Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
zajęcia realizowane:
forma zajęć:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Formularz wyszukiwania na belce: Szkolenia

lokalizacja:
obszar tematyczny:
forma:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Uniwersytet SWPS wybrałam ze względu na jego praktyczny wymiar; każde zajęcia są projektowe, nasi wykładowcy pracują w branży, a program jest dostosowywany do zmieniającego się rynku oraz naszych potrzeb. Pracę w zawodzie znalazłam „od ręki”.

Paulina Kaleta, specjalistka ds. social media

Opis studiów
Czego uczymy

Celem studiów jest kształcenie samodzielnych, wysoce wykwalifikowanych profesjonalistów(-tek) pracujących w obszarze nowoczesnego dziennikarstwa i mediaworkingu. Studia przygotowują do pracy we współczesnych mediach, ale też w mediach przyszłości. Na tych studiach zdobędziesz praktyczne umiejętności, które pozwolą ci tworzyć profesjonalne, multimedialne treści do digital i social mediów z wykorzystaniem różnych narzędzi (tekst, audio, wideo, animacja, infografika) oraz dowiesz się, jak nimi zarządzać. W efekcie będziesz potrafił(a) rozwijać skuteczne strategie komunikacji w internecie i nie tylko. Będziesz miał(a) też rozbudowane kompetencje niezbędne do pracy w mediach tradycyjnych (radio, telewizja, prasa)

Studia pozwalają na zdobycie zróżnicowanych kompetencji w zakresie analizy potrzeb odbiorców, projektowania oferty medialnej, tworzenia zawartości mediów o zróżnicowanym charakterze (dla mediów tradycyjnych i internetowych) oraz realizowania różnych zadań w procesach produkcji medialnej. W ramach specjalności zdobędziesz wiedzę, jak świadomie tworzyć wizerunek medialny i pracować jako producent(-tka) i wydawca(-czyni) medialny(-a) oraz profesjonalny(-a) bloger(ka), vloger(ka), podcaster(ka) czy influencer(ka). Poznasz najnowocześniejsze technologie i narzędzia pracy w mediach cyfrowych, a także nauczysz się pracy dziennikarza(-rki) / mediaworkera(-ki) z wykorzystaniem różnych gatunków i formatów medialnych oraz w różnych zakresach tematycznych (moda, lifestyle, sport, polityka, społeczeństwo, muzyka, film, kultura itp.). Będziesz wreszcie potrafił(a) zaprojektować i wprowadzić na rynek nowe medium.

Adresaci studiów

Studia dla osób otwartych, kreatywnych i dociekliwych, z wysoko rozwiniętym zmysłem analitycznym, dążących do zrozumienia rzeczywistości w każdym z jej wymiarów. Indywidualistów, pasjonujących się najnowszymi technologiami i internetem.

Dla tych, którzy interesują się mediami w ich najnowocześniejszej formie, którzy chcą tworzyć multimedialne komunikaty w digital i social mediach. Dla osób, które chcą świadomie i profesjonalnie kształtować swój wizerunek i stać się niezależnymi i rozpoznawalnymi graczami na szeroko pojętym rynku mediów. Dla tych, którzy chcą wyspecjalizować się w wybranym typie pracy w mediach.

To specjalność dla osób, które od pierwszych lat studiów chcą zdobywać doświadczenia zawodowe i budować profesjonalne portfolio, żeby zapewnić sobie dobry start na rynku pracy. Dla tych, którzy nie chcą się nudzić i naprawdę chcą się zaangażować w studia.

Całkowicie nowy sposób studiowania

Podstawy teoretyczne i praca warsztatowa

Na pierwszym roku poznasz najważniejsze kwestie związane z teorią mediów i komunikacji, rynkami medialnymi, designem oraz kontekstami marki. Poszerzysz swoje kompetencje językowe i komunikacyjne, nauczysz się pracować w zespole i występować przed kamerą. Poznasz zasady emisji głosu, techniki kreatywnego i krytycznego myślenia oraz rozwiązywania problemów (między innymi metodą Design Thinking) oraz podstawowe narzędzia badania internetu (SEO, SEM, SERM). Ponadto zapoznasz się z tajnikami produkcji medialnej i metodami jej zarządzania.

