Wrocław , Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń
Analiza statystyczna w nauce i biznesie - poziom podstawowy
Szkolenie online | Czas trwania: 8h zegarowych
Termin szkolenia: nowy termin wkrótce
Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.
Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.
Statystyka to nie tylko matematyczne rozpatrywanie prawdopodobieństw. Towarzyszy nam ona na każdym kroku, a wszystkie rozwiązania dzięki którym pracujemy, podróżujemy czy też leczymy się, są efektem wnioskowania statystycznego z danych zebranych w badaniach. Pośród wielu praktycznych zastosowań dla pełnego zrozumienia statystyk znajduje się nie tylko zdolność interpretowania doniesień medialnych, ale także odnajdywanie nowych rozwiązań i wprowadzania innowacji.
Analiza statystyczna odstrasza niosącym się za nią kojarzeniem z matematyką. Dlatego w niniej-szym programie szkoleniowym podchodzimy do niej praktycznie, zdobywając umiejętności przydatne w życiu i pracy, niezależnie od branży.
Szkolenie online złożone z dwóch czterogodzinnych sesji w formie wideokonferencji w tygodniowym odstępie, uzupełnione zadaniami i ćwiczeniami do samodzielnego wykonania w okresie pomiędzy sesjami. W trakcie wykonywania samodzielnych zadań uczestnicy mają stały kontakt z prowadzącym poprzez aplikację Google Classroom. Dzięki tak zaprojektowanemu proce-sowi szkoleniowemu, uczestnicy będą mieli możliwość krok po kroku zdobyć wiedzę z zakresu wnioskowania statystycznego oraz prowadzenia analiz. W trakcie zajęć uczestnicy będą korzystać z darmowego i dostępnego w Internecie programu typu open-source - JASP. Jego uniwersalny i intuicyjny interfejs pozwoli bez problemu przenieść swoją wiedzę i nowo nabyte umiejętności na inny dowolny pakiet statystyczny. Szkolenie będzie miało swoją kontynuację w postaci dwóch kolejnych czterogodzinnych sesji.
Termin szkolenia: 8 i 15 maja 2022 roku
Adresaci szkolenia
Szkolenie adresowane jest do studentów i absolwentów kierunków głównie nauk społecznych, a także wszystkich osób, które chcą pozyskać wiedzę i umiejętności dotyczące analizy statystycznej i zastosowania jej w praktyce, a także poznać metodologię prowadzenia ilościowych badań naukowych i praktycznych, niezależnie od branży (np. rozpoznawalności marki, przewidywania zachowań konsumentów, badań medycznych i psychologicznych).
Program szkolenia
Metodyka zajęć:
Psycholog społeczny, absolwent SWPS Uniwersytetu Humanistycznospołecznego ze specjalnościami psychologii klinicznej oraz psychologii biznesu. Doktorant Interdyscyplinarnych Studiów Doktoranckich oraz od 2016 roku pracownik Centrum Badań nad Zachowaniami Ekonomicznymi Uniwersytetu SWPS. Członek Rady Naukowej Polskiego Stowarzyszenia Studentów i Absolwentów Psychologii od 2017 roku. Doświadczony w prowadzeniu badań naukowych z zakresu psychologii ekonomicznej, społecznej, biznesu i nowych technologii, a także komercyjnych badań zachowań konsumenckich oraz marketingowych. Wykłada przedmioty związane z zaawansowanymi analizami statystycznymi oraz prowadzeniem badań i tworzeniem narzędzi badawczych na Wydziale Psychologii we wrocławskiej Filii Uniwersytetu SWPS. Specjalizuje się w psychologii postrzegania pieniędzy.
W celu zapisania się na szkolenie wciśnij przycisk „Aplikuj teraz" i pozostaw dane, które pozwolą nam skontaktować się z Tobą.
350 zł/os.*
SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny
03-815 Warszawa, ul. Chodakowska 19/31
BNP Paribas
36 1750 0009 0000 0000 1095 1135
W tytule przelewu prosimy o podanie imienia i nazwiska uczestnika, oraz nazwy szkolenia.
W przypadku zgłoszenia się zbyt małej ilości uczestników biuro zastrzega sobie zmianę terminów szkolenia.