Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
zajęcia realizowane:
forma zajęć:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Formularz wyszukiwania na belce: Szkolenia

lokalizacja:
obszar tematyczny:
forma:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Czas trwania

  • 8 godzin dydaktycznych i indywidualna sesja coachingowa

Kontakt

  • Poniedziałek-piątek
    godz. 10:00-15:00
    tel. 22 517 99 60
    kom. 694 441 787
  • e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Warszawa, centrum studiów podyplomowych i szkoleń

Personal branding i coaching marki osobistej

  • Rekrutacja trwa

O szkoleniu

O szkoleniu:

Budowanie marki osobistej to konieczność dla tych, którzy pragną się wyróżnić w tak szybko zmieniającym się świecie. Czym jest wizerunek a czym marka osobista ? Dlaczego warto świadomie budować swoją markę i w jaki sposób robić to skutecznie, etycznie i wiarygodnie? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań z obszaru personal brandingu poznasz podczas tego warsztatu. Poznaj, "przećwicz" metody świadomego kreowania własnej marki i zwiększ skuteczność działań w tym obszarze. Dla uczestników szkolenia w cenie coaching marki osobistej.

Dodatkowo opcja badania baterią testów wraz z feedbackiem na korzystnych warunkach.

Termin szkolenia:  19 stycznia 2022 roku, w godz. 10:30-17:30

Dla kogo ?

  • wszystkich którzy chcą się dowiedzieć jak skutecznie i świadomie kreować swój wizerunek i markę;
  • szczególnie studentów jak i pracowników, wkraczających na rynek pracy;
  • pracowników, którzy chcą wzmocnić swoją markę osobistą.

Korzyści:

  • identyfikacja swoich mocnych stron i unikalnych cech;
  • nabyta wiedza jak skutecznie budować własną markę osobistą;
  • wzmocnienie poczucia własnej wartości;
  • sesja coachingowa marki osobistej.

Cele szkolenia:

  • zapoznanie uczestników warsztatu z ideą świadomego tworzenia swojej marki osobistej;
  • rozróżnienie pojęć: wizerunek, marka produktowa a marką osobista;
  • nabycie wiedzy dotyczącej samodzielnego budowania marki osobistej, w tym mocnych stron, czy też kształtowania wizerunku w Internecie itp.;
  • inspiracja.

Co wyróżnia program?

Przekazanie uczestnikom praktycznych wskazówek z obszaru personal brandingu oraz coaching marki osobistej. Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową tj. 70% zajęć to ćwiczenia i aktywne formy pracy z grupą a 30% zajęć to teoria. Stosowane metody to ćwiczenia indywidualne i grupowe, studia przypadków, quizy, prezentacja, coaching pozadaniowy, materiał filmowy.

Program

Czas warsztatu: 8 h 

Program

Marka własna – rola i definicje

  • Marka produktowa a marka osobista i jej elementy, wizerunek, reputacja – specyfika i różnice.
  • Co jest niezbędne, aby zbudować markę osobistą? Jakie są główne zasady budowania marki osobistej? Strategia marki osobistej. Ćwiczenia.

Identyfikacja podstaw indywidualnej marki osobistej i marketing mix

  • Określenie mocnych stron i umiejętności będących podstawą marki osobistej. Ćwiczenie.
  • Archetypy marki osobistej. Zastosowanie. Ćwiczenie.
  • Marketing mix i personal brand w praktyce.

Wybrane elementy autopromocji w pigułce

  • Biznesowy savoir-vivre. Wygląd i ubiór.
  • Wystąpienia publiczne i media.
  • Moja marka w Internecie.
  • Ćwiczenia.
  • Podsumowanie.

Dla chętnych: możliwość badania baterią testów wraz z feedbackiem.

Kadra

ładniak

Katarzyna Ładniak-Grońska

Trener biznesu i coach, konsultant i feedbacker IBD Business School, brand manager marek.

Psycholog i ekonomista, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły Głównej Handlowej, a także szkoły „Profesjonalny Trener Biznesu” House of Skills oraz Studium współpracy zespołowej i dynamiki procesów grupowych Grupy TROP. Obecnie jest w trakcie certyfikacji IIC. Jej pasja to dzielenie się zdobytą wiedzą i doświadczeniem z obszaru psychologii społecznej i marketingu w duchu uczenia przez doświadczenie, stosując aktywne i nowoczesne formy pracy z grupą, m. in.: ABIs (art based initiatives), elementy grywalizacji. Łączy wiedzę marketingową z podejściem psychologicznym i gruntowną wiedzą ekonomiczną.Posiada wieloletnie praktyczne doświadczenia menedżerskie, co wykorzystuje opracowując autorskie programy rozwojowe. Od wielu lat związana z marketingiem w korporacjach, gdzie zarządzała z bardzo dobrymi wynikami markami z różnych segmentów, m.in. Tchibo, Knorr, NOMI, Davidoff Cafe, NaTurek.

Jako konsultant, trener, coach, feedbacker IBD Business School oraz brand manager posiada doświadczenie kompleksowego kreowania produktów i marek, działań oraz planów marketingowych z rynku B2C i B2B, zarówno z dużymi, jak i niewielkimi budżetami. Prowadziła wiele projektów, prezentacji, spotkań biznesowych oraz szkoleń, coachingów, feedbacków w języku polskim, jak i angielskim m.in. dla, Goodyear, Merck, IBD Business School, Deutsche Bank, Musicart. Ponadto jest angażowana do współpracy edukacyjno-szkoleniowej z uczelniami: SGH, Akademią Leona Koźmińskiego, Uniwersytetem SWPS. Obszar specjalizacji marketingowej i edukacyjno-szkoleniowej to szeroko pojęte zarządzanie marką z elementami psychologii biznesu, tworzenie i wprowadzanie innowacyjnych produktów, także szkoleniowych. Oprócz programów rozwojowych w obszarze marketingu, interesują ją negocjacje, alternatywne metody rozwiązywania konfliktów oraz innowacje i zagadnienia przywództwa, efektywności zawodowej i osobistej, osiąganej poprzez coaching.

Rekrutacja i opłaty

Zasady rekrutacji

  • Kolejność zgłoszeń

Limit uczestników: minimum 6, maksimum 14 osób.

W celu zapisania się na szkolenie wciśnij przycisk „Aplikuj teraz" i pozostaw dane, które pozwolą nam skontaktować się z Tobą.

Opłata

550 zł/os.

Dodatkowa opcja badania baterią testów wraz z feedbackiem - 320 PLN/os.

Konto do wpłat opłat za szkolenia

SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny
03-815 Warszawa, ul. Chodakowska 19/31
Raiffeisen Bank Polska SA
36 1750 0009 0000 0000 1095 1135
W tytule przelewu prosimy o podanie imienia i nazwiska uczestnika, oraz nazwy szkolenia

Regulaminy

Termin szkolenia

Nowy termin szkolenia już wkrótce!

Termin szkolenia zamkniętego - do uzgodnienia z Zamawiającym.

W przypadku zgłoszenia się zbyt małej ilości uczestników biuro zastrzega sobie zmianę terminów szkolenia.