Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

W ciągu dwóch intensywnych dni będzie szansa, aby doświadczyć i nauczyć się, jak podejście oparte na narzędziach z obszaru "experience desig" może dostarczać realną wartość w budowaniu emocjonalnej więzi pomiędzy marką/produktem/usługą/organizacją a ich klientem lub użytkownikiem.

— dr Dawid Wiener, mentor i dyrektor merytoryczny szkolenia

Experience Design 2.0

Termin już wkrótce, Poznań | Szkolenie Master Class

O szkoleniu

Projektowanie doświadczeń w epoce post-cyfrowej

Projektowanie doświadczeń (experience design) mieni się coraz liczniejszymi kontekstami oraz obszarami zastosowań, a sam termin wszedł już na dobre pod biznesowe czy projektowe strzechy. Czas zatem na kolejny krok - projektowanie doświadczeń na poziomie 2.0, w którym obszar budowania wieloaspektowych doświadczeń produktowych i komunikacyjnych staje się kluczowym wymiarem strategicznego zarządzania relacjami z klientami/użytkownikami, szczególnie istotnymi w obszarze cyfrowym.

Projektowanie mikrodoświadczeń,

czyli dlaczego każda akcja i interakcja robi różnicę.

Antycypowanie,

czyli jak uchwycić wartość dla klienta/użytkownika w coraz szybciej zmieniającym się otoczeniu.

Emocje w procesie experience design,

czyli jak projektować emocjonalne doświadczenia, które trwają.

Zarządzanie doświadczeniami,

czyli jak efektywnie pracować ze ścieżką na poziomie operacyjnym i strategicznym.

Podczas 2 dni intensywnego szkolenia poznasz:

  • najbardziej aktualne narzędzia i strategie w obszarze experience design
  • rozwiązania budujące długofalowe relacje z użytkownikiem/klientem
  • narzędzia generujące ścieżki mikrodoświadczeń

Business networking

Podczas szkolenia zbudujesz sieć kontaktów z najlepszymi praktykami ze swoich branż, poznasz wysokiej klasy specjalistów. Podyskutujesz z nimi i wymienisz doświadczenia. Porozmawiasz podczas lunchu i zespołowej pracy projektowej.

business transformation by design

Dla kogo?

Szkolenie kierujemy do specjalistów odpowiedzialnych za rozwój produktów i usług, za jakość obsługi oraz poszukujących kierunków wzrostu.

menadżerowie

eksperci zarządzający produktami i usługami, odpowiedzialni za ich rozwój

specjaliści

tworzący wartość dla klienta i odpowiedzialni za budowanie relacji marka-użytkownik

projektanci

pracujący w obszarze UXD, chcący rozwijać kompetencje w obszarze customer experience i projektowania mikrodoświadczeń

stratedzy

odpowiedzialni za innowacyjne strategie marek na bazie ścieżki doświadczeń

Eksperci

smartslider3[233]

Program szkolenia

Dzień 1

10.00 - 12.30

Wprowadzenie do experience design 2.0 (dr Dawid Wiener/Aga Olek)

  • Powitanie, przedstawienie, rozgrzewka i formowanie grup
  • Co łączy experience design z UX/UCD (User Experience/User-Centred Design), service design, CX (customer experience) czy BX (brand experience)?
  • Co charakteryzuje experience design drugiej fali (2.0)? Wymiar strategiczny i operacyjny.

12.30 - 13.15

Lunch

13.15 - 16.00

Doświadczenie buduje się z mikrodoświadczeń (dr Dawid Wiener/Aga Olek)

  • Jak można je rozumieć, zasady projektowe, pole zastosowań, praktyczne znaczenie.
  • Zadanie warsztatowe: praca w grupie na bazie case study oraz udostępnionego narzędzia.

16.15 - 18.00

Emocje jako kluczowe nośniki doświadczeń (dr Dawid Wiener/Aga Olek)

  • Rola procesów emocjonalnych w projektowaniu doświadczeń:
    - wielowymiarowy model generowania emocji komunikacyjnych oraz produktowo-usługowych;
    - dynamika afektów na ścieżce użytkownika;
    - czy emocje można mierzyć? Przykłady dobrych praktyk.
  • Zadanie warsztatowe: praca w grupie na bazie case study oraz udostępnionego narzędzia.

