Innowacja nie jest nowym produktem czy rozwiązaniem technologicznym. Jest nią kultura firmy, czyli inny od dotychczasowego sposób myślenia.
— Zuzanna Skalska, mentor i dyrektor merytoryczny szkolenia
Business Transformation
by Design
13-15 czerwca 2019, Warszawa | Szkolenie Master Class
O szkoleniu
Innowacja to kultura
Dzisiejszy biznes w coraz mniejszym stopniu zależy od prostych źródeł wzrostu, takich jak tańszy produkt, tania siła robocza czy lepsze zarządzanie. Biznes to nieustanne poszukiwanie źródeł rozwoju, innowacji. Ta z kolei nie jest nowym produktem, usługą czy rozwiązaniem technologicznym. Jest nią kultura firmy, czyli zakorzeniony w firmie sposób myślenia. To właśnie w nim leży źródło zmian i kierunek rozwoju.
Autorski program
Intensywny program Master Class, przygotowany przez najwyższej klasy ekspertów w oparciu o kompletne, zawsze aktualne treści i dane.
Praktyczne metody
Warsztatowe metody liderów, skoncentrowane wokół pracy projektowej oraz zespołowego generowania prototypów.
Scenariusze przyszłości
Nauka świadomej obserwacji trendów dla transformacji biznesowej. Budowa propozycji wartości wokół potrzeb dzisiaj i jutra.
Realne case study
Analiza procesów oraz efektów wdrożeń najbardziej innowacyjnych firm w kontekście szans i zagrożeń rynkowych.
Jak pracujemy?
Praktyczne narzędzia
W trakcie Masterclasses uczestnicy otrzymają wiele konkretnych narzędzi i wskazówek, które pozwolą zwiększyć skuteczność w roli twórcy kultury zapewniającej tworzenie innowacji.
Intensywna formuła
Szkolenie typu Pressure Cooking, zapewniające intensywne bodźce przez cały czas trwania, na poziomie najnowszej wiedzy oraz pracy w interdyscyplinarnych zespołach.
Podczas 3 dni intensywnych warsztatów dowiesz się:
- jak przeprowadzić transformację biznesu, wykorzystując metody wypracowane przez świat designu?
- jak budować scenariusze przyszłości, opierając się na trendach?
- jak zbudować wartość dla klienta dzisiaj, opierając się na przyszłych potrzebach użytkowników?
- jak zarządzać miękkimi komponentami, które zaczynają mieć coraz większe znaczenie dla klientów i pracowników?
- jak zarządzać komunikacją i percepcją klienta i pracownika, opierając je na najważniejszych dla nich wartościach?
- jak organizować i zarządzać procesem generowania innowacji zorganizowanym wokół wartości dla klienta?
- jak rozumieć kompetencje przyszłości i jak je wykorzystać?
Wiedza i networking
Podczas szkolenia zbudujesz sieć kontaktów z najlepszymi praktykami z transformacji kultury organizacji, poznasz światowej klasy specjalistów. Podyskutujesz z nimi i wymienisz doświadczenia. Porozmawiasz przy pracy, lunchu i podczas integracyjnej kolacji networkingowej.
Poznaj opinie na temat ostatniej edycji:
- Moment powstania prototypu był konsekwencją wielu wcześniejszych przemyśleń, o których często zapominamy. Myślenie o wartościach, rozciąganie pewnej perspektywy, dokładanie nowych elementów - to była wartość dodana.
Jagoda Tatarczyk
- Ogromna ilość procesów, mnóstwo zaskoczeń, mnóstwo cennych refleksji, które dzieją się przy okazji. Najcenniejszym sygnałem było to, abyśmy się "zaczęli uczyć oduczania".
Justyna Siejka
- Setki inspiracji, książek, myśli, rozmów z uczestnikami i prowadzącymi. To ogromna dawka wiedzy przekazana w ciągu trzech dni, która wystarczy nam tak naprawdę na kolejne miesiące.
Marcin Sędziak
Dla kogo?
Szukasz nowych sposobów rozwoju swojej firmy?
Jesteś managerem, specjalistą, członkiem kadry zarządzającej lub właścicielem firmy? Wierzysz, że innowację wyznacza nie tylko wizja, ale również jej skuteczna implementacja?
Jeśli tak, to szkolenie jest skierowane do Ciebie.
właściciele firm
którzy potrzebują nowych metod na rozwój biznesu
członkowie zarządów
poszukujący ścieżek transformacji biznesowej
dyrektorowie rozwoju
pracujący nad złożonymi projektami i procesami zmian
wyższa kadra zarządzająca
wdrażająca innowacyjne scenariusze przyszłości
Eksperci
Zuzanna Skalska
Analityk trendów dizajnu, innowacji i biznesu
Poszukując inspiracji w obszarze ekonomii, społeczeństwa, technologii, środowiska i polityki, powołuje trendy do życia. Od ponad 26 lat mieszka i pracuje w Holandii, zajmując się monitorowaniem trendów różnych dziedzinach przemysłu dla światowych korporacji, średnich i małych firm.
"Design w nowoczesnej firmie nie jest już jedynie produktem czy estetyką. Design stał się nowym narzędziem dla zarządzających oraz prostym i zrozumiałym katalizatorem zmian." - wywiad z Zuzanną Skalską w Strefie Designu »
Program szkolenia
Dzień 1. Budowa bazy
9.00-9.30
Przywitanie i wprowadzenie do Master Classes
Zuzanna Skalska
Rafał Kołodziej
9.30-11.30
Breaking the paradigm with DELFT Innovation model (workshop in English)
René Hartman
11:45-13:15
Zarządzanie prywatną firmą - case study (Sesja moderowana + dyskusja)
Sebastian Ptak
13:15-14:00
Lunch
14:00-15:00
Budowa zespołów
Sylwia Hull-Wosiek
15:00-15:30
Briefing wyzwania projektowego
Rafał Kołodziej
15:30-16:30
Praca w grupach projektowych nad wyzwaniem
Zuzanna Skalska
Rafał Kołodziej
16:30-17:30
Design. Zmiana. Kultura – jak to wszystko ma się do siebie?
Zuzanna Skalska
17:30-18:15
Dyskusja
18:15-18:30
Wrap-up
19:00-21:30
Kolacja
Dzień 2. Wybicie z klasycznych ram myślowych
9:00-9:15
Przywitanie i wprowadzenie do kolejnych dwóch dni
Zuzanna Skalska
Rafał Kołodziej
9:15-10:45
Rola designu w zarządzaniu zmianą w organizacji publicznej (wykład + ćwiczenie + dyskusja)
Szymon Ziobrowski
11:00-12:30
Projektowanie wartości dla klienta z perspektywy potrzeb DZISIAJ (wykład + warsztat)
Rafał Kołodziej
12:30-13:15
Lunch
13:15-14:45
Trendy jako sposób na identyfikację wartości jutra (wykład)
Zuzanna Skalska
15:00-16:15
Scenariusze przyszłości dla identyfikacji wartości JUTRA (warsztaty)
Zuzanna Skalska
Rafał Kołodziej
16:15-17:15
Projektowanie wartości dla klienta z perspektywy współ-tworzenia wartości i potrzeb JUTRA (wykład + warsztat)
Zuzanna Skalska
Rafał Kołodziej
17:15-17:30
Wrap-up
Dzień 3. Osadzenie w nowej rzeczywistości
9:00-9:15
Przywitanie uczestników
Zuzanna Skalska
Rafał Kołodziej
9:15-10:15
Dopracowanie idei wypracowanej w dniu poprzednim (moderowana praca w grupach)
10:15-10:45
Prezentacje rozwiązań (praca w grupach)
11:00-11:45
Prezentacja realnie wdrożonych rozwiązań w firmie Real Line
Konrad Szafirowski
11:45-13:00
Wypracowanie strukturalnych propozycji zmian w organizacji (moderowana praca w grupach)
13:00-13:45
Lunch
13:45-16:00
Dzielenie się doświadczeniami (moderowana praca w grupach)
16:00-17:00
Wrap-up
Informacje dodatkowe:
- Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość zmian w programie.
Bogaty pakiet szkoleniowy
3 dni warsztatów z najlepszymi praktykami
wieczorne spotkanie networkingowe
przerwy kawowe, lunche i bufet każdego dnia
certyfikat uczestnictwa i materiały szkoleniowe
Jak wziąć udział?
Aby wziąć udział w warsztatach, należy wypełnić formularz rejestracyjny. Liczba miejsc ograniczona - o udziale decyduje kolejność zgłoszeń.
Cena szkolenia: 5000 zł bruttoLimit miejsc: 20
Zarezerwuj swój udział już teraz
Zaplanuj swój pobyt
Spotkanie w samym sercu warszawskiej Pragi
Szkolenie odbędzie się w budynku Uniwersytetu SWPS przy ul. Chodakowskiej 19/31 w Warszawie, w bliskiej odległości od stacji Warszawa Wschodnia, w otoczeniu zabytkowych kamienic oraz kompleksu restauracyjnego Soho.
dogodna lokalizacja
Komfortowy dojazd z lotniska im F. Chopina kolejką podmiejską, stacja PKP w promieniu 1 km.
wyżywienie w cenie
lunch, przerwy kawowe, bufet i wspólna kolacja w restauracji Warszawa Wschodnia by Mateusz Gessler
zniżki na nocleg w Warszawie
20% rabatu w hotelach partnerskich Radisson Blu - Sobieski i Centrum
dojazdy taksówką z rabatem
w dniach szkoleń zniżka 15% w sieci partnerskiej (Euro Taxi)
Odpowiem na Twoje pytania
- Monika Wietrzyńska
Brand manager
tel. + 48 694 441 743,
[email protected]
- School of Form
ul. Głogowska 18, MTP, hala nr 1
60-734 Poznań
www.sof.edu.pl