialnym przedstawianiem sportu i brandingiem dźwiękowym w przestrzeni publicznej. Pracował jako koordynator programowy wrocławskiego oddziału Telewizji Polskiej oraz dziennikarz „Gazety Wyborczej” i „Życia Warszawy”. Prowadził szkolenia komercyjne z zakresu wystąpień publicznych, kontaktów z mediami i kreowania wizerunku publicznego.
Magda Dubrawska – CEO Sold Out, jednej z najszybciej rozwijających się agencji koncertowych w Polsce. Firma działa w szeroko pojętej branży muzycznej i zajmuje się kompleksową organizacją wydarzeń: od stworzenia koncepcji, przez promocję, aż po realizację. Współpracuje z wytwórniami, niezależnymi artystami, klubami i instytucjami kultury w całym kraju.
Kuba Fajfrowski – założyciel September Events i September PR, związany z branżą eventową od 9 lat. Na swoim koncie posiada realizację ponad 100 komercyjnych projektów eventowych. Regularny uczestnik paneli dyskusyjnych w branży MICE. W swoim portfolio ma współpracę z takimi firmami, jak: IBM, KGHM, Dolby, Lidl, Krajowy Rejestr Długów.
Hubert Jakubowski – zastępca Brand Managera Radia ESKA. Odpowiada za rozpowszechnianie lokalnego wizerunku radia zgodnie z jego formatem. Realizator i współtwórca wielu wydarzeń realizowanych na terenie Dolnego Śląska. Postać prężnie działająca w środowisku sportowym.
Sound Study
Czy warto robić koncerty online? Czy lockdown wpływa na kreatywność i zdolność do tworzenia nowego contentu? O tym, jak wygląda rzeczywistość młodych i wschodzących artystów w trakcie pandemii, będą dyskutować studenci Uniwersytetu SWPS.
Kuba Kasica (prowadzący) – członek koła Sound Study, lubi kreatywne wyzwania.
Julia Byszkowska (prowadząca) – miłośniczka R&B, teatru awangardowego i reklamy. Członkini koła Sound Study i współorganizatorka koncertu Sounds of Students 3. Studentka Dziennikarstwa i komunikacji społecznej o specjalności Branding – Reklama – PR na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu.
Dawid Dziurzyński – wiceprzewodniczący Sound Study i redaktor naczelny „Pisma Prywatnego”. Współorganizator 2. edycji koncertu Sounds of Students realizowanych stacjonarnie oraz online. Studiuje Dziennikarstwo i komunikację społeczną o specjalności Branding – Reklama – PR na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu.
Aleksandra Sakowska – założycielka i przewodnicząca koła muzycznego Sound Study. Organizatorka 3. edycji koncertu Sounds of Students, w tym jednego online. Poza uczelnią śpiewa i komponuje piosenki.
Milena Mikula – współorganizatorka kilku wrocławskich wydarzeń muzycznych, m.in. Futurum czy Współczynnik (Radia Luz). Tour manager punkmetalowego zespołu Skøv. Studiuje Dziennikarstwo i komunikację społeczną o specjalności Branding – Reklama – PR na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu.
Jakub Wędzina – aktywnie koncertował na scenach i ulicach Wrocławia. Prowadzący wokal nieistniejącej już kapeli Hype oraz wokalista Mikrodawki – wrocławskiego składu muzyki mantrycznej. Przekrój jego twórczości to mocne, gitarowe brzmienia, reggae, rap, muzyka ambientalna i eksperymentalna oraz warstwa liryczna – autorska poezja śpiewana w języku ojczystym.
Dołącz do wydarzenia i odkryj nowe możliwości w branży kreatywnej:
Więcej informacji o wydarzeniu, prelegantach oraz dokładny program »
Fanpage wydarzenia na Facebooku »
Wydarzenie na Facebooku »
Termin i miejsce
27 marca 2021 r., godz. 12.00
online
Kontakt
Anna Murzyn-Romańczuk
specjalista ds. marketingu i PR
tel. +48 785 202 527
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.