Profil naukowy
Adiunktka i wykładowczyni na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna Uniwerystetu SWPS, współtwórczyni Central European Digital Media Observatory.
Naukowo zajmuje się dezinformacją. Bada ten temat szczególnie w obszarze biznesu, zajmuje się także analizą skutków społecznych manipulacji medialnych.
Asesorka European Fact-Checking Standards Network, członkini zarządu Rady Reklamy. Ekspertka Organizacji Narodów Zjednoczonych i kierowniczka Grupy Roboczej ds. Etycznej i Odpowiedzialnej Komunikacji. Strateżka i doradczyni komunikacji biznesowej i medialnej: projektuje i wdraża rozwiązania z komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Wspiera działania wizerunkowe organizacji w obszarze PR i CSR. Realizowała projekty dla takich firm, jak Allegro, Henkel, Microsoft czy Enea SA. Autorka i producentka programów radiowych i telewizyjnych z obszaru biznesu i komunikacji.
Autorka książek: „Fake news. Produkt medialny czasów postprawdy”, „Dezinformacja – instrukcja obsługi”.
Dla mediów
Obszary tematyczne
- Dezinformacja
- Manipulacja medialna
- Odpowiedzialna komunikacja
- Etyczna komunikacja
Informacje prasowe
Powiązane materiały na stronie uczelni
- Aktualności
- Konferencje
- Nowości wydawnicze
- Projekty naukowe
- Wykłady i spotkania