Dzień 2

9.00 - 12.30

Niedoceniany wymiar antycypacji: nowy filar w obszarze projektowania doświadczeń (dr Dawid Wiener/Aga Olek)

  • The dawn of anticipatory CX (Forrester, 2017): o co w ogóle w tym wszystkim chodzi?
  • Antycypacja/predykcja/prospekcja: podstawowe różnice, wartość biznesowa, pola zastosowań (procesów i minimalizowanie decyzji, jakie musi podjąć klient/użytkownik - effortless experience).
  • Zadanie warsztatowe: praca w grupie na bazie case study oraz udostępnionego narzędzia.

12.30 - 13.15

Lunch

13.15 - 15.15

Zarządzanie doświadczeniami w codziennej praktyce (dr Dawid Wiener/Aga Olek)

  • “Nie mierzysz, nie zarządzasz”. Analiza kilku case studies oraz prezentacja przydatnych narzędzi.
  • "NPS Wars" - kilka słów wokół kontrowersji związanych z pomiarem doświadczeń.
  • Zadanie warsztatowe: praca w grupie na bazie case study oraz udostępnionego narzędzia.

15.30 - 17.00

Experience Design 2.0 jako kompetencja strategiczna (podsumowanie)

  • Doświadczenia jako "waluta" w budowaniu unikalnej propozycji wartości oraz strategicznego zarządzania relacjami z klientami/użytkownikami.
  • Jak sprzedawać "doświadczenia" wewnątrz organizacji?
  • Co dalej? Świat w epoce "post-experience".
  • Prezentacja wypracowanych w trakcie warsztatu rozwiązań oraz ich omówienie.

Informacje dodatkowe:

  • wszystkie narzędzia udostępnione w trakcie warsztatu będzie można wykorzystywać dalej we własnej pracy na bazie licencji CC,
  • każda osoba uczestnicząca w warsztacie otrzyma zdigitalizowane materiały, jakie zostały wypracowane w pracy grupowej wraz z ich omówieniem (do 3 tygodni po kursie).

Bogaty pakiet szkoleniowy

2 dni warsztatów z najlepszymi praktykami

zdigitalizowane materiały poszkoleniowe

przerwy kawowe, lunche i bufet każdego dnia

autorskie narzędzia do wykorzystania we własnej pracy

Jak wziąć udział?

Aby wziąć udział w szkoleniu, należy wypełnić formularz rejestracyjny. Liczba miejsc ograniczona - o udziale decyduje kolejność zgłoszeń.

Regulamin szkolenia »


Limit miejsc: 24

Zarezerwuj swój udział już teraz

Zostaw swoje dane, a powiadomimy Cię o najbliższym terminie szkolenia "Experience Design 2.0". W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z koordynatorem: Monika Wietrzyńska, tel. 48 694 441 743, [email protected]

Zaplanuj swój pobyt

Spotkanie w samym sercu Poznania

Szkolenie odbędzie się w budynku School of Form, vis-à-vis Dworca Zachodniego, w samym centrum Poznania. Taka lokalizacja to duże udogodnienie komunikacyjne. W bliskim sąsiedztwie znajduje się centrum designu Concordia Design.

dogodna lokalizacja

siedziba School of Form naprzeciw dworca PKP

wyżywienie w cenie

lunch, przerwy kawowe i bufet podczas dwóch dni szkoleń

zniżki na nocleg w Poznaniu

do 15% rabatu w hotelach partnerskich (Puro, Vivaldi)

dojazdy taksówką z rabatem

w dniach szkoleń zniżka 15% w sieci partnerskiej (Euro Taxi)

Odpowiem na Twoje pytania

  • Monika Wietrzyńska
    Brand manager, koordynator szkolenia
    tel. 48 694 441 743,
    [email protected]
  • School of Form
    ul. Głogowska 18, MTP, hala nr 1
    60-734 Poznań
    www.sof.edu.pl

Sprawdź najbliższe szkolenia:

smartslider3[235]