Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Weronika Szwarc–Bronikowska

 

Weronika Szwarc–Bronikowska

 

Profil zawodowy

Ekspertka mediowa, praktyczka. Z branżą mediową związana od 1997 roku. Obecnie współzałożycielka i wiceprezeska domu mediowego Media People.
Jej firma świadczy usługi z zakresu planowania i zakupu mediów oraz konsultingu marketingowego i biznesowego. Media People należy do weCAN, sieci niezależnych firm marketingowych, działających na 15 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. weCAN wydaje unikalny rocznik CANUAL REPORT prezentujący kondycję rynków reklamy i mediów w regionie CEE.
Co roku Media People uzyskuje najwyższe oceny w „Raporcie Agencji Reklamowych i Domów Mediowych Media&Marketing” oraz w „Panoramie Reklamy” miesięcznika Press. W 2020 Media People została finalistą konkursu „Przedsiębiorca roku” organizowanym przez Centrum Przedsiębiorczości Uniwersytetu Warszawskiego a w 2024 Miesięcznik PRESS, Raport Panorama Reklamy przyznał Media People nagrodę „Warci zauważenia”.
W latach 1997-2005, Szwarc-Bronikowska pracowała dla wydawców: Agora S.A., Prószyński i S-ka, Wydawnictwo Murator, a następnie przez ponad 11 lat współtworzyła inny polski dom mediowy, uznany przez branżowy miesięcznik Media&Marketing za najlepszy niesieciowy dom mediowy w roku 2014.
Pracowała między innymi dla marek: SMYK, Primavera, Franke, Budimex, BNP Paribas Real Estate, Caparol, Marvipol, Bittner, Candy, Matras, Laboratorium Kosmetyczne Joanna, Astra Satelite, A+E Networks, Mokate, HTC, Santen, Cosmopolitan, Nobu Hotel, Fundacja Jaśka Meli i wielu innych.