Warszawa , Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń
10 kroków profesjonalnej obsługi klienta
Szkolenie | Czas trwania: 8h dydaktycznych
Termin szkolenia: nowy termin wkrótce
Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.
Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.
Zwiększenie efektywności sprzedaży oraz poprawa komfortu obsługi klienta.
Dorota Dwernicka
Certyfikowany trener i coach biznesu z zakresu kompetencji miękkich, specjalizacja - sprzedaż bezpośrednia. Podyplomowo ukończyła Zarządzanie Zasobami Ludzkimi na UJ. Ukończyła Studia Zawodowe Coachingu MUKOID. Szkoliła się w Polsce i za granicą, m.in. bezpośrednio od MarcRoberge, B.Tracy, A.Robbinsa. Pierwsze szkolenie przeprowadziła w 2000 roku. 12 lat pracowała w międzynarodowych korporacjach na stanowisku handlowca zdobywając polskie i międzynarodowe (EMEA) nagrody za osiągnięcia w sprzedaży. Do roku 2010 odbyła 10 000 bezpośrednich wizyt handlowych do klientów. Celem prowadzonych przez nią szkoleń, coachingów i doradztwa jest poprawa efektywności i satysfakcji z pracy uczestników.Pracując ma szczególnie na uwadze filozofię „Happinessatwork” oraz strategię digitalizacji w biznesie.
Stosuje głównie formy warsztatowe, które wzmacnia technikami coachingowymi. Tematy, które realizuje najczęściej to: obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, techniki sprzedaży, zarządzanie celami i czasem – także w sprzedaży, profesjonalne prezentacje publiczne, biznesowe i sprzedażowe, komunikacja, współpraca zespołowa, efektywne zarządzanie sobą i zespołem oraz wiele innych. Szkoliła m.in.: dyrektorów, prezesów, kierowników, managerów, pracowników biurowych, pracowników linii produkcji, handlowców (terenowych, callcenter), przedstawicieli (medycznych, farmaceutycznych), traderów, maklerów giełdowych, urzędników, lekarzy, pielęgniarki, farmaceutów, kosmetolożki, weterynarzy, prawników, informatyków, deweloperów IT, pracowników naukowych. Pracując w międzynarodowej korporacji była w zespole projektowym „Sales Force Effectiveness”. Opracowała i wdrożyła autorski projekt „Akademia Profesjonalnego Handlowca”. Szkoliła pracowników firm m.in: PLAY, Orlen, PGE Dom Maklerski, PGE GIEKS, PKO BP, Luxoft, Valeo, IBM, UBS Bank, StateStreet, RoyalCanin, Electrolux. Szkoliła studentów, m.in: Bielskiej Wyższej Szkoły im. J. Tyszkiewicza, Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie, Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, alumnów Fundacji A.Pagi. Zrealizowała projekty szkoleniowe przy współpracy z, m.in: Deloitte, Fundacja im. Lesława A.Pagi, Women Business Network, Inkubatory Przedsiębiorczości, Studenckie Forum Business Center Club, Centrum Psychologiczno-Terapeutyczne ”Tęcza”, Starostwo Powiatowe w Wieliczce, Marketinwestor, Ambasada Współpracy. Realizuje projekty szkoleniowe z Jackiem Rozenkiem, aktorem i trenerem biznesu. Jest specjalistą ds. szkoleń w PGE S.A oraz właścicielką pośrednictwa nieruchomości DwernickiEstate. Prowadziła prelekcje inspirująco-motywujące poświęcone skuteczności w biznesie m.in. podczas „Women Business Network”, „Art Business Festival”, „Vet Business Forum”, „Trading Jam Session”.
W celu zapisania się na szkolenie wciśnij przycisk „Aplikuj teraz" i pozostaw dane, które pozwolą nam skontaktować się z Tobą.
* cena dotyczy wyłącznie szkolenia otwartego. Cena szkolenia zamkniętego do negocjacji.
SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny
03-815 Warszawa, ul. Chodakowska 19/31
BNP Paribas Bank Polska SA
36 1750 0009 0000 0000 1095 1135
W tytule przelewu prosimy o podanie imienia i nazwiska uczestnika, oraz nazwy szkolenia