Prof. Karina Stasiuk-Krajewska w jury konkursu PR Wings 2021
Prof. Karina Stasiuk-Krajewska, kierowniczka Katedry Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu, zasiądzie w jury PR Wings 2021 – konkursu organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations. To organizacja, która stawia sobie za cel reprezentację i wspieranie szeroko rozumianej branży PR w Polsce. Medioznawczyni z naszej uczelni znalazła się w gronie ekspertów, którzy wybiorą najbardziej efektywne, kreatywne i innowacyjne projekty z zakresu komunikacji i PR.
O konkursie
Stowarzyszenie Agencji Public Relations to najbardziej otwarta i dostępna dla zdecydowanej większości firm organizacja branżowa. Organizowany przez nią konkurs PR Wings stwarza możliwość uhonorowania autorów najlepszych projektów w dziedzinie Public Relations. Jego celem jest promowanie profesjonalnych i etycznych praktyk, a także podkreślanie znaczanie PR w zarządzaniu strategicznym i budowaniu reputacji marek oraz firm.
W jury tegorocznej edycji konkursu oprócz naukowczyni z naszej uczelni zasiądą inni eksperci z branży wizerunkowej, medialnej, komunikacyjnej i kreatywnej, a także przedstawiciele środowiska naukowego i biznesu m.in. Bohdan Pawłowicz (NASK, Rada Etyki Reklamy), Bartek Milczarczyk (Polskie Stowarzyszenie Public Relations), Karolina Łuczak (Provident), Anna Miotk (Uniwersytet Warszawski), Maciej Budzich (influencer, Mediafun), Sebastian Bykowski (Press Service Monitoring Mediów).
W konkursie mogą wziąć udział podmioty z branży PR i marketingowej, reklamy, a także agencje digital i interaktywne, firmy prywatne, administracja publiczna, przedstawiciele mediów czy organizacji pozarządowych. Oceniane są ich kampanie PR zrealizowane w Polsce.
Nagrody przyznawane są w następujących kategoriach: Public Affairs i Lobbying, PR Korporacyjny, PR Innowacja Roku, PR Produktowy, CSR – Największy Wpływ Społeczny, Komunikacja Kryzysowa, Komunikacja w mediach społecznościowych i influencer marketing, Angażujący event, Osobowość roku, Zmiana biznesowa, komunikacyjny game changer, Komunikacja Business to Business, Efektywność roku, Komunikacja na rynkach międzynarodowych. Nagrodę Specjalną przyznaje Jury Specjalne SAPR składające się z przedstawicieli agencji członkowskich stowarzyszenia – po jednym jurorze z każdej agencji.
Nowoczesny mediaworking. Studia z obszaru dziennikarstwa na Uniwersytecie SWPS
Celem naszych studiów dziennikarskich jest kształcenie samodzielnych, wysoce wykwalifikowanych profesjonalistów i profesjonalistek pracujących w obszarze nowoczesnego dziennikarstwa i mediaworkingu. Studia przygotowują do pracy nie tylko we współczesnych, tradycyjnych mediach (radio, telewizja, prasa), ale też w mediach przyszłości.
Zdobędziesz tu praktyczne umiejętności, które pozwolą tworzyć profesjonalne, multimedialne treści do digital i social mediów, wykształcisz się w zakresie zarządzania komunikacją, diagnostyki, strategii i kreacji marki, w obszarach brandingu, reklamy i public relations.
Na naszych studiach we Wrocławiu będziesz mógł/mogła wybrać interesujące specjalizacje, które odpowiadają na potrzeby i wyzwania współczesnego rynku pracy: Branding, reklama i public relations, Digital i social media czy Kreowanie mediów.
Współpracujemy ze najlepszymi specjalistami z różnych branż medialnych i pod ich kierunkiem nasi studenci realizują warsztaty w profesjonalnych studiach radiowo-telewizyjnych oraz poznają wyzwania i narzędzia pracy współczesnego dziennikarza, PR-owca, social media menedżera, specjalisty kreowania wizerunku czy zarządzającego komunikacją marki.
Więcej o studiach »
dr hab. Karina Stasiuk-Krajewska, prof. Uniwersytetu SWPS – medioznawca, teoretyk komunikacji, etyk komunikacji profesjonalnej, kierownik Katedry Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu. W pracy naukowej i dydaktycznej koncentruje się na zagadnieniach związanych z teorią komunikacji i mediów oraz aksjologią Jest autorką około 70 publikacji naukowych, w tym trzech książek: „Etyka public relations: konteksty, koncepcje, kontrowersje”, Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, 2011), „Krytyka kultury jako krytyka komunikacji: pomiędzy działaniem komunikacyjnym, dyskursem a kulturą masową” (Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, 2003), „Media i dziennikarstwo. Struktury dyskursu i hegemonia”, Dom Wydawniczy Elipsa, 2018).