Warszawa , Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń
Personal branding i coaching marki osobistej
Szkolenie online | Czas trwania: 8h dydaktycznych
Termin szkolenia: nowy termin wkrótce
Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.
Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.
Budowanie marki osobistej to konieczność dla tych, którzy pragną się wyróżnić w tak szybko zmieniającym się świecie. Czym jest wizerunek a czym marka osobista ? Dlaczego warto świadomie budować swoją markę i w jaki sposób robić to skutecznie, etycznie i wiarygodnie? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań z obszaru personal brandingu poznasz podczas tego warsztatu. Poznaj, "przećwicz" metody świadomego kreowania własnej marki i zwiększ skuteczność działań w tym obszarze. Dla uczestników szkolenia w cenie coaching marki osobistej.
Dodatkowo opcja badania baterią testów wraz z feedbackiem na korzystnych warunkach.
Przekazanie uczestnikom praktycznych wskazówek z obszaru personal brandingu oraz coaching marki osobistej. Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową tj. 70% zajęć to ćwiczenia i aktywne formy pracy z grupą a 30% zajęć to teoria. Stosowane metody to ćwiczenia indywidualne i grupowe, studia przypadków, quizy, prezentacja, coaching pozadaniowy, materiał filmowy.
Marka własna – rola i definicje
Identyfikacja podstaw indywidualnej marki osobistej i marketing mix
Wybrane elementy autopromocji w pigułce
Dla chętnych: możliwość badania baterią testów wraz z feedbackiem.
Trener biznesu i coach, konsultant i feedbacker IBD Business School, brand manager marek.
Psycholog i ekonomista, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły Głównej Handlowej, a także szkoły „Profesjonalny Trener Biznesu” House of Skills oraz Studium współpracy zespołowej i dynamiki procesów grupowych Grupy TROP. Obecnie jest w trakcie certyfikacji IIC. Jej pasja to dzielenie się zdobytą wiedzą i doświadczeniem z obszaru psychologii społecznej i marketingu w duchu uczenia przez doświadczenie, stosując aktywne i nowoczesne formy pracy z grupą, m. in.: ABIs (art based initiatives), elementy grywalizacji. Łączy wiedzę marketingową z podejściem psychologicznym i gruntowną wiedzą ekonomiczną.Posiada wieloletnie praktyczne doświadczenia menedżerskie, co wykorzystuje opracowując autorskie programy rozwojowe. Od wielu lat związana z marketingiem w korporacjach, gdzie zarządzała z bardzo dobrymi wynikami markami z różnych segmentów, m.in. Tchibo, Knorr, NOMI, Davidoff Cafe, NaTurek.
Jako konsultant, trener, coach, feedbacker IBD Business School oraz brand manager posiada doświadczenie kompleksowego kreowania produktów i marek, działań oraz planów marketingowych z rynku B2C i B2B, zarówno z dużymi, jak i niewielkimi budżetami. Prowadziła wiele projektów, prezentacji, spotkań biznesowych oraz szkoleń, coachingów, feedbacków w języku polskim, jak i angielskim m.in. dla, Goodyear, Merck, IBD Business School, Deutsche Bank, Musicart. Ponadto jest angażowana do współpracy edukacyjno-szkoleniowej z uczelniami: SGH, Akademią Leona Koźmińskiego, Uniwersytetem SWPS. Obszar specjalizacji marketingowej i edukacyjno-szkoleniowej to szeroko pojęte zarządzanie marką z elementami psychologii biznesu, tworzenie i wprowadzanie innowacyjnych produktów, także szkoleniowych. Oprócz programów rozwojowych w obszarze marketingu, interesują ją negocjacje, alternatywne metody rozwiązywania konfliktów oraz innowacje i zagadnienia przywództwa, efektywności zawodowej i osobistej, osiąganej poprzez coaching.
Limit uczestników: minimum 6, maksimum 14 osób.
W celu zapisania się na szkolenie wciśnij przycisk „Aplikuj teraz" i pozostaw dane, które pozwolą nam skontaktować się z Tobą.
Dodatkowa opcja badania baterią testów wraz z feedbackiem - 320 PLN/os.
SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny
03-815 Warszawa, ul. Chodakowska 19/31
BNP Paribas Bank Polska SA
36 1750 0009 0000 0000 1095 1135
W tytule przelewu prosimy o podanie imienia i nazwiska uczestnika, oraz nazwy szkolenia
Termin szkolenia zamkniętego - do uzgodnienia z Zamawiającym.
W przypadku zgłoszenia się zbyt małej ilości uczestników biuro zastrzega sobie zmianę terminów szkolenia.