Poznań , Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń
Zarządzanie stresem, emocjami, konfliktami i sytuacjami trudnymi w zespole
Szkolenie online | Czas trwania: 8h dydaktycznych
Termin szkolenia: nowy termin wkrótce
Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.
Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.
„Wielkie dzieła powstają nie dzięki sile, ale dzięki wytrwałości”
(Samuel Johnson)
Konflikt, stres, trudne sytuacje są czymś naturalnym, nieuniknionym w życiu zawodowym i prywatnym. Stanowią integralną część życia społecznego. Jeśli między ludźmi nie ma konfliktów, to znaczy, że nie ma między nimi rzeczywistych kontaktów. Konflikt zazwyczaj kojarzy się z trudnymi emocjami, stresem, walką, z nieprzyjemnościami. Tak naprawdę jednak, jest neutralny. Konstruktywne lub negatywne mogą być natomiast sposoby rozwiązywania konfliktów. Zbyt mała ilość ujawnionych konfliktów/trudnych sytuacji prowadzi do stagnacji, ale konflikty nie w pełni kontrolowane grożą chaosem.
Osoby z działów personalnych firm, osoby zarządzające zespołami, doradcy zawodowi, wyższa kadra kierownicza, związkowcy, pracownicy obsługi klienta, zainteresowani tematyką.
Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy i doskonalenie umiejętności z zakresu zarządzania sytuacjami trudnymi, konfliktami w zespole, stresem i emocjami, a szczególnie:
• Zapoznanie uczestników z istotą stresu, rodzajami emocji, znaczeniem konfliktów w organizacjach
• Przedstawienie metod i sposobów rozwiązywania konfliktów, radzenia sobie ze stresem, itp.
• Doskonalenie odpowiednich technik komunikacji w sytuacjach trudnych, radzeniem sobie ze stresem, emocjami.
• Podwyższanie standardów zarządzania zespołami w firmach.
Korzyści:
• Zapoznanie uczestników szkolenia z wiedzą nt. stresu, emocji, źródłami i przebiegiem powstawania trudnych sytuacji, konfliktowych,
• Zdefiniować i określić sposoby rozwiązywania konfliktów,
• Traktować konflikt w sposób twórczy, pozytywny, a nie destrukcyjny,
• Komunikować się w odpowiednio z uczestnikami konfliktu/trudnej sytuacji,
• Opanować swoje emocje i stres podczas rozwiązywania trudnych sytuacji,
• Zapoznanie uczestników szkolenia z regułami efektywnej komunikacji, barierami i przeszkodami, jak również korzyściami z zakresu sprawnej komunikacji,
• Podniesienie efektywności pracy pracowników oraz zespołów, poprawa atmosfery w środowisku pracy, lepszych relacji społecznych w firmie,
• Podniesienie na wyższy poziom standardów kultury organizacyjnej firmy, poprawa wizerunku organizacji, lepszy PR,
• Większa pewność siebie, profesjonalizm uczestników w realizacji w/w działań.
Marzena Mieczkowska
Ceniony ekspert w dziedzinie HR, wykładowca, praktyk i trener biznesu. Doświadczony manager. Coach. Finalistka konkursu „Dyrektor Personalny Roku” w 2001r. Zdobyła dwukrotnie prestiżowe Godło „Inwestor w Kapitał Ludzki (2001, 2002).
Absolwentka socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła również studia podyplomowe z Zarządzania i marketingu oraz z Zarządzania zasobami ludzkimi w firmie w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Koźmińskiego w Warszawie. Zdobyła certyfikat niezależnej europejskiej placówki International Education Society. Jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami i Francuskiego Instytutu Zarządzania. Uczestniczyła w wielu kursach i szkoleniach z zakresu profesjonalnego ZZL.
Współpracuje z uczelniami: Uniwersytet - Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, Akademia im. L. Koźmińskiego, Wyższa Szkoła Bankowa, Wszechnica Polska Szkoła Wyższa w Warszawie, Collegium Humanum (MBA), WAT - prowadząc zajęcia ze studentami w zakresie zarządzania, HR, kompetencji „miękkich”, kompetencji kierowniczych, doradztwa zawodowego.Od początku swojej drogi zawodowej zajmuje się zagadnieniami HR (w różnych sektorach biznesu; produkcyjnym, medialnym, finansowym, wydawniczym, logistycznym, medycznym). Posiada kilkunastoletnie doświadczenie kierownicze. Współpracowała z różnymi grupami społeczno-zawodowymi w kilku branżach (w tym ze związkami zawodowymi). Posiada praktyczne doświadczenie biznesowe, m. in. uczestniczyła jako HR dyrektor w fuzji 5 konkurencyjnych firm i tworzyła politykę personalną od podstaw dla nowej firmy, realizowała także procesy dot. restrukturyzacji przedsiębiorstw.
Obszary specjalizacji:
Specjalizuje się w programach podnoszących efektywność biznesową firm poprzez działania z obszaru strategii personalnej, projektowanie procesów i narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi. W swojej pracy stara się łączyć inteligencję emocjonalną z analitycznym, biznesowym, twórczym myśleniem.
Zajmuje się doradztwem HR dla wielu firm, jak również prowadzi szkolenia i wykłady z zakresu doskonalenia kompetencji interpersonalnych, kierowniczych, HR.
Autorka wielu publikacji z w/w obszaru.
kolejność zgłoszeń;
w celu zapisania się na szkolenie wciśnij przycisk „Aplikuj" i pozostaw dane, które pozwolą nam skontaktować się z Tobą.
130 zł/os.*
*cena dotyczy wyłącznie szkolenia otwartego
Dla absolwentów, studentów i słuchaczy studiów podyplomowych Uniwersytetu SWPS - zniżka na szkolenie w wysokości 10%!
SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny
03-815 Warszawa, ul. Chodakowska 19/31
BNP Paribas Bank Polska SA
36 1750 0009 0000 0000 1095 1135
W tytule przelewu prosimy o podanie imienia i nazwiska uczestnika, oraz nazwy szkolenia