Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Strona główna
string(0) ""

Kierunek dostępny także w:

Warszawie, Krakowie.

O studiach

Program Diploma in Professional & Digital Marketing (poziom zaawansowany) to odpowiedź na wyzwania, przed którymi stają współcześni marketerzy. Został opracowany przez The Chartered Institute of Marketing (CIM) na podstawie globalnych badań kompetencji, które wyznaczają światowe standardy kwalifikacji w obszarze marketingu.

W Polsce programy CIM są realizowane od ponad 25 lat, a ich absolwentami, mimo elitarnego charakteru, jest już ponad 1500 menedżerów marketingu. Dyplom CIM coraz częściej staje się jednym z kluczowych kryteriów rekrutacyjnych, ponieważ potwierdza posiadanie profesjonalnej wiedzy oraz najważniejszych w branży umiejętności.

Ukończenie programu oznacza

  • zdobycie międzynarodowych kwalifikacji,
  • dostęp do najnowszej wiedzy marketingowej,
  • zwiększenie szans na rynku pracy,
  • możliwość nawiązania wartościowych relacji biznesowych,
  • połączenie tradycji edukacyjnej z aktualnymi wyzwaniami rynku,
  • prestiż oraz przepustkę do świata nowoczesnego biznesu.

Program kształtuje szeroką perspektywę marketingową, rozwija umiejętność budowania strategii, planowania działań rynkowych, doboru skutecznych narzędzi i kanałów komunikacji, a także egzekucji i pomiaru efektów działań marketingowych.

Studia umożliwiają przystąpienie do międzynarodowych egzaminów CIM i zdobycie cenionych na całym świecie certyfikatów.

Więcej informacji o studiach

Uzyskanie międzynarodowego certyfikatu „Diploma in Professional & Digital Marketing” możliwe jest po ukończeniu (bądź w trakcie) realizacji studiów podyplomowych i wymaga przystąpienia do egzaminów z czterech wybranych modułów, według poniższych zasad:

  • Strategy & Planning – obowiązkowy egzamin
  • Commercial Intelligence lub Societal Impact
  • Customer Journey Optimisation lub Brand Proposition lub Content Strategy
  • AI Marketing lub E-commerce lub SEO & Paid Search Management lub Social Media Management

Formy egzaminów:

  • Strategy & Planning – opracowanie planu marketingowego (12 stron) oraz test zawierający pytania otwarte i zamknięte.

Wszystkie egzaminy CIM odbywają się w języku angielskim.

Uczestnicy programu otrzymują wsparcie w ramach Exam Preparation Program (EPP), który obejmuje:

  • dostęp do bazy testów egzaminacyjnych,
  • indywidualne wsparcie Tutora podczas przygotowywania pracy projektowej i testowej

Dodatkowo uczestnicy mają dostęp do platformy Knowledge Garden, na której publikowane są::

  • materiały dydaktyczne,
  • case studies
  • testy przygotowujące do egzaminów CIM
  • testy zaliczeniowe do każdego kursu
  • materiały dodatkowe wspierające proces nauki
 

Partnerzy kierunku

questus – to wiodąca w Polsce organizacja specjalizująca się w rozwoju wiedzy i umiejętności w obszarze nowoczesnego marketingu. Od ponad 20 lat wspiera menedżerów, specjalistów oraz zespoły firm i instytucji w budowaniu marketingu opartego na strategii, innowacjach i odpowiedzialności.

Jako jedyny w Polsce akredytowany partner The Chartered Institute of Marketing (CIM) – największej i najbardziej prestiżowej organizacji marketingowej na świecie – questus oferuje międzynarodowe programy certyfikacyjne CIM oraz autorskie programy szkoleniowe i rozwojowe. Współpracuje z uznanymi ekspertami, praktykami rynkowymi i uczelniami wyższymi, łącząc światowe standardy z aktualnymi wyzwaniami biznesowymi.

W ramach współpracy z Uniwersytetem SWPS questus wnosi ekspercką wiedzę, praktyczne doświadczenie oraz międzynarodową perspektywę w zakresie kształcenia nowoczesnych marketerów, odpowiadając na potrzeby dynamicznie zmieniającego się rynku.

Czy to studia dla ciebie?

Program przeznaczony jest dla osób z doświadczeniem w marketingu, które chcą pogłębić wiedzę i zdobyć kwalifikacje cenione na rynku międzynarodowym. Rekomendowany zarówno dla specjalistów, jak i kadry menedżerskiej.

Program jest odpowiedni dla osób, które:

  • mają minimum 2-letnie doświadczenie w marketingu,
  • ukończyły Certificate in Professional & Digital Marketing
  • ukończyły studia wyższe z zakresu marketingu lub zarządzania

W szczególności dla:

  • dyrektorów marketingu i rozwoju
  • managerów: digital, brand, product, social media, AI marketing
  • specjalistów ds. komunikacji, PR i sprzedaży
  • analityków rynku, badaczy, account managerów
  • właścicieli firm i osób odpowiedzialnych za strategię marketingową

Dlaczego warto?

