Dla kogo?
- Dla menedżerów i pracowników działów marketingu i promocji, którzy chcą podnieść swoje umiejętności i kompetencje w zakresie social media i content marketingu.
Kontakt
- tel: 71 750 72 79, 71 750 72 77
- e-mail: podyplomowe.wroclaw@swps.edu.pl
- Koordynator kierunku: Aleksandra Sajewicz
Content Marketing
jak budować markę w internecie
- Rekrutacja trwa
O studiach
Kierownikiem kierunku jest Renata Makuszak-Krzyżaniak
Adresaci
Proponowany kierunek studiów podyplomowych skierowany jest do:
- menedżerów i pracowników działów marketingu i promocji, którzy chcą podnieść swoje umiejętności i kompetencje w zakresie social media i content marketingu
- pracowników lub właścicieli agencji reklamowych oraz Public Relations, którzy pragną wzbogacić i odświeżyć posiadaną wiedzę
- pracowników instytucji państwowych, którzy chcą rozwinąć obecność macierzystych instytucji w mediach społecznościowych i Internecie
- absolwentów szkół wyższych o pokrewnych profilach, którzy chcą pracować w agencjach kreatywnych lub reklamowych
- właścicieli prywatnych firm lub osób planujących założyć własną działalność i promować swoje produkty lub usługi w social mediach
CEL
Celem studiów jest przekazanie aktualnej i kompleksowej wiedzy na temat budowania stabilnej marki w internecie. Dla wszystkich osób, które planują, bądź też zajmują się budowaniem nowoczesnej marki, i którzy rozumieją jak ważne jest stałe pozyskiwanie ruchu w sieci, nowoczesne budowanie reklamy on-line i sprawne projektowanie kampanii reklamowych na FB.
Warsztaty w pracowni komputerowej podzielone tematycznie na dwa obszary (projektowanie grafiki internetowej oraz montaż i obróbkę filmów wideo) pozwolą uczestnikom zdobyć praktyczną wiedzę z zakresu web designu i video content marketing.
Zajęcia warsztatowe w zakresie pracy z językiem mają na celu przygotować słuchaczy do świadomego rozumienia i tworzenia komunikatu reklamowego oraz pisania skutecznych blogów, newsletterów i tekstów w kontekście wyszukiwarek internetowych. Podczas zajęć słuchacze poznają językowe sposoby wpływania na ludzi. Warsztaty mają mieć charakter interaktywny: studenci będą zachęcani do kreatywnej pracy zespołowej.
Część teoretyczna studiów koncentruje się na przekazaniu słuchaczom wiedzy poszerzające kompetencje z zakresu komunikacji internetowej w zakresie webwritingu, dziennikarstwa internetowego, strategii pozycjonowania marki oraz technik stymulowania sprzedaży. Słuchacze zapoznają się ze sposobami pomiarów skuteczności kampanii reklamowych, poznają techniki optymalizacji dla potrzeb wyszukiwarek internetowych (SEO) i metody monitorowania ruchu w sieci.
Dopełnieniem praktycznych warsztatów będą wykłady poszerzające specjalistyczną wiedzę z zakresu social media marketingu o takie komponenty jak: wykorzystanie efektywnej rekomendacji w sieci poprzez współpracę z blogerami i vlogerami, poznanie najnowszych trendów w content marketingu, storytelling oraz wiedzę na temat mechanizmów psychologicznych leżących u podłoża skuteczności reklamy.
Zajęcia prowadzą wykładowcy i specjaliści zawodowo związani z social media marketingiem, SEO, SEM, psychologią reklamy, projektowaniem na użytek mediów internetowych oraz szeroko rozumianym wsparciem sprzedaży e-commerce.
