W ciągu dwóch intensywnych dni będzie szansa, aby doświadczyć i nauczyć się, jak podejście oparte na narzędziach z obszaru "experience desig" może dostarczać realną wartość w budowaniu emocjonalnej więzi pomiędzy marką/produktem/usługą/organizacją a ich klientem lub użytkownikiem.
— dr Dawid Wiener, mentor i dyrektor merytoryczny szkolenia
Experience Design 2.0
Termin już wkrótce, Poznań | Szkolenie Master Class
O szkoleniu
Projektowanie doświadczeń w epoce post-cyfrowej
Projektowanie doświadczeń (experience design) mieni się coraz liczniejszymi kontekstami oraz obszarami zastosowań, a sam termin wszedł już na dobre pod biznesowe czy projektowe strzechy. Czas zatem na kolejny krok - projektowanie doświadczeń na poziomie 2.0, w którym obszar budowania wieloaspektowych doświadczeń produktowych i komunikacyjnych staje się kluczowym wymiarem strategicznego zarządzania relacjami z klientami/użytkownikami, szczególnie istotnymi w obszarze cyfrowym.
Projektowanie mikrodoświadczeń,
czyli dlaczego każda akcja i interakcja robi różnicę.
Antycypowanie,
czyli jak uchwycić wartość dla klienta/użytkownika w coraz szybciej zmieniającym się otoczeniu.
Emocje w procesie experience design,
czyli jak projektować emocjonalne doświadczenia, które trwają.
Zarządzanie doświadczeniami,
czyli jak efektywnie pracować ze ścieżką na poziomie operacyjnym i strategicznym.
Podczas 2 dni intensywnego szkolenia poznasz:
- najbardziej aktualne narzędzia i strategie w obszarze experience design
- rozwiązania budujące długofalowe relacje z użytkownikiem/klientem
- narzędzia generujące ścieżki mikrodoświadczeń
Business networking
Podczas szkolenia zbudujesz sieć kontaktów z najlepszymi praktykami ze swoich branż, poznasz wysokiej klasy specjalistów. Podyskutujesz z nimi i wymienisz doświadczenia. Porozmawiasz podczas lunchu i zespołowej pracy projektowej.
Dla kogo?
Szkolenie kierujemy do specjalistów odpowiedzialnych za rozwój produktów i usług, za jakość obsługi oraz poszukujących kierunków wzrostu.
menadżerowie
eksperci zarządzający produktami i usługami, odpowiedzialni za ich rozwój
specjaliści
tworzący wartość dla klienta i odpowiedzialni za budowanie relacji marka-użytkownik
projektanci
pracujący w obszarze UXD, chcący rozwijać kompetencje w obszarze customer experience i projektowania mikrodoświadczeń
stratedzy
odpowiedzialni za innowacyjne strategie marek na bazie ścieżki doświadczeń
Eksperci
smartslider3[233]Program szkolenia
Dzień 1
10.00 - 12.30
Wprowadzenie do experience design 2.0 (dr Dawid Wiener/Aga Olek)
- Powitanie, przedstawienie, rozgrzewka i formowanie grup
- Co łączy experience design z UX/UCD (User Experience/User-Centred Design), service design, CX (customer experience) czy BX (brand experience)?
- Co charakteryzuje experience design drugiej fali (2.0)? Wymiar strategiczny i operacyjny.
12.30 - 13.15
Lunch
13.15 - 16.00
Doświadczenie buduje się z mikrodoświadczeń (dr Dawid Wiener/Aga Olek)
- Jak można je rozumieć, zasady projektowe, pole zastosowań, praktyczne znaczenie.
- Zadanie warsztatowe: praca w grupie na bazie case study oraz udostępnionego narzędzia.
16.15 - 18.00
Emocje jako kluczowe nośniki doświadczeń (dr Dawid Wiener/Aga Olek)
- Rola procesów emocjonalnych w projektowaniu doświadczeń:
- wielowymiarowy model generowania emocji komunikacyjnych oraz produktowo-usługowych;
- dynamika afektów na ścieżce użytkownika;
- czy emocje można mierzyć? Przykłady dobrych praktyk. - Zadanie warsztatowe: praca w grupie na bazie case study oraz udostępnionego narzędzia.
