Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Strona główna

Czas trwania

  • 2 godziny dydaktyczne

Kontakt

  • Poniedziałek-piątek
    godz. 10:00-15:00
    tel. 22 517 99 60
    kom. 694 441 787
  • e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Warszawa, centrum studiów podyplomowych i szkoleń

PRO BIZ - proaktywna i budująca informacja zwrotna
szkolenie online

  • Rekrutacja trwa

O szkoleniu

Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą dowiedzieć się jak efektywniej, naturalnie i kompleksowo udzielać innym informacji zwrotnej na co dzień, aby tym samym usprawnić komunikację w firmie, poprawić relację ze współpracownikami oraz zwiększyć skuteczność działań swoich i innych.
Prezentowane praktyczne informacje będą przydatne w codziennej pracy zarówno dla właścicieli firm, dyrektorów, pracowników HR jak i dla pozostałych pracowników firm bez względu na staż pracy. Wprowadzanie informacji zwrotnej i udoskonalenie jej może rozpocząć się zarówno od działań właściciela firmy jak i samych pracowników, a nawet pojedynczej osoby. Bardzo ważne jest, aby udzielanie informacji zwrotnej stało się codziennym sposobem komunikowania się oraz aby wykonywać tą czynność profesjonalnie. Dla tego warto poznać podstawowe założenia PRO BIZ i dowiedzieć się jak stosować ją w praktyce oraz potrafić wytłumaczyć jej założenia innym osobom. To właśnie proponujemy podczas zaledwie 90 minutowego szkolenia online.

Termin szkolenia: 26 września 2022 roku, w godz. 18:00 -19:30

Korzyści

Po odbyciu tego szkolenia, każdy uczestnik będzie znał kilka sposobów udzielania informacji zwrotnej oraz będzie wiedział, jak użyć w praktyce PRO BIZ. Uczestnik będzie mógł zaproponować taki sposób wymiany informacji w firmie w której pracuje. Uczestnik stosując PRO BIZ usprawni swój sposób komunikowania się z innymi, co powinno przyczynić się do poprawy komfortu pracy oraz jej efektywności, zarówno dla uczestnika jak i osób z nim współpracujących.

Forma zajęć

Interaktywne szkolenie online na za pośrednictwem komunikatorów Google lub Zoom.

Program

Program:

1. Czym w praktyce jest PRO BIZ – proaktywna i budująca informacja zwrotna?
2. Na czym polega różnica pomiędzy PRO BIZ a klasyczną informacją zwrotną?
3. Jak światowe wyniki badań motywują nas do pracy nad wprowadzaniem i udoskonalaniem informacji zwrotnej w firmach i w relacjach z klientami.
4. Klasyczne modele informacji zwrotnej np. FUKO i SPINKA, ich zalety i wady.
5. Zastosowanie techniki STAR w udzielaniu informacji zwrotnej typu PRO BIZ.
6. Dla czego w udzielaniu informacji zwrotnej warto stosować właśnie technikę STAR?
7. Jakie korzyści daje wprowadzenie PRO BIZ do codziennej kultury w każdej organizacji(firmie)?
8. Jak systemowo i naturalnie (tak aby pracownicy tego chcieli) wprowadzić PRO BIZ do codziennej komunikacji w firmie?
9. Prezentacja schematu PRO BIZ przydatnego do ćwiczeń i do codziennej komunikacji
10. „Case study” udzielania informacji zwrotnej klasycznej FUKO i kompleksowej PRO BIZ
11. Kto, jak i kiedy może i powinien inicjować udzielanie informacji zwrotnej.
12. Zastosowanie PRO BIZ podczas okazjonalnych rozmów oraz spotkań „Performing Review”(motywacyjno-oceniających rozmów okresowych)
13. Zalety udzielania informacji zwrotnej i negatywne konsekwencje jej braku dla osoby, działu, firmy.
14. „Case study” zastosowania PRO BIZ w projekcie z 2021 mającym na celu zwiększenie zadowolenia i poczucia szczęścia pracowników w firmie.

 

Kadra

Kadra nauczająca

D.Dwernicka FOTO

Dorota Dwernicka

Certyfikowany trener i coach biznesu z zakresu kompetencji miękkich (specjalizacja - sprzedaż bezpośrednia). Podyplomowo ukończyła Zarządzanie Zasobami Ludzkimi na UJ. Ukończyła Studia Zawodowe Coachingu MUKOID. Szkoliła się w Polsce i za granicą, m.in. bezpośrednio od B.Tracy, A.Robbinsa. Pierwsze szkolenie przeprowadziła w 2000 roku. 12 lat pracowała w międzynarodowych korporacjach na stanowisku handlowca zdobywając polskie i międzynarodowe (EMEA) nagrody za osiągnięcia w sprzedaży. Do roku 2010 odbyła 10 000 bezpośrednich wizyt handlowych do klientów.

Celem prowadzonych przez nią szkoleń, coachingów i doradztwa jest poprawa efektywności i satysfakcji z pracy uczestników. Stosuje głównie formy warsztatowe, które wzmacnia technikami coachingowymi. Szkoliła m.in.: dyrektorów, prezesów, kierowników, managerów, pracowników biurowych, pracowników linii produkcji, handlowców (terenowych, call center), przedstawicieli (medycznych, farmaceutycznych), traderów, maklerów giełdowych, urzędników, lekarzy, pielęgniarki, farmaceutów, kosmetolożki, weterynarzy, prawników, informatyków, deweloperów IT, pracowników naukowych. Pracując w międzynarodowej korporacji była w zespole projektowym „Sales Force Effectiveness”. Opracowała i wdrożyła autorski projekt „Akademia Profesjonalnego Handlowca”. Szkoliła pracowników firm m.in: Orlen, PGE Dom Maklerski, PKO BP, Luxoft, Valeo, IBM, UBS Bank, State Street, Royal Canin, Electrolux. Szkoliła studentów, m.in: Bielskiej Wyższej Szkoły im. J. Tyszkiewicza, Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie, Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, alumnów Fundacji A.Pagi. Zrealizowała projekty szkoleniowe przy współpracy z, m.in: Deloitte, Fundacja im. Lesława A.Pagi, Women Business Network, Inkubatory Przedsiębiorczości, Studenckie Forum Business Center Club, Centrum Psychologiczno-Terapeutyczne ”Tęcza”, Starostwo Powiatowe w Wieliczce, Marketinwestor, Ambasada Współpracy, Jacek Rozenek Audytorium. Prowadziła prelekcje inspirująco-motywujące poświęcone skuteczności w biznesie m.in. podczas „Women Business Network”, „Art Business Festival”, „Vet Business Forum”, „Trading Jam Session”.

Rekrutacja i opłaty

Zasady rekrutacji

W celu zapisania się na szkolenie wciśnij przycisk „Aplikuj teraz" i pozostaw dane, które pozwolą nam skontaktować się z Tobą.

Opłata

299 zł/os.*

* cena dotyczy wyłącznie szkolenia otwartego. Cena szkolenia zamkniętego do negocjacji.

Konto do opłat za szkolenia

SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny
03-815 Warszawa, ul. Chodakowska 19/31
BNP Paribas Bank Polska SA
36 1750 0009 0000 0000 1095 1135
W tytule przelewu prosimy o podanie imienia i nazwiska uczestnika, oraz nazwy szkolenia

Regulaminy

Termin szkolenia

20 stycznia 2022 roku, w godz. 18:00 - 19:30

W przypadku zgłoszenia się zbyt małej ilości uczestników biuro zastrzega sobie zmianę terminów szkolenia.