Dlaczego warto
Czy można przejść obojętnie wobec czegoś, co pochłania coraz więcej naszej uwagi, czasu i pieniędzy? Czy można ignorować to, co ma nieograniczoną pojemność, zasięg oraz możliwości? Większość z nas nie jest już wstanie dzisiaj funkcjonować bez dostępu do Internetu, smartphone`a i zakupów on-line. Podobnie jest z firmami. Wiemy już, że nie zbudujemy dzisiaj marki bez internetu, ale dobrej marki nie zbudujemy przede wszystkim bez odpowiedniego contentu. Jak go tworzyć? Jak prowadzić dialog z naszymi klientami? O tym wszystkim będzie się można dowiedzieć podczas zajęć, które prowadzą zarówno uznani wykładowcy z udokumentowanym doświadczeniem jak i świetni praktycy reprezentujący uznane marki z wielu branż.
Co nas wyróżnia
Przygotowując studia postawiliśmy przede wszystkim na przekaz praktyczny i skupiliśmy się na korzyściach, jakie możemy zaoferować słuchaczom. Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatowej. To oznacza m.in. korzystanie z najnowszych narzędzi analitycznych, aplikacji on-line oraz badań marketingowych. Nasi słuchacze będą również brali udział w procesie projektowania kampanii marketingowych w kanałach social media,w tworzeniu blogów firmowych, projektowaniu reklam internetowych, tworzeniu przekazów video oraz opracowywaniu media planów (spójrz na program studiów).
Warunki zaliczenia
Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest stworzenie i obrona projektu kampanii reklamowej wybranego produktu lub usługi w social mediach.
Czas trwania
Dwa semestry - 190 godzin +10 godzin przeznaczonych na obrony dyplomu
Dokument ukończenia studiów
Absolwenci otrzymują, przewidziane ustawą, świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w Uniwersytecie SWPS.
Program
Terminarz zjazdów na rok akademicki 2017/2018
Pobierz program w formacie pdf
UCZESTNICY KURSÓW POSIĄDĄ WIEDZĘ NA NASTĘPUJĄCE TEMATY:
— współczesnych trendów w content marketingu oraz metod działania w internecie w oparciu o tzw. marketing treści,
— efektywnego posługiwania się algorytmami Googla,
— rozszerzoną wiedzę z zakresu kluczowych narzędzi w content marketingu: Facebook, Twitter, LinkedIn, You Tube oraz SlideShare,
— najistotniejszych elementów składowych strategii content marketingowej,
— strategii pozycjonowania marki w content marketingu,
— językowych środków perswazji stosowane w reklamie,
— konstrukcji tekstu w kontekście działania wyszukiwarek,
— zasad efektywnej współpracy z blogosferą,
— prowadzenia i utrzymania bloga od strony praktycznej,
— standardów skutecznego budowania przekazu wizualnego w social mediach,
— roli przekazu audiowizualnego i roli video w marketingu internetowym,
— przyczyny sytuacji kryzysowych w mediach społecznościowych i sposobie ich rozwiązywania,
— nowych nośników treści,
— korzyści jakie dają człowiekowi social media z psychologicznego punktu widzenia,
— SEO, dystrybucji treści i pozyskiwanie ruchu w sieci,
— pomiaru i optymalizacja działań w internecie i mediach społecznościowych,
— efektywnego posługiwanie się serwisem YouTube,
— podstawową wiedzę z zakresu tworzenia i prowadzenia kanału filmowego danej marki
— wiedza o technikach i formach narracyjnych oraz ich optymalizacji pod kątem wykorzystania w komunikacji wizerunkowej
— tworzenia adekwatnych brandingowo i marketingowo tekstów storytellingowych.
Z ważnych przyczyn Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń może dokonać zmian w programie i kadrze studiów.
Kadra
Rekrutacja
Zasady przyjęcia na studia
Kolejność zgłoszeń.
