Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Strona główna

Dziennikarstwo, Branding, Digital i Social Media – weź udział w spotkaniu online

dr Sylwia Szostak, medioznawczyni, badaczka telewizji, wykładowczyni na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna na USWPS
float_intro: images/ZDJECIA/webinar-rekrutacyjny/kwiecien-2024/Dziennikarstwo_DO_2000x1316.jpg
15 kwietnia 2024
17.00
online

Dziennikarstwo, Branding, Digital i Social Media

Marzysz o wykonywaniu pasjonującej i nieszablonowej pracy w obszarze dziennikarstwa, brandingu, reklamy, public relations czy social mediów? Weź udział w webinarze i poznaj nasze studia dla przyszłych dziennikarzy, PR-owców i specjalistów ds. marketingu! Podczas spotkania online porozmawiamy o tym, jakie oferujemy studia z tego obszaru, opowiemy też o zasadach rekrutacji.

O czym będziemy rozmawiać?

Odpowiemy na pytania związane z oferowanymi kierunkami studiów. Opowiemy również o zasadach rekrutacji oraz programach stypendialnych.

Proces nauczania

  • Program studiów: Jakie specjalności dostępne są w ramach studiów? Co wyróżnia program studiów kierunków medialnych na Uniwersytecie SWPS? Czym się różnią od studiów na innych uczelniach?
  • Umiejętności praktyczne: Jakie konkretne umiejętności możesz zdobyć w trakcie studiów?
  • Kadra: Kim są wykładowcy kierunku? Ilu jest praktyków? Przedstawiciele jakich mediów i firm z sektora creative industries są naszymi wykładowcami?
  • Studia a praca zawodowa: Czy program zajęć umożliwia połączenie studiów z pracą zawodową? Czy jest możliwość wcześniejszego zaliczenia wybranych zajęć i skrócenia studiów?
  • Perspektywy zawodowe: W jakich branżach i na jakich stanowiskach znajdują zatrudnienie absolwenci kierunku?
  • Sposób prowadzenia zajęć: W jakiej formie realizowane są zajęcia? Na jakim sprzęcie i w jakich pracowniach uczą się studenci? Jakie projekty realizowane są w czasie studiów?
  • Do kogo skierowane są te studia? Jakich kandydatów przyciągają?
  • Współpraca z partnerami zewnętrznymi: Z jakimi podmiotami uczelnia współpracuje w ramach kierunku i jakie korzyści wynikają z tego dla studentów?

Rekrutacja

  • Jaka jest procedura rekrutacyjna na wybrane kierunki studiów? Czy można się rekrutować online?
  • Jaki jest próg punktowy?
  • Jaki jest deadline na złożenie aplikacji?
  • Jaki jest limit miejsc na studia?
  • Z jakich programów stypendialnych dla kandydatów możesz skorzystać? Co trzeba zrobić, aby je uzyskać?

Studia wyższe
z obszaru dziennikarstwo, branding, digital i social media

Kierunek

Dziennikarstwo i komunikacja społeczna

stacjonarne, niestacjonarne
Warszawa I stopnia poznaj szczegóły
Kierunek

Dziennikarstwo i komunikacja społeczna

niestacjonarne
Warszawa II stopnia poznaj szczegóły
Kierunek

Dziennikarstwo i komunikacja społeczna

stacjonarne, niestacjonarne
Wrocław I stopnia poznaj szczegóły
Kierunek

Komunikacja i media

stacjonarne, niestacjonarne
Wrocław II stopnia poznaj szczegóły
Specjalność

Branding – reklama – public relations

stacjonarne, niestacjonarne
Wrocław I stopnia poznaj szczegóły
Specjalność

Digital i Social Media

stacjonarne, niestacjonarne
Wrocław I stopnia poznaj szczegóły
Specjalność

Kreowanie mediów

stacjonarne, niestacjonarne
Wrocław II stopnia poznaj szczegóły

Na pytania odpowiedzą

 
Borkowski, Igor kierownik Katedry Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej we Wrocławiu
Etatowy
Tak
Biogram
Tak
Tytuł
prof. dr hab.
Imię i nazwisko
Igor Borkowski
Miasto
wroclaw
Dyscyplina
nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
Stanowisko
profesor
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"prodziekan ds. dydaktycznych","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":"Wydzia\u0142u Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu"}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"kierownik","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":"Katedry Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej"}}
Funkcja w Instytucie
{"funkcja-w-instytucie0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Nauk Humanistycznych","Nazwa odmieniona":""},"funkcja-w-instytucie1":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Nauk Spo\u0142ecznych","Nazwa odmieniona":""}}
Specjalizacja
Medioznawca, językoznawca, antropolog komunikacji
Funkcja w Centrum
{"funkcja-w-centrum0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Centrum Doskona\u0142o\u015bci i Innowacji w Dydaktyce","Nazwa odmieniona":""}}
Obszar zainteresowania
Array
Wydział
Array
Instytut
Array
prof. dr hab. Igor BorkowskiMedioznawca, językoznawca, antropolog komunikacji
Szostak, Sylwia medioznawca, badaczka telewizji, wykładowczyni na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna, kierowniczka praktyk studenckich
Etatowy
Tak
Specjalizacja
Medioznawczyni, badaczka telewizji
Biogram
Tak
Tytuł
dr
Imię i nazwisko
Sylwia Szostak
Dyscyplina
nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
Stanowisko
adiunkt
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Nauk Humanistycznych w Warszawie","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Kultury i Medi\u00f3w","Nazwa odmieniona":""}}
Miasto
warszawa
Funkcja w Instytucie
{"funkcja-w-instytucie0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Nauk Humanistycznych","Nazwa odmieniona":""},"funkcja-w-instytucie1":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Nauk Spo\u0142ecznych","Nazwa odmieniona":""}}
Wydział
Array
Instytut
Array
Funkcja w Centrum
[]
dr Sylwia SzostakMedioznawczyni, badaczka telewizji
Skalik, Natalia specjalistka ds. marketingu i rekrutacji
Etatowy
Nie
Numer telefonu
1
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Natalia Skalik
dr Natalia SkalikMedioznawczyni, badaczka telewizji
 
Justyna Rogula
studentka V roku dziennikarstwa na Wydziale Prawa i Komunikacji Społecznej USWPS we Wrocławiu

Formularz zgłoszeniowy

Sprawdź nasze pozostałe spotkania online

Drzwi Otwarte
na Uniwersytecie SWPS w Warszawie