Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
zajęcia realizowane:
forma zajęć:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Formularz wyszukiwania na belce: Szkolenia

lokalizacja:
obszar tematyczny:
forma:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Dziennikarstwo, branding, PR – zobacz webinar

udostępnij artykuł
Dziennikarstwo, branding, PR – zobacz webinar

Marzysz o wykonywaniu pasjonującej i nieszablonowej pracy w obszarze dziennikarstwa, brandingu, reklamy, public relations czy social mediów?

Obejrzyj webinar i poznaj nasze studia dla przyszłych dziennikarzy, PR-owców i specjalistów ds. marketingu! 

Obejrzyj całość lub znajdź odpowiedzi na konkretne pytania. Klikając w interesujące Cię pytanie, przeniesiesz się do momentu webinaru, podczas którego padła na nie odpowiedź.

Współczesny absolwent dziennikarstwa to ktoś, kto zdaje sobie sprawę z potęgi mediów. Z ich wpływu - zarówno tego pozytywnego, jak i negatywnego - na nasze życie, myślenie i opinie. To ktoś, kto powinien stać po stronie odbiorcy, odpowiedzialnie prowadząc go przez gąszcz tematów, spraw i zjawisk z którymi na co dzień się spotyka. To wreszcie ktoś, kto umie wykorzystać media także do pracy w innych obszarach takich jak branding, reklama, marketing czy PR.

dr hab. Barbara Giza, prof. Uniwersytetu SWPS

 

Studia z obszaru Dziennikarstwa, Branding i PRe na Uniwersytecie SWPS - co warto wiedzieć?

  • głównym celem studiów jest praktyczne przygotowanie do wykonywania zawodu w taki sposób, aby wiedza i kompetencje absolwentów dokładnie odpowiadały na potrzeby rynku oraz by posiadali oni umiejętność odnajdywania się w ciągle zmieniającej się rzeczywistości
  • studenci zdobywają wiedzę i warsztat z zakresu klasycznego dziennikarstwa, ucząc się pracy w mediach: prasie, telewizji, radio; program jest uzupełniony także o profile agencyjne dotyczące wykorzystania wiedzy o mediach w innych zawodach np. w marketingu, reklamie, brandingu, public relations; studenci poznają także metody prowadzenia badań rynku i opinii, projektowania produktów oraz usług, zarządzania komunikacją, mediów społecznościowych
  • zajęcia prowadzone są przez praktyków, dzięki czemu studenci uczą się na konkretnych przykładach oraz w oparciu o jak najbardziej aktualne informacje
  • program studiów i sposób prowadzenia zajęć są szeroko konsultowane z branżą kreatywną, by jak najlepiej symulować realia rynku i jego zapotrzebowania,
  • duża część zajęć oparta jest o realizację projektów, zarówno indywidualnych, jak i grupowych, dzięki czemu studenci mają możliwość wykorzystania wiedzy teoretycznej w praktyce; projekty często realizowane są we współpracy z mediami oraz podmiotami branży kreatywnej, co pozwala studentom zapoznać się z realiami pracy zawodowej,
  • współpraca z biznesem oraz spotkania z wykładowcami pracującymi w branży dają okazję do networkingu, realizacji staży lub nawiązania relacji zawodowej,
  • studenci realizują praktyki obowiązkowe dopasowane do wybranej przez nich specjalności i planowanej ścieżki dalszego rozwoju,
  • podczas studiów studenci zdobywają wiedzę z zakresu kreowania własnej marki osobistej oraz budowania autonomicznej działalności gospodarczej,
  • studenci mają możliwość realizowania własnych inicjatyw i zainteresowań w ramach kół naukowych oraz organizacji studenckich.

 

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁOWĄ OFERTĘ

 

REKRUTACJA

Rekrutacja na studia rozpocznie się w kwietniu 2021 roku. O uruchomieniu formularza rekrutacyjnego poinformujemy Cię drogą mailową.

FINANSOWANIE STUDIÓW I PROGRAMY STYPENDIALNE

Zobacz jakie są możliwości dofinansowanie czesnego na naszym Uniwersytecie. Znajdź najlepszą opcję dla siebie! Czytaj więcej »

KONSULTACJE INDYWIDUALNE

Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji dotyczących studiowania na Uniwersytecie SWPS lub nie możesz się zdecydować, które studia wybrać skorzystaj z indywidualnych konsultacji telefonicznych.

Zamów konsultacje »

 

KURS MATURA 2021

Zdajesz maturę w 2021 roku? Dołącz do wyjątkowego kursu przygotowanego przez Uniwersytet SWPS i razem z nami przygotuj się do egzaminu dojrzałości!

Zapisz się na kurs »

 

ZACZNIJ ZDOBYWAĆ WIEDZĘ JUŻ DZIŚ!

Jeśli nie możesz doczekać się przygody związanej ze studiowaniem zachęcamy Cię do śledzenia ciekawych artykułów i wykładów na naszych blogach.

strefa psyche strefa kultur logo strefa zarzadzania strefa prawa logo strefa designu