  1. rozwój strategicznych i operacyjnych kompetencji marketingowe zgodnie z międzynarodowymi standardami.
  2. doskonalenie praktycznych umiejętności zarządzania działaniami marketingowymi w środowisku cyfrowym i w realiach VUCA.
  3. kształtowanie zdolności pomiaru i oceny skuteczności działań marketingowych i metod podnoszenia ich efektywność.
  4. zrozumienie specyfiki prowadzenia działań marketingowych na różnych rynkach i implementację dobrych praktyk do własnych realiów
  5. zdobycie wiedzy umożliwiającej zdobycie międzynarodowego certyfikatu „Diploma in Professional & Digital Marketing” wydawanego przez Chartered Institute of Marketing (po przejściu przez program przygotowania do egzaminu – Exam Preparation Program)
  6. możliwość wzmocnienia swojej pozycji zawodowej i wartości na rynku pracy

Sprawdź więcej powodów, dla których warto studiować

Udział w programie to nie tylko możliwość zdobycia prestiżowego certyfikatu, ale także realna szansa na rozwój kariery w marketingu – zarówno w Polsce, jak i za granicą. Program pozwala uporządkować wiedzę, wzmocnić kompetencje decyzyjne i lepiej zrozumieć wyzwania współczesnego marketingu – zwłaszcza w kontekście cyfrowej transformacji i dynamicznie zmieniającego się otoczenia rynkowego. Dzięki praktycznej formule zajęć i kontaktowi z doświadczonymi trenerami, uczestnicy uczą się nie tylko czym zarządzać, ale także jak to robić skutecznie.

Program studiów

Blok tematyczny

Strategy & Planning

Blok tematyczny

Commercial Intelligence

Blok tematyczny

Societal Impact

Blok tematyczny

Brand Proposition

Blok tematyczny

Customer Journey Optimisation

Blok tematyczny

Content Strategy, SEO & Paid Search Management

Blok tematyczny

AI Marketing

Blok tematyczny

Social Media Management

Blok tematyczny

E-commerce

Program składa się z 9 kursów (modułów) adresujących kluczowe obszary w dziedzinie marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem dynamicznego rozwoju digital marketingu.

Program oparty jest na trzech głównych grupach metod pracy

  • wykład stanowiący głównie wprowadzenie do problematyki (15% zajęć),
  • tzw. active learning – metody oparte na stosowaniu interaktywnych metod (60% zajęć)
  • samodzielna praca uczestników (25% zajęć).

Program realizowany będzie z wykorzystaniem zróżnicowanych interaktywnych metod, w tym między innymi zadania grupowe, projekty zespołowe, hackathony marketingowe, studia przypadków, symulacje biznesowe, gry interaktywne itp.

Organizacja nauki

Studia trwają dwa semestry i obejmują 192 godziny dydaktycznych. Zjazdy odbywają się średnio co 2-3 tygodnie, w soboty i niedziele.

Hybrydowa forma studiów oznacza, że wybrane zajęcia realizowane są w formule stacjonarnej, a inne w formule online. Nie ma możliwości łączenia tych form.

Zajęcia stacjonarne odbywają się w siedzibie Uniwersytetu SWPS lub w innym budynku wynajmowanym przez uczelnię.

Z ważnych przyczyn Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń może dokonać zmian w programie, kadrze i formie studiów.

Warunki zaliczenia

  • Obecność na 70% zajęć
  • Zaliczenie praktycznego testu po każdym z kursów (zaliczenie = min. 60%)

Ocena końcowa uwzględnia średnią ocen z kursów kończących się zaliczeniem na ocenę.

Dokument ukończenia studiów

Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych na Uniwersytecie SWPS.

Kadra

Wśród kadry prowadzących są eksperci zarządzania projektami, konsultanci i trenerzy biznesu. Zajęcia prowadzą również doświadczeni praktycy, którzy dzielą się ze słuchaczami najnowszą wiedzą i umiejętnościami z zakresu project management.

Zajęcia prowadzone są przez doświadczonych wykładowców akademickich, praktyków marketingu oraz certyfikowanych trenerów Chartered Institute of Marketing. Osoby te łączą wiedzę naukową, doświadczenie praktyczne oraz eksperckie przygotowanie dydaktyczne.

    Kierownik merytoryczny kierunku

  • prof.
    Robert Kozielski
    prof.
    ekspert marketingu, strateg biznesu, wykładowca i autor książek
  •  
    Wojciech Bablok
     
    ekspert w zakresie strategii marketingowych i sustainability marketingu
  • prof. dr hab.
    Dariusz Doliński
    prof. dr hab.
    wybitny psycholog społeczny, autor licznych publikacji z zakresu wpływu społecznego
  • dr
    Bartłomiej Kurzyk
    dr
    specjalista w zakresie marketingu strategicznego i zachowań konsumenckich
  •  
    Szymon Lisowski
     
    praktyk w zakresie realizacji działań marketingowych w kanałach digital
  •  
    Artur Maciorowski
     
    praktyk marketingu cyfrowego i analityki
  • dr
    Michał Medowski
    dr
    zajmuje się strategią marek i zarządzaniem portfelem produktów
  • dr
    Jacek Pogorzelski
    dr
    strateg marki, konsultant, autor książek i wykładowca akademicki
  •  
    Adam Polasz
     
    prowadzi badania rynku i projektuje strategie komunikacyjne
  • dr
    Aleksander Poniewierski
    dr
    ekspert w dziedzinie nowych technologii i transformacji, specjalizujący się w Internecie Rzeczy (IoT), sztucznej inteligencji (AI) oraz cyberbezpieczeństwie
  • dr
    Nikodem Sarna
    dr
    zajmuje się technologiami marketingowymi i komunikacją cyfrową
  •  
    Magdalena Sułek-Domańska
     
    liderka projektów ESG, konsultacji społecznych i innowacji społecznych

Rekrutacja

Zasady rekrutacji

O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń. Wypełnienie formularza rekrutacyjnego nie jest jednoznaczne z zakwalifikowaniem się na dany kierunek.

W przypadku niewystarczającej liczby zgłoszeń uczelnia może podjąć decyzję o nieuruchomieniu kierunku.

  1. Wypełnij internetowy formularz zgłoszeniowy
  2. Załącz odpowiednie dokumenty
  3. Dokonaj opłaty rekrutacyjnej
  4. Rozpocznij studiowanie

Wypełnij internetowy formularz zgłoszeniowy

Na studia zapisujesz się online.

Po kliknięciu przycisku „Aplikuj” zostaniesz przekierowany do formularza zgłoszeniowego.

Nasz system poprowadzi Cię przez cały proces rekrutacji.

Przygotuj:

  • Skan dyplomu ukończenia studiów wyższych i CV

Załącz odpowiednie dokumenty

W trakcie wypełniania formularza załączasz skan/zdjęcie dyplomu ukończenia studiów wyższych i CV.

Pamiętaj!

  • Dokumenty powinny mieć format JPG/PDF.
  • Wszystkie skany/zdjęcia muszą być czytelne

Dokonaj opłaty rekrutacyjnej

Opłatę wnosisz za pośrednictwem platformy PayU podczas wypełniania formularza rekrutacyjnego.

Uwaga!

  • Studenci i absolwenci Uniwersytetu SWPS są zwolnieni z opłaty rekrutacyjnej.

Rozpocznij studiowanie

Na adres mailowy podany w formularzu dostaniesz powiadomienie o statusie Twojej aplikacji. O przyjęciu na studia poinformujemy Cię w osobnym mailu, a informacje dotyczące pierwszego zjazdu wyślemy na 7 dni przed rozpoczęciem nauki.

Pamiętaj!

  • Liczba miejsc jest ograniczona
  • O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.

Opłaty

Opłata rekrutacyjna: 300 zł

Studenci i absolwenci Uniwersytetu SWPS są zwolnieni z opłaty rekrutacyjnej.

Opłata za rok studiów (2025-2026)

  Wysokość raty Łączny koszt studiów
Zapłać w 10 ratach 2 585 PLN 25 850 PLN
Zapłać w 2 ratach 12 675 PLN 25 350 PLN
Zapłać w 1 racie 24 950 PLN 24 950 PLN

Słuchacze wpłacają czesne na na indywidualne subkonta podane w Wirtualnej Uczelni. Termin płatności 1. raty upływa 5 października dla studiów rozpoczynających się jesienią oraz 5 marca dla studiów rozpoczynających się wiosną.

Na 7 dni przed rozpoczęciem nauki każdy słuchacz otrzyma drogą elektroniczną informacje dotyczące pierwszego zjazdu.

Sprawdź, jak sfinansować naukę

Nieoprocentowane pożyczki

Ministerstwo Rozwoju uruchomiło nieoprocentowane pożyczki na kształcenie obejmujące m.in. studia podyplomowe, kursy, szkolenia. W ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój możesz otrzymać nawet do 30 000 zł pomocy zwrotnej bez żadnych dodatkowych kosztów. Co ważne, istnieje możliwość umorzenia 20–25% przyznanej kwoty.

Szczegółowe informacje znajdziesz na www.inwestujwrozwoj.pl

Zniżki dla firm na studia podyplomowe

Uniwersytet SWPS od kilku lat z powodzeniem realizuje przekrojowe projekty dla firm, korporacji i instytucji państwowych. Do każdego z klientów i partnerów podchodzimy indywidualnie i dopasowujemy ofertę do jego potrzeb. Dla pracodawców, którzy skierują do nas większą liczbę pracowników, mamy specjalne oferty cenowe.

O szczegóły zapytaj w CSPiS.

Zostańmy w kontakcie

Zostaw nam swoje dane, a będziemy Cię informować o aktualnościach dotyczących tego kierunku.