Dzień 2
9.00 - 12.30
Niedoceniany wymiar antycypacji: nowy filar w obszarze projektowania doświadczeń (dr Dawid Wiener/Aga Olek)
- The dawn of anticipatory CX (Forrester, 2017): o co w ogóle w tym wszystkim chodzi?
- Antycypacja/predykcja/prospekcja: podstawowe różnice, wartość biznesowa, pola zastosowań (procesów i minimalizowanie decyzji, jakie musi podjąć klient/użytkownik - effortless experience).
- Zadanie warsztatowe: praca w grupie na bazie case study oraz udostępnionego narzędzia.
12.30 - 13.15
Lunch
13.15 - 15.15
Zarządzanie doświadczeniami w codziennej praktyce (dr Dawid Wiener/Aga Olek)
- “Nie mierzysz, nie zarządzasz”. Analiza kilku case studies oraz prezentacja przydatnych narzędzi.
- "NPS Wars" - kilka słów wokół kontrowersji związanych z pomiarem doświadczeń.
- Zadanie warsztatowe: praca w grupie na bazie case study oraz udostępnionego narzędzia.
15.30 - 17.00
Experience Design 2.0 jako kompetencja strategiczna (podsumowanie)
- Doświadczenia jako "waluta" w budowaniu unikalnej propozycji wartości oraz strategicznego zarządzania relacjami z klientami/użytkownikami.
- Jak sprzedawać "doświadczenia" wewnątrz organizacji?
- Co dalej? Świat w epoce "post-experience".
- Prezentacja wypracowanych w trakcie warsztatu rozwiązań oraz ich omówienie.
Informacje dodatkowe:
- wszystkie narzędzia udostępnione w trakcie warsztatu będzie można wykorzystywać dalej we własnej pracy na bazie licencji CC,
- każda osoba uczestnicząca w warsztacie otrzyma zdigitalizowane materiały, jakie zostały wypracowane w pracy grupowej wraz z ich omówieniem (do 3 tygodni po kursie).
Bogaty pakiet szkoleniowy
2 dni warsztatów z najlepszymi praktykami
zdigitalizowane materiały poszkoleniowe
przerwy kawowe, lunche i bufet każdego dnia
autorskie narzędzia do wykorzystania we własnej pracy
Jak wziąć udział?
Aby wziąć udział w szkoleniu, należy wypełnić formularz rejestracyjny. Liczba miejsc ograniczona - o udziale decyduje kolejność zgłoszeń.
Limit miejsc: 24
Zarezerwuj swój udział już teraz
Zostaw swoje dane, a powiadomimy Cię o najbliższym terminie szkolenia "Experience Design 2.0". W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z koordynatorem: Monika Wietrzyńska, tel. 48 694 441 743, [email protected]
Zaplanuj swój pobyt
Spotkanie w samym sercu Poznania
Szkolenie odbędzie się w budynku School of Form, vis-à-vis Dworca Zachodniego, w samym centrum Poznania. Taka lokalizacja to duże udogodnienie komunikacyjne. W bliskim sąsiedztwie znajduje się centrum designu Concordia Design.
dogodna lokalizacja
siedziba School of Form naprzeciw dworca PKP
wyżywienie w cenie
lunch, przerwy kawowe i bufet podczas dwóch dni szkoleń
zniżki na nocleg w Poznaniu
do 15% rabatu w hotelach partnerskich (Puro, Vivaldi)
dojazdy taksówką z rabatem
w dniach szkoleń zniżka 15% w sieci partnerskiej (Euro Taxi)
Odpowiem na Twoje pytania
- Monika Wietrzyńska
Brand manager, koordynator szkolenia
tel. 48 694 441 743,
[email protected]
- School of Form
ul. Głogowska 18, MTP, hala nr 1
60-734 Poznań
www.sof.edu.pl