Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
zajęcia realizowane:
forma zajęć:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Formularz wyszukiwania na belce: Szkolenia

lokalizacja:
obszar tematyczny:
forma:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Czas trwania

  • 2 godziny dydaktyczne

Kontakt

  • Poniedziałek-piątek
    godz. 10:00-15:00
    tel. 22 517 99 60
    kom. 694 441 787
  • e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Warszawa, centrum studiów podyplomowych i szkoleń

PRO BIZ - proaktywna i budująca informacja zwrotna
szkolenie online

  • Rekrutacja trwa

O szkoleniu

Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą dowiedzieć się jak efektywniej, naturalnie i kompleksowo udzielać innym informacji zwrotnej na co dzień, aby tym samym usprawnić komunikację w firmie, poprawić relację ze współpracownikami oraz zwiększyć skuteczność działań swoich i innych.
Prezentowane praktyczne informacje będą przydatne w codziennej pracy zarówno dla właścicieli firm, dyrektorów, pracowników HR jak i dla pozostałych pracowników firm bez względu na staż pracy. Wprowadzanie informacji zwrotnej i udoskonalenie jej może rozpocząć się zarówno od działań właściciela firmy jak i samych pracowników, a nawet pojedynczej osoby. Bardzo ważne jest, aby udzielanie informacji zwrotnej stało się codziennym sposobem komunikowania się oraz aby wykonywać tą czynność profesjonalnie. Dla tego warto poznać podstawowe założenia PRO BIZ i dowiedzieć się jak stosować ją w praktyce oraz potrafić wytłumaczyć jej założenia innym osobom. To właśnie proponujemy podczas zaledwie 90 minutowego szkolenia online.

Korzyści

Po odbyciu tego szkolenia, każdy uczestnik będzie znał kilka sposobów udzielania informacji zwrotnej oraz będzie wiedział, jak użyć w praktyce PRO BIZ. Uczestnik będzie mógł zaproponować taki sposób wymiany informacji w firmie w której pracuje. Uczestnik stosując PRO BIZ usprawni swój sposób komunikowania się z innymi, co powinno przyczynić się do poprawy komfortu pracy oraz jej efektywności, zarówno dla uczestnika jak i osób z nim współpracujących.

Forma zajęć

Interaktywne szkolenie online na za pośrednictwem komunikatorów Google lub Zoom.

Program

Program:

1. Czym w praktyce jest PRO BIZ – proaktywna i budująca informacja zwrotna?
2. Na czym polega różnica pomiędzy PRO BIZ a klasyczną informacją zwrotną?
3. Jak światowe wyniki badań motywują nas do pracy nad wprowadzaniem i udoskonalaniem informacji zwrotnej w firmach i w relacjach z klientami.
4. Klasyczne modele informacji zwrotnej np. FUKO i SPINKA, ich zalety i wady.
5. Zastosowanie techniki STAR w udzielaniu informacji zwrotnej typu PRO BIZ.
6. Dla czego w udzielaniu informacji zwrotnej warto stosować właśnie technikę STAR?
7. Jakie korzyści daje wprowadzenie PRO BIZ do codziennej kultury w każdej organizacji(firmie)?
8. Jak systemowo i naturalnie (tak aby pracownicy tego chcieli) wprowadzić PRO BIZ do codziennej komunikacji w firmie?
9. Prezentacja schematu PRO BIZ przydatnego do ćwiczeń i do codziennej komunikacji
10. „Case study” udzielania informacji zwrotnej klasycznej FUKO i kompleksowej PRO BIZ
11. Kto, jak i kiedy może i powinien inicjować udzielanie informacji zwrotnej.
12. Zastosowanie PRO BIZ podczas okazjonalnych rozmów oraz spotkań „Performing Review”(motywacyjno-oceniających rozmów okresowych)
13. Zalety udzielania informacji zwrotnej i negatywne konsekwencje jej braku dla osoby, działu, firmy.
14. „Case study” zastosowania PRO BIZ w projekcie z 2021 mającym na celu zwiększenie zadowolenia i poczucia szczęścia pracowników w firmie.

 

Kadra

Kadra nauczająca

D.Dwernicka FOTO

Dorota Dwernicka

Certyfikowany trener i coach biznesu z zakresu kompetencji miękkich (specjalizacja - sprzedaż bezpośrednia). Podyplomowo ukończyła Zarządzanie Zasobami Ludzkimi na UJ. Ukończyła Studia Zawodowe Coachingu MUKOID. Szkoliła się w Polsce i za granicą, m.in. bezpośrednio od B.Tracy, A.Robbinsa. Pierwsze szkolenie przeprowadziła w 2000 roku. 12 lat pracowała w międzynarodowych korporacjach na stanowisku handlowca zdobywając polskie i międzynarodowe (EMEA) nagrody za osiągnięcia w sprzedaży. Do roku 2010 odbyła 10 000 bezpośrednich wizyt handlowych do klientów.

Celem prowadzonych przez nią szkoleń, coachingów i doradztwa jest poprawa efektywności i satysfakcji z pracy uczestników. Stosuje głównie formy warsztatowe, które wzmacnia technikami coachingowymi. Szkoliła m.in.: dyrektorów, prezesów, kierowników, managerów, pracowników biurowych, pracowników linii produkcji, handlowców (terenowych, call center), przedstawicieli (medycznych, farmaceutycznych), traderów, maklerów giełdowych, urzędników, lekarzy, pielęgniarki, farmaceutów, kosmetolożki, weterynarzy, prawników, informatyków, deweloperów IT, pracowników naukowych. Pracując w międzynarodowej korporacji była w zespole projektowym „Sales Force Effectiveness”. Opracowała i wdrożyła autorski projekt „Akademia Profesjonalnego Handlowca”. Szkoliła pracowników firm m.in: Orlen, PGE Dom Maklerski, PKO BP, Luxoft, Valeo, IBM, UBS Bank, State Street, Royal Canin, Electrolux. Szkoliła studentów, m.in: Bielskiej Wyższej Szkoły im. J. Tyszkiewicza, Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie, Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, alumnów Fundacji A.Pagi. Zrealizowała projekty szkoleniowe przy współpracy z, m.in: Deloitte, Fundacja im. Lesława A.Pagi, Women Business Network, Inkubatory Przedsiębiorczości, Studenckie Forum Business Center Club, Centrum Psychologiczno-Terapeutyczne ”Tęcza”, Starostwo Powiatowe w Wieliczce, Marketinwestor, Ambasada Współpracy, Jacek Rozenek Audytorium. Prowadziła prelekcje inspirująco-motywujące poświęcone skuteczności w biznesie m.in. podczas „Women Business Network”, „Art Business Festival”, „Vet Business Forum”, „Trading Jam Session”.

Rekrutacja i opłaty

Zasady rekrutacji

W celu zapisania się na szkolenie wciśnij przycisk „Aplikuj teraz" i pozostaw dane, które pozwolą nam skontaktować się z Tobą.

Opłata

299 zł/os.*

* cena dotyczy wyłącznie szkolenia otwartego. Cena szkolenia zamkniętego do negocjacji.

Konto do opłat za szkolenia

SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny
03-815 Warszawa, ul. Chodakowska 19/31
BNP Paribas Bank Polska SA
36 1750 0009 0000 0000 1095 1135
W tytule przelewu prosimy o podanie imienia i nazwiska uczestnika, oraz nazwy szkolenia

Regulaminy

Termin szkolenia

20 stycznia 2022 roku, w godz. 18:00 - 19:30

W przypadku zgłoszenia się zbyt małej ilości uczestników biuro zastrzega sobie zmianę terminów szkolenia.