REKRUTACJA NA STUDIA PODYPLOMOWE
KROK 1 – Wypełnienie internetowego formularza zgłoszeniowego
KROK 2 – Pobranie z internetowego formularza zgłoszeniowego i wydruk następujących dokumentów:
- Ankieta osobowa
- Umowa o warunkach odpłatności za studia podyplomowe (podpisana w dwóch egzemplarzach)
- Tabela czesnego (parafowana na każdej stronie)
KROK 3 – Dołączenie do powyższych dokumentów:
- Dyplomu ukończenia wyższej uczelni lub kserokopii potwierdzonej przez pracownika Uniwersytetu SWPS (do dyplomów wystawionych po 2005 roku konieczne jest dołączenie suplementu)
- 1 zdjęcia legitymacyjnego
- kserokopii odcinka opłaty rekrutacyjnej, która wynosi 300 zł
KROK 4 – Dostarczenie do Biura Rekrutacji na Studia Podyplomowe kompletu dokumentów pocztą, osobiście lub przez osoby trzecie. Biuro mieści się w siedzibie Filii Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu przy ul. Ostrowskiego 30b, w pok. 32.
Poprawne wypełnienie i zatwierdzenie formularza rekrutacyjnego oraz dostarczenie wyżej wymienionych dokumentów powoduje uruchomienie procedury rekrutacyjnej.
Uprzejmie informujemy, że wypełnienie formularza rekrutacyjnego drogą internetową nie jest jednoznaczne z zakwalifikowaniem się na dany kierunek studiów podyplomowych.
Dokumenty do pobrania.
Uczelnia zastrzega sobie prawo do nie uruchomienia kierunku w przypadku niewystarczającej liczby zgłoszeń.
Opłaty
Nawet do 80% dofinansowania na studia podyplomowe dla mikro, małych i średnich przedsiębiorców!
SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny uzyskał aprobatę PARP i wpis do Bazy Usług Rozwojowych jako podmiot świadczący usługi rozwojowe. Informacje o instytucjach dofinansowujących studia w danym województwie znajdziecie Państwo pod linkiem: http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/ w zakładce: Dofinansowanie
rok akademicki 2018-2019 | |
---|---|
10 rat | 610 zł |
2 raty | 2925 zł |
1 rata | 5600 zł |
Opłata rekrutacyjna | 300 zł |
Złóż komplet dokumentów do 30 czerwca 2018 roku, a otrzymasz 300 zł zniżki w czesnym. Zniżka nie obowiązuje na następujących kierunkach studiów podyplomowych:
- Psychodietetyka,
- Psychologia Transportu z Elementami Psychodiagnostyki,
- Szkoła Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Uniwersytetu SWPS pod kierownictwem dr Agnieszki Popiel i dr Ewy Pragłowskiej,
- User Experience Design
Dla absolwentów SWPS i Uniwersytetu SWPS oraz studentów Uniwersytetu SWPS posiadających wyższe wykształcenie oferujemy dodatkową zniżkę w wysokości 300 zł:
- 300 zł zniżki w opłacie rekrutacyjnej (opłata bez zniżki wynosi 300 zł – absolwent płaci 0 zł).
Opłatę rekrutacyjną prosimy wnosić na nr konta 20 1750 1312 1330 0000 0005 3045 w tytule przelewu wpisując nazwisko i imię kandydata.
Wpłaty czesnego każdy słuchacz będzie dokonywał na indywidualne subkonto, którego numer jest dostępny w Wirtualnej Uczelni [w tytule prosimy wpisać: nazwisko i imię oraz kierunek].
Na dwa tygodnie przed rozpoczęciem nauki każdy słuchacz otrzyma drogą elektroniczną informacje dotyczące pierwszego zjazdu.
Koordynator kierunku
Koordynator kierunku
Aleksandra Sajewicz
tel. 71 750 72 79
e-mail: podyplomowe.wroclaw@swps.edu.pl
Godziny otwarcia biura:
poniedziałek - piątek 8.00 - 16.00
sobota (w weekendy zjazdowe) 8.00 - 14.00
Polecamy również: