Studia przygotowują do pracy w agencjach kreatywnych, reklamowych i projektowych, w obszarze projektowania komunikacji, brandingu i marketingu wizualnego.
Nasi studenci poznają najnowsze teorie projektowe i ich praktyczne zastosowanie. Dowiadują się, jak stosować narzędzia komunikacji wizualnej w kreacji marketingowej, reklamowej, brandingowej, komunikacji marek oraz szeroko pojętym designie. Potrafią myśleć oraz działać projektowo, zarówno jako wykonawcy, jak i moderatorzy realizacji projektu, a także prowadzić działania kreatywne od koncepcji do wdrożenia i komercjalizacji.
Zajęcia prowadzą wykładowcy z Katedry Grafiki – poznaj nas.
Adresaci kierunku
Studia kierujemy przede wszystkim do absolwentów studiów I stopnia z zakresu projektowania komunikacji, grafiki użytkowej, dziennikarstwa i komunikacji społecznej, kulturoznawstwa i antropologii. Zależy nam na stworzeniu interdyscyplinarnego środowiska.
Zapraszamy ludzi ciekawych nowych kreatywnych propozycji rozwiązań, strategii myślenia, badań i wdrożeń o charakterze koncepcyjnym i kreacyjnym.