Warszawa , Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń
Akademia Kluczowych Kompetencji w Biznesie - Efektywna prezentacja handlowa
Szkolenie | Czas trwania: 16h dydaktycznych
Termin szkolenia: nowy termin wkrótce
Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.
Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.
Zapraszamy do udziału w praktycznych warsztatach, które pomogą Ci stać się skuteczniejszym w biznesie i pracować z większą przyjemnością. To, czego nauczysz się podczas Akademii będzie Cię wspierało przez resztę Twojego życia zawodowego i prywatnego. To tylko i aż sprawdzone na polskim rynku techniki i rozwiązania poprawiające efektywność sprzedaży.
Szkolenie skierowane jest osób, które chciałby poznać podstawowe zasady i techniki prowadzenia prezentacji (wystąpienia publicznego), które pozwalają przeprowadzić je skutecznie (osiągnąć założone cele) jak i przyjemniej (redukując stres). Uczestnicy poznają sposoby na zaprezentowanie nie tylko pomysłu (czy produktu), ale także i siebie, jako osoby godnej zaufania, posiadającej autorytet w zagadnieniu, które prezentują.
Trener biznesu i doświadczony handlowiec wielokrotnie nagradzany za osiągnięcia w sprzedaży, zarówno w Polsce, jaki i krajach EMEA Dorota Dwernicka, kierując się dewizą Alberta Einsteina „Uprościć tak bardzo jak to tylko możliwe, ale nie za bardzo” opracowała program pozwalający w krótkim czasie i przystępny sposób poznać i przećwiczyć umiejętności określane najbardziej pożądanymi w biznesie (badanie): umiejętność sprzedawania i prezentacji.
Akademia proponowana jest w celu opanowania podstawowych umiejętności niezbędnych do efektywnego rozwijania biznesu. Umiejętności, które przez pracodawców określane są tzw. „lukami kompetencyjnymi”(badanie), czyli umiejętnościami, które są bardzo pożądane w biznesie, ale bardzo często pracownicy nie znają ich lub nie potrafią się nimi posługiwać.
Każdy z nas, na co dzień znajduje się w sytuacjach, w których umiejętności sprzedażowe i prezentacyjne są nieocenione. Większość osób wcześniej czy później będzie współpracowała w zespołach, w których wiedza i umiejętności z obszaru kompetencji biznesowych, a zwłaszcza handlowych będzie wysoko ceniona.
Zwiększenia skuteczności prowadzonych prezentacji i poprawy komfortu ich prowadzenia.
Uczestnicy będą mieli możliwość:
Szkolenia realizowane będą głównie w formie warsztatowej (80 % czasu), mini wykładów i technik coachingowych. Uczestnicy będą otrzymywali zadania dodatkowe pomiędzy szkoleniami, które mają na celu zwiększenie ich zaangażowania proces rozwojowy, a także zintensyfikowanie efektów pracy.
Podczas szkoleń będziemy korzystać z kamery, aby móc:
Materiały dla uczestników:
Podczas szkolenia uczestnicy będą pracować w oparciu o praktyczne autorskie formularze do oceny umiejętności własnych oraz pozostałych uczestników. Bezpośrednio po szkoleniu uczestnicy będą mogli zgrać swoje nagrania (scenki sprzedażowe, prezentacje produktowe, itp.).
Po szkoleniu uczestnikom zostanie przesłany PDF podsumowujący:
Podczas warsztatów zostaną omówione oraz przećwiczone podstawowe i najskuteczniejsze zasady i techniki z obszaru publicznych wystąpień – ABC wystąpień publicznych i prezentacji.
Dorota Dwernicka
Certyfikowany trener i coach biznesu z zakresu kompetencji miękkich (specjalizacja - sprzedaż bezpośrednia). Podyplomowo ukończyła Zarządzanie Zasobami Ludzkimi na UJ. Ukończyła Studia Zawodowe Coachingu MUKOID. Szkoliła się w Polsce i za granicą, m.in. bezpośrednio od B.Tracy, A.Robbinsa. Pierwsze szkolenie przeprowadziła w 2000 roku. 12 lat pracowała w międzynarodowych korporacjach na stanowisku handlowca zdobywając polskie i międzynarodowe (EMEA) nagrody za osiągnięcia w sprzedaży. Do roku 2010 odbyła 10 000 bezpośrednich wizyt handlowych do klientów. Celem prowadzonych przez nią szkoleń, coachingów i doradztwa jest poprawa efektywności i satysfakcji z pracy uczestników. Stosuje głównie formy warsztatowe, które wzmacnia technikami coachingowymi. Szkoliła m.in.: dyrektorów, prezesów, kierowników, managerów, pracowników biurowych, pracowników linii produkcji, handlowców (terenowych, call center), przedstawicieli (medycznych, farmaceutycznych), traderów, maklerów giełdowych, urzędników, lekarzy, pielęgniarki, farmaceutów, kosmetolożki, weterynarzy, prawników, informatyków, deweloperów IT, pracowników naukowych. Pracując w międzynarodowej korporacji była w zespole projektowym „Sales Force Effectiveness”. Opracowała i wdrożyła autorski projekt „Akademia Profesjonalnego Handlowca”. Szkoliła pracowników firm m.in: Orlen, PGE Dom Maklerski, PKO BP, Luxoft, Valeo, IBM, UBS Bank, State Street, Royal Canin, Electrolux. Szkoliła studentów, m.in: Bielskiej Wyższej Szkoły im. J. Tyszkiewicza, Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie, Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, alumnów Fundacji A.Pagi. Zrealizowała projekty szkoleniowe przy współpracy z, m.in: Deloitte, Fundacja im. Lesława A.Pagi, Women Business Network, Inkubatory Przedsiębiorczości, Studenckie Forum Business Center Club, Centrum Psychologiczno-Terapeutyczne ”Tęcza”, Starostwo Powiatowe w Wieliczce, Marketinwestor, Ambasada Współpracy, Jacek Rozenek Audytorium. Prowadziła prelekcje inspirująco-motywujące poświęcone skuteczności w biznesie m.in. podczas „Women Business Network”, „Art Business Festival”, „Vet Business Forum”, „Trading Jam Session”.
W celu zapisania się na szkolenie wciśnij przycisk „Aplikuj teraz" i pozostaw dane, które pozwolą nam skontaktować się z Tobą.
* cena dotyczy wyłącznie szkolenia otwartego. Cena szkolenia zamkniętego do negocjacji.
SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny
03-815 Warszawa, ul. Chodakowska 19/31
BNP Paribas Bank Polska SA
36 1750 0009 0000 0000 1095 1135
W tytule przelewu prosimy o podanie imienia i nazwiska uczestnika, oraz nazwy szkolenia