Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Strona główna

Szukasz studiów? Wybierz tematykę:

Szukasz studiów?

Czas trwania

  • 8 godzin dydaktycznych i indywidualna sesja coachingowa

Kontakt

  • Poniedziałek-piątek
    godz. 10:00-15:00
    tel. 22 517 99 60
    kom. 694 441 787
  • e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Warszawa, centrum studiów podyplomowych i szkoleń

Personal branding i coaching marki osobistej

  • Rekrutacja trwa

O szkoleniu

O szkoleniu:

Budowanie marki osobistej to konieczność dla tych, którzy pragną się wyróżnić w tak szybko zmieniającym się świecie. Czym jest wizerunek a czym marka osobista ? Dlaczego warto świadomie budować swoją markę i w jaki sposób robić to skutecznie, etycznie i wiarygodnie? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań z obszaru personal brandingu poznasz podczas tego warsztatu. Poznaj, "przećwicz" metody świadomego kreowania własnej marki i zwiększ skuteczność działań w tym obszarze. Dla uczestników szkolenia w cenie coaching marki osobistej.

Dodatkowo opcja badania baterią testów wraz z feedbackiem na korzystnych warunkach.

Termin szkolenia:  24 września 2022 roku, w godz. 10:00-17:00

Dla kogo 

  • wszystkich którzy chcą się dowiedzieć jak skutecznie i świadomie kreować swój wizerunek i markę;
  • szczególnie studentów jak i pracowników, wkraczających na rynek pracy;
  • pracowników, którzy chcą wzmocnić swoją markę osobistą.

Korzyści:

  • identyfikacja swoich mocnych stron i unikalnych cech;
  • nabyta wiedza jak skutecznie budować własną markę osobistą;
  • wzmocnienie poczucia własnej wartości;
  • sesja coachingowa marki osobistej.

Cele szkolenia:

  • zapoznanie uczestników warsztatu z ideą świadomego tworzenia swojej marki osobistej;
  • rozróżnienie pojęć: wizerunek, marka produktowa a marką osobista;
  • nabycie wiedzy dotyczącej samodzielnego budowania marki osobistej, w tym mocnych stron, czy też kształtowania wizerunku w Internecie itp.;
  • inspiracja.

Co wyróżnia program?

Przekazanie uczestnikom praktycznych wskazówek z obszaru personal brandingu oraz coaching marki osobistej. Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową tj. 70% zajęć to ćwiczenia i aktywne formy pracy z grupą a 30% zajęć to teoria. Stosowane metody to ćwiczenia indywidualne i grupowe, studia przypadków, quizy, prezentacja, coaching pozadaniowy, materiał filmowy.

Program

Czas warsztatu: 8 h 

Program

Marka własna – rola i definicje

  • Marka produktowa a marka osobista i jej elementy, wizerunek, reputacja – specyfika i różnice.
  • Co jest niezbędne, aby zbudować markę osobistą? Jakie są główne zasady budowania marki osobistej? Strategia marki osobistej. Ćwiczenia.

Identyfikacja podstaw indywidualnej marki osobistej i marketing mix

  • Określenie mocnych stron i umiejętności będących podstawą marki osobistej. Ćwiczenie.
  • Archetypy marki osobistej. Zastosowanie. Ćwiczenie.
  • Marketing mix i personal brand w praktyce.

Wybrane elementy autopromocji w pigułce

  • Biznesowy savoir-vivre. Wygląd i ubiór.
  • Wystąpienia publiczne i media.
  • Moja marka w Internecie.
  • Ćwiczenia.
  • Podsumowanie.

Dla chętnych: możliwość badania baterią testów wraz z feedbackiem.

Kadra

ładniak

Katarzyna Ładniak-Grońska

Trener biznesu i coach, konsultant i feedbacker IBD Business School, brand manager marek.

Psycholog i ekonomista, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły Głównej Handlowej, a także szkoły „Profesjonalny Trener Biznesu” House of Skills oraz Studium współpracy zespołowej i dynamiki procesów grupowych Grupy TROP. Obecnie jest w trakcie certyfikacji IIC. Jej pasja to dzielenie się zdobytą wiedzą i doświadczeniem z obszaru psychologii społecznej i marketingu w duchu uczenia przez doświadczenie, stosując aktywne i nowoczesne formy pracy z grupą, m. in.: ABIs (art based initiatives), elementy grywalizacji. Łączy wiedzę marketingową z podejściem psychologicznym i gruntowną wiedzą ekonomiczną.Posiada wieloletnie praktyczne doświadczenia menedżerskie, co wykorzystuje opracowując autorskie programy rozwojowe. Od wielu lat związana z marketingiem w korporacjach, gdzie zarządzała z bardzo dobrymi wynikami markami z różnych segmentów, m.in. Tchibo, Knorr, NOMI, Davidoff Cafe, NaTurek.

Jako konsultant, trener, coach, feedbacker IBD Business School oraz brand manager posiada doświadczenie kompleksowego kreowania produktów i marek, działań oraz planów marketingowych z rynku B2C i B2B, zarówno z dużymi, jak i niewielkimi budżetami. Prowadziła wiele projektów, prezentacji, spotkań biznesowych oraz szkoleń, coachingów, feedbacków w języku polskim, jak i angielskim m.in. dla, Goodyear, Merck, IBD Business School, Deutsche Bank, Musicart. Ponadto jest angażowana do współpracy edukacyjno-szkoleniowej z uczelniami: SGH, Akademią Leona Koźmińskiego, Uniwersytetem SWPS. Obszar specjalizacji marketingowej i edukacyjno-szkoleniowej to szeroko pojęte zarządzanie marką z elementami psychologii biznesu, tworzenie i wprowadzanie innowacyjnych produktów, także szkoleniowych. Oprócz programów rozwojowych w obszarze marketingu, interesują ją negocjacje, alternatywne metody rozwiązywania konfliktów oraz innowacje i zagadnienia przywództwa, efektywności zawodowej i osobistej, osiąganej poprzez coaching.

Rekrutacja i opłaty

Zasady rekrutacji

  • Kolejność zgłoszeń

Limit uczestników: minimum 6, maksimum 14 osób.

W celu zapisania się na szkolenie wciśnij przycisk „Aplikuj teraz" i pozostaw dane, które pozwolą nam skontaktować się z Tobą.

Opłata

550 zł/os.

Dodatkowa opcja badania baterią testów wraz z feedbackiem - 320 PLN/os.

Konto do wpłat opłat za szkolenia

SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny
03-815 Warszawa, ul. Chodakowska 19/31
BNP Paribas Bank Polska SA
36 1750 0009 0000 0000 1095 1135
W tytule przelewu prosimy o podanie imienia i nazwiska uczestnika, oraz nazwy szkolenia

Regulaminy

Termin szkolenia

Nowy termin szkolenia już wkrótce!

Termin szkolenia zamkniętego - do uzgodnienia z Zamawiającym.

W przypadku zgłoszenia się zbyt małej ilości uczestników biuro zastrzega sobie zmianę terminów szkolenia.