Rozwój kompetencji profesjonalnych

Na II roku będziesz przede wszystkim pracować warsztatowo w intensywnych cyklach tematycznych, rozwijając konkretne umiejętności technologiczne i kreatywne (kreatywne pisanie, scenopisarstwo, montaż obrazu i dźwięku, produkcja i postprodukcja obrazu i dźwięku, projektowanie graficzne, fotografia i fotoedycja, motion design, infografika), komunikacyjne (social media, reklama natywna, influencer marketing) oraz w zakresie planowania badań, zbierania i analizowania danych. Umiejętności miękkie doskonalisz podczas warsztatów.

Narzędzia i techniki tworzenia profesjonalnej treści

Na III roku uzupełnisz swoją wiedzę o prawo mediów i prawo autorskie, a także ekonomię sektorów kreatywnych i mediów oraz udoskonalisz swoje umiejętności w zakresie brandingu i promocji mediów oraz marki własnej. Rozwiniesz także konkretne narzędzia i techniki tworzenia profesjonalnej treści (blog, vlog, podcast i radio internetowe).

Portfolio projektów

Na ostatnim semestrze tworzysz projekty o charakterze medialnym, w strukturach symulujących rzeczywiste podmioty medialne. Oznacza to, że najpierw kreujesz w ramach pracy zespołowej medium, a następnie pracujesz w redakcji internetowej, przygotowując materiały w różnych formatach (content pisany, audio, video, graficzny) na interesujący cię temat (muzyka, moda, lifestyle, polityka, społeczeństwo, sport, film). Jeśli chcesz, może prowadzić profil redakcji w social mediach albo profesjonalnie blogować, vlogować lub tworzyć audiosferę. Wszystko zależy od tego, co cię interesuje i czym chcesz się zająć w przyszłości! W ten sposób, pod okiem praktyków z branży wizerunkowej i medialnej, zaliczasz III rok.

Pobierz program



Odpowiedź na najnowsze trendy
na rynku mediów

  • Na rynku medialnym widać wyraźnie potrzebę uruchamiania platform internetowych przez media tradycyjne (gazety, rozgłośnie radiowe, telewizje), tymczasem dziennikarze pracujący w tych mediach nie są do tego przygotowani. W przyszłości możemy spodziewać się pełnej transformacji mediów tradycyjnych w media zdigitalizowane oraz pojawiania się nowych mediów – od początku w formie internetowej. Powoduje to rosnące zapotrzebowanie na specjalistów w zakresie tworzenia i analizy treści w social&digital mediach, którzy będą umieć kompleksowo tworzyć multimedialne treści.
  • Oferowane studia przygotują cię do podjęcia tych wyzwań na dynamicznie zmieniającym się rynku medialnym. Zdobędziesz zróżnicowane kompetencje, dzięki czemu sprostasz (powszechnym teraz na rynku mediów) wymaganiom dotyczącym szerokich kompetencji związanych np. z analizą internetu, podejmowaniem działań wizerunkowych, budowaniem swojego własnego wizerunku, zarządzaniem treścią w szeroko rozumianych mediach społecznościowych. Będziesz umiał(a) połączyć te kompetencje z tradycyjnymi kompetencjami dziennikarskimi (operowanie słowem, obrazem, dźwiękiem).

Świetny start na rynku pracy

  1. Kończąc studia, masz nie tylko wiedzę i zaawansowane techniczne kompetencje. Umiesz też myśleć kreatywnie, pracować w grupie i dbać o swój własny wizerunek, by świadomie projektować swoją karierę – uczysz się tego na zajęciach z marki osobistej.

  2. Potrafisz pracować projektowo i myśleć strategicznie. Masz rozbudowane umiejętności techniczne, które zdobywasz w świetnie wyposażonych pracowniach (realizacja audio i video, produkcja i postpordukcja obrazu i dźwięku, montaż, programy graficzne, kreatywne pisanie itp.) i wiesz, jak je stosować w pracy projektowej.

  3. Wiesz, jak założyć własną firmę albo start-up oraz jak zaprojektować i zakomunikować je na rynku jako markę.

  4. Szeroki zakres kompetencji oraz atmosfera panująca na studiach – zawsze indywidulane traktowanie – pozwala Ci zachować swój indywidualizm i elastyczność oraz rozwijać zainteresowania zgodnie z własnymi preferencjami.

  5. Kończysz studia z własnym portfolio, które zwiera twoje teksty, realizacje audiowizualne i graficzne oraz inne formy twojej aktywności. Portfolio to możesz zaprezentować pracodawcy lub na jego podstawie zacząć realizować swoje własne projekty internetowe.

