logo uswps nazwa 3

Uczelnia

Marzysz o wykonywaniu pasjonującej i nieszablonowej pracy w obszarze dziennikarstwa, brandingu, reklamy, public relations czy social mediów?

Obejrzyj webinar i poznaj nasze studia dla przyszłych dziennikarzy, PR-owców i specjalistów ds. marketingu! 

Obejrzyj całość lub znajdź odpowiedzi na konkretne pytania. Klikając w interesujące Cię pytanie, przeniesiesz się do momentu webinaru, podczas którego padła na nie odpowiedź.

Współczesny absolwent dziennikarstwa to ktoś, kto zdaje sobie sprawę z potęgi mediów. Z ich wpływu - zarówno tego pozytywnego, jak i negatywnego - na nasze życie, myślenie i opinie. To ktoś, kto powinien stać po stronie odbiorcy, odpowiedzialnie prowadząc go przez gąszcz tematów, spraw i zjawisk z którymi na co dzień się spotyka. To wreszcie ktoś, kto umie wykorzystać media także do pracy w innych obszarach takich jak branding, reklama, marketing czy PR.

dr hab. Barbara Giza, prof. Uniwersytetu SWPS

 

Studia z obszaru Dziennikarstwa, Branding i PRe na Uniwersytecie SWPS - co warto wiedzieć?

  • głównym celem studiów jest praktyczne przygotowanie do wykonywania zawodu w taki sposób, aby wiedza i kompetencje absolwentów dokładnie odpowiadały na potrzeby rynku oraz by posiadali oni umiejętność odnajdywania się w ciągle zmieniającej się rzeczywistości
  • studenci zdobywają wiedzę i warsztat z zakresu klasycznego dziennikarstwa, ucząc się pracy w mediach: prasie, telewizji, radio; program jest uzupełniony także o profile agencyjne dotyczące wykorzystania wiedzy o mediach w innych zawodach np. w marketingu, reklamie, brandingu, public relations; studenci poznają także metody prowadzenia badań rynku i opinii, projektowania produktów oraz usług, zarządzania komunikacją, mediów społecznościowych
  • zajęcia prowadzone są przez praktyków, dzięki czemu studenci uczą się na konkretnych przykładach oraz w oparciu o jak najbardziej aktualne informacje
  • program studiów i sposób prowadzenia zajęć są szeroko konsultowane z branżą kreatywną, by jak najlepiej symulować realia rynku i jego zapotrzebowania,
  • duża część zajęć oparta jest o realizację projektów, zarówno indywidualnych, jak i grupowych, dzięki czemu studenci mają możliwość wykorzystania wiedzy teoretycznej w praktyce; projekty często realizowane są we współpracy z mediami oraz podmiotami branży kreatywnej, co pozwala studentom zapoznać się z realiami pracy zawodowej,
  • współpraca z biznesem oraz spotkania z wykładowcami pracującymi w branży dają okazję do networkingu, realizacji staży lub nawiązania relacji zawodowej,
  • studenci realizują praktyki obowiązkowe dopasowane do wybranej przez nich specjalności i planowanej ścieżki dalszego rozwoju,
  • podczas studiów studenci zdobywają wiedzę z zakresu kreowania własnej marki osobistej oraz budowania autonomicznej działalności gospodarczej,
  • studenci mają możliwość realizowania własnych inicjatyw i zainteresowań w ramach kół naukowych oraz organizacji studenckich.

 

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁOWĄ OFERTĘ

 

REKRUTACJA

Rekrutacja na studia ruszyła 15 kwietnia. Już dziś możesz rozpocząć aplikację na swój wymarzony kierunek studiów.

Aplikuj »

FINANSOWANIE STUDIÓW I PROGRAMY STYPENDIALNE

Zobacz jakie są możliwości dofinansowanie czesnego na naszym Uniwersytecie. Znajdź najlepszą opcję dla siebie! Czytaj więcej »

KONSULTACJE INDYWIDUALNE

Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji dotyczących studiowania na Uniwersytecie SWPS lub nie możesz się zdecydować, które studia wybrać skorzystaj z indywidualnych konsultacji telefonicznych.

Zamów konsultacje »

 

KURS MATURA 2021

Zdajesz maturę w 2021 roku? Dołącz do wyjątkowego kursu przygotowanego przez Uniwersytet SWPS i razem z nami przygotuj się do egzaminu dojrzałości!

Zapisz się na kurs »

 

ZACZNIJ ZDOBYWAĆ WIEDZĘ JUŻ DZIŚ!

Jeśli nie możesz doczekać się przygody związanej ze studiowaniem zachęcamy Cię do śledzenia ciekawych artykułów i wykładów na naszych blogach.

strefa psyche strefa kultur logo strefa zarzadzania strefa prawa logo strefa designu