Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Kółko Dziennikarskie dla kandydatów na studia

float_intro: images/ZDJECIA/aktualnosci/kolko-dziennikarskie-2021.jpg

Zastanawiasz się, czy studia dziennikarskie są dla ciebie? Lubisz pisać, rozmawiać, a może interesuje Cię kreatywna praca w szeroko pojętej branży medialnej? Dołącz do czterech bezpłatnych spotkań online z obszaru dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Posłuchaj więcej na temat pracy w radiu. Dowiedz się od praktyków, jak wygląda praca reportera. Sprawdź, czym są silne marki i jak budować wizerunek firmy.

Spotkania Kółka Dziennikarskiego to tylko wycinek tego, czego uczymy na dziennikarstwie i komunikacji społecznej Uniwersytetu SWPS we WrocławiuWarszawie. To dobra szansa, żeby sprawdzić, czy chciałbyś poznać tę dziedzinę lepiej.

Na spotkania obowiązują zapisy przez formularz zgłoszeniowy. Liczba miejsc jest ograniczona.

14–30.03.2022
17.00, 18.00
online

Najbliższe spotkania

Podcast: (nie)trudne miłego początki – Krystian Nowak

      • 14.03.2022 r., godz. 17.00

Technologia i świat cyfrowy nieustannie nam mówią, że możemy nie tylko czytać, lecz także pisać. Podobnie jest z tym, co „dźwięczy” – nie musimy tylko słuchać, możemy też tworzyć. Obecnie podkastowanie (od ang. słowa podcasting) staje się coraz popularniejszą praktyką wśród użytkowników przestrzeni internetu. Ale czym właściwie jest podcast? Dźwiękowym blogiem? Audycją internetową? A może internetowym odpowiednikiem reportażu radiowego? Niedookreślenie tego formatu sprawia, że staje się on uniwersalnym sposobem dźwiękowego wyrażania siebie i opisu otaczającej nas rzeczywistości. Jest sztuką, która decyzje „jak?”, „o czym?”, „w jakiej formie?” pozostawia samemu twórcy. Powoduje to liczne dylematy, przed którymi najczęściej stają młodzi adepci. Spotkanie będzie próbą odpowiedzi i wskazania właściwego kierunku dla wszystkich, którzy chcieliby rozpocząć swoją przygodę z podcastem.

Krystian Nowak

Krystian Nowak – absolwent dziennikarstwa. Asystent w Katedrze Kultury i Mediów na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Badacz mediów cyfrowych, którego zainteresowania oscylują wokół tematu dźwięku i audialności w przestrzeni cyfrowej. Uważny słuchacz, a także praktyk dźwiękowy i muzyczny. Od czasów studenckich związany z reportażem dźwiękowym. Obecnie współtwórca i realizator podcastu „Co słychać?” podejmującego tematykę kulturowych i społecznych kontekstów dźwięku.

Branding – skąd się biorą silne marki? – Iwo Wieczorek

  • 30.03.2022 r., godz. 18.00

„Do niedawna o przewadze konkurencyjnej decydowała funkcjonalność: jakość, cena, walory użytkowe, siła wpływów. Dziś liczą się głównie uczucia i emocje. Szanse na wygraną ma naprawdę tylko ten, kto jest potrzebny” – tak twierdził Wally Olins, jeden z klasyków współczesnego myślenia o marce, jej wizerunku i komunikacji. I miał rację. Jego słowa pozostają aktualne w odniesieniu również do naszej rzeczywistości, oddają jej dynamikę i szorstkie reguły, które sprawiają, że aby przetrwać, należy wyróżnić się z tłumu – wykształcić tożsamość konkurencyjną, nawiązać emocjonalną więź z klientem. Czym jest marka, jak ją skutecznie komunikować, jak nie popaść w nijakości? O tym właśnie będziemy rozmawiać.

Michał Ulidis

Iwo Wieczorek – creative manager wspierający wszelkie procesy kreatywne w Publiconie. Zajmuje się motion i graphic designem, insightami i tworzeniem strategii komunikacji. Współtworzy kompleksowe projekty z zakresu brandingu, kampanii wizerunkowych, kreacji reklamowych offline i online. Wykładowca na Wydziale Prawa i Komunikacji Społecznej we Wrocławiu Uniwersytetu SWPS. W wolnych chwilach zarządza dwoma teatrami improwizowanymi we Wrocławiu. Jako aktor komediowy występuje regularnie na scenie.

Termin i miejsce

14–30 marca 2022 r., online

Kontakt

Anna Murzyn-Romańczuk
e-mail: [email protected]