  6. Posiadasz kompleksowe umiejętności, zdobyte nie tylko w licznych projektach symulacyjnych, ale także we współpracy z największymi graczami rynku medialnego. Masz już kontakty w branży, które zdobyłeś na zajęciach z praktykami.

Perspektywy zawodowe
Jak wykorzystasz to w przyszłości

Ukończeniu studiów da ci przygotowanie do pracy w środowisku digital i social mediów jako dziennikarz(-rka), wydawca(-czyni), reporter(ka), prezenter(ka), copywriter(ka), profesjonalny(-a) bloger(-ka)/vloger(-ka)/podcaster(-ka), infobroker(-ka), producent(ka) muzyczny(-a), producent(ka) contentu audio i video, media worker(ka), analityk(-czka) mediów, influencer(ka), ilustrator(ka) muzyczny(-a), twórca(-czyni) różnego typu komunikatów w przestrzeni publicznej.

Oprócz pracy w redakcjach, wydawnictwach, mediach będziesz też realizować i współrealizować inne zadania w agencjach, domach mediowych jako social media manager, digital content manager, content writer, digital and social media planner, social media specialist.

Będziesz także przygotowany(-a) do podjęcia pracy w mediach tradycyjnych na wielu stanowiskach (dziennikarza, reportera, wydawcy, szefa redakcji itp.) oraz pełnienia funkcji konsultanta procesów przejścia redakcji tradycyjnych (np. gazety, radia) w redakcje internetowe. Będziesz umiał(a) zaprojektować i wprowadzić na rynek swoje własne medium oraz świadomie budować swój wizerunek osobisty na rynku medialnym.

Zaplecze techniczne
specjalistyczne pracownie

Studenci mają do dyspozycji specjalistyczne pracownie:

  • studio fotograficzne (aparaty i kamery cyfrowe full HD i 4K, mobilny system oświetleniowy, profesjonalny sprzęt audio),
  • studio radiowe i pracownię neuropsychologiczną (zaawansowana baza empiryczna, eye-tracker, ergonomia interface, monitorowanie reakcji konsumenckich)
  • laboratoria komputerowe (platformy: Mac OS, Windows; oprogramowanie: Adobe Creative Suite Master Collection, Adobe Creative Suite Premium, 3ds MAX, Maya, Cinema4D, Softimage, MotionBuilder).
 
Stefan Augustyn
Specjalizacja
szkoleniowiec, wykładowca, rzecznik Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Stefan Augustyn
Stefan Augustynszkoleniowiec, wykładowca, rzecznik Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy
Paweł Bielecki
Specjalizacja
PR i Social Media Manager
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Paweł Bielecki
Paweł BieleckiPR i Social Media Manager
Bojakowski, Waldemar
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Tytuł
mgr
Imię i nazwisko
Waldemar Bojakowski
Miasto
wroclaw
Specjalizacja
Językoznawca, komunikolog
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"","Nazwa odmieniona":""}}
Dyscyplina
Array
Funkcja w Instytucie
[]
Funkcja w Centrum
[]
mgr Waldemar Bojakowskikomunikolog, medioznawca, językoznawca
Borkowski, Igor
Etatowy
Tak
Biogram
Nie
Tytuł
dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS
Imię i nazwisko
Igor Borkowski
Miasto
wroclaw
Dyscyplina
nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
Stanowisko
profesor uczelni
Funkcja na uczelni
prodziekan
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"prodziekan ds. dydaktycznych","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":"Wydzia\u0142u Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu"}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Instytucie
{"funkcja-w-instytucie0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Nauk Humanistycznych","Nazwa odmieniona":""}}
Specjalizacja
Medioznawca, językoznawca
Wydział
Array
Instytut
Array
Funkcja w Centrum
[]
dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS Igor Borkowskimedioznawca, językoznawca
Wojciech Cegielski
Specjalizacja
korespondent zagraniczny Polskiego Radia, od 10 lat zajmujący się głównie tematyką bliskowschodnią
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Tytuł
red.
Imię i nazwisko
Wojciech Cegielski
red. Wojciech Cegielskikorespondent zagraniczny Polskiego Radia, od 10 lat zajmujący się głównie tematyką bliskowschodnią
Bartosz Chojcan
Specjalizacja
ekspert z obszaru marketingu internetowego, a w szczególności z performance marketingu i analityki webowej
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Bartosz Chojcan
red. Bartosz Chojcanekspert z obszaru marketingu internetowego, a w szczególności z performance marketingu i analityki webowej
Doliński, Dariusz
Etatowy
Tak
Biogram
Tak
Tytuł
prof. dr hab.
Imię i nazwisko
Dariusz Doliński
Miasto
wroclaw
Dyscyplina
psychologia
Specjalizacja
Psycholog społeczny
Stanowisko
profesor
Funkcja na uczelni
koordynator ds. rozwoju uczelni
Funkcja w Instytucie
{"funkcja-w-instytucie0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Psychologii","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"kierownik","Nazwa w mianowniku":"Katedra Psychologii Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":"Katedry Psychologii Spo\u0142ecznej"}}
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Psychologii we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
Wydział
Array
Instytut
Array
Funkcja w Centrum
[]
prof. dr hab. Dariusz Dolińskiwybitny psycholog społeczny, autor licznych publikacji z zakresu wpływu społecznego
Fajfrowski, Jakub
Etatowy
Nie
Specjalizacja
senior event manager
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Jakub Fajfrowski
Miasto
wroclaw
Dyscyplina
nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
Funkcja w Instytucie
{"funkcja-w-instytucie0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Psychologii","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Psychologii we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Psychologii Klinicznej i Zdrowia","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Centrum
[]
prof. dr hab. Jakub Fajfrowskisenior event manager, założyciel September Events i September PR
Marcin Goleń
Specjalizacja
fotograf, zajmuje się fotografią koncertową i reportażową
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Marcin Goleń
prof. dr hab. Marcin Goleńfotograf, zajmuje się fotografią koncertową i reportażową
Michał Grala
Specjalizacja
praktyk i szkoleniowiec specjalizujący się w PR, marketingu i CX, doradza NGO i markom komercyjnym w zakresu strategii zarządzania wizerunkiem
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Michał Grala
prof. dr hab. Michał Gralapraktyk i szkoleniowiec specjalizujący się w PR, marketingu i CX, doradza NGO i markom komercyjnym w zakresu strategii zarządzania wizerunkiem
Andrzej Gruszka
Specjalizacja
specjalista z zakresu content marketingu i public relations
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Andrzej Gruszka
prof. dr hab. Andrzej Gruszkaspecjalista z zakresu content marketingu i public relations
Grzyb, Tomasz
Etatowy
Tak
Biogram
Tak
Tytuł
dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS
Imię i nazwisko
Tomasz Grzyb
Miasto
wroclaw
Dyscyplina
psychologia
Specjalizacja
Psycholog
Stanowisko
profesor uczelni
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Psychologii Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Instytucie
{"funkcja-w-instytucie0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Psychologii","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"dziekan","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Psychologii we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":"Wydzia\u0142u Psychologii we Wroc\u0142awiu"}}
Wydział
Array
Instytut
Array
Funkcja w Centrum
[]
dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS Tomasz Grzybtrener uhonorowany Certificate of Appreciation NATO, specjalista w zakresie wpływu społecznego
Szymon Janiak
Specjalizacja
Dyrektor Marketingu i Członek Zarządu OORT Europe S.A.
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Szymon Janiak
dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS Szymon JaniakDyrektor Marketingu i Członek Zarządu OORT Europe S.A.
Marcin Jasiński
Specjalizacja
Praktyk zarządzania i marketingu w sferze publicznej i prywatnej, certyfikowany menedżer projektów i zespołów, wykładowca akademicki i trener
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Tytuł
dr
Imię i nazwisko
Marcin Jasiński
dr Marcin JasińskiPraktyk zarządzania i marketingu w sferze publicznej i prywatnej, certyfikowany menedżer projektów i zespołów, wykładowca akademicki i trener
Koczanowicz, Leszek
Etatowy
Tak
Biogram
Tak
Tytuł
prof. dr hab.
Imię i nazwisko
Leszek Koczanowicz
Miasto
warszawa
Dyscyplina
nauki-o-polityce-i-administracji
Specjalizacja
Politolog, filozof, psycholog
Stanowisko
profesor
Funkcja w Instytucie
{"funkcja-w-instytucie0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Nauk Humanistycznych","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Nauk Humanistycznych w Warszawie","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Kultury i Medi\u00f3w","Nazwa odmieniona":""}}
Instytut
Instytut Nauk Humanistycznych
Wydział
Array
Funkcja w Centrum
[]
prof. dr hab. Leszek Koczanowiczfilozof, specjalizuje się w filozofii kultury i filozofii psychologii
Magdalena Kostyszyn
Specjalizacja
PR Manager Social Hunters, blogerka
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Magdalena Kostyszyn
prof. dr hab. Magdalena KostyszynPR Manager Social Hunters, blogerka
Kulbat, Jarosław
Etatowy
Tak
Biogram
Tak
Tytuł
dr
Imię i nazwisko
Jarosław Kulbat
Miasto
wroclaw
Dyscyplina
psychologia
Specjalizacja
Psycholog społeczny
Stanowisko
adiunkt
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Psychologii we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Psychologii Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
Wydział
Array
Funkcja w Instytucie
[]
Funkcja w Centrum
[]
dr Jarosław Kulbatpsycholog społeczny, konsultant i trener
Kuś, Jakub
Etatowy
Tak
Biogram
Tak
Tytuł
dr
Imię i nazwisko
Jakub Kuś
Miasto
wroclaw
Dyscyplina
psychologia
Specjalizacja
Psycholog
Stanowisko
adiunkt
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"prodziekan ds. studenckich","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Psychologii we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":"Wydzia\u0142u Psychologii we Wroc\u0142awiu"}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Zak\u0142ad Metateoretycznych Zagadnie\u0144 w Psychologii","Nazwa odmieniona":""}}
Wydział
Array
Funkcja w Instytucie
[]
Funkcja w Centrum
[]
dr Jakub Kuśpsycholog nowych technologii
Jarosław Kuźniar
Specjalizacja
dziennikarz, TVN 24
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Tytuł
red.
Imię i nazwisko
Jarosław Kuźniar
red. Jarosław Kuźniardziennikarz, TVN 24
Dominik Lewiński
Specjalizacja
komunikolog, medioznawca, zajmuje się problematyką kreowania wizerunku i treningiem kreatywności
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Tytuł
dr
Imię i nazwisko
Dominik Lewiński
Wydział
Funkcja w Instytucie
[]
Funkcja w Centrum
[]
Funkcja na Wydziale
[]
Funkcja w Katedrze
[]
dr Dominik Lewińskikomunikolog, medioznawca, zajmuje się problematyką kreowania wizerunku i treningiem kreatywności
Jarosław Maćków
Specjalizacja
UX Designer/Product Designer, z wykształcenia architekt
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Jarosław Maćków
dr Jarosław MaćkówUX Designer/Product Designer, z wykształcenia architekt
Janusz Magoński
Specjalizacja
Z wykształcenia architekt, z zamiłowania projektant graficzny. Pracuje z wrocławskimi markami, łącząc te dwie dziedziny
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Janusz Magoński
dr Janusz MagońskiZ wykształcenia architekt, z zamiłowania projektant graficzny. Pracuje z wrocławskimi markami, łącząc te dwie dziedziny
Filip Mecner
Specjalizacja
Filip Mecner Artist Management
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Filip Mecner
dr Filip MecnerFilip Mecner Artist Management
Rafał Mortiuk
Specjalizacja
dziennikarz, Polskie Radio, BBC
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Tytuł
red.
Imię i nazwisko
Rafał Mortiuk
red. Rafał Mortiukdziennikarz, Polskie Radio, BBC
Obszarny, Magdalena
Etatowy
Tak
Biogram
Tak
Tytuł
mgr
Imię i nazwisko
Magdalena Obszarny
Miasto
wroclaw
Dyscyplina
nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
Specjalizacja
Dziennikarka, prezenterka telewizyjna
Stanowisko
asystent
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":""}}
Wydział
Array
Funkcja w Instytucie
[]
Funkcja w Centrum
[]
mgr Magdalena Obszarnymedioznawca, dziennikarka
Katarzyna Pastuszka
Specjalizacja
Senior PR Manager w Publicon, pracuje dla największych firm działających na rynku deweloperskim i nieruchomości komercyjnych, branży architektonicznej, FMCG
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Katarzyna Pastuszka
mgr Katarzyna PastuszkaSenior PR Manager w Publicon, pracuje dla największych firm działających na rynku deweloperskim i nieruchomości komercyjnych, branży architektonicznej, FMCG
Adam Pawlukiewicz
Specjalizacja
pracuje w Pentagon Research (odpowiada za analizy efektywności sponsoringu sportowego oraz projekty specjalne), doradza sportowcom, reprezentantom polski z zakresu wizerunku i obecności w mediach
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Adam Pawlukiewicz
mgr Adam Pawlukiewiczpracuje w Pentagon Research (odpowiada za analizy efektywności sponsoringu sportowego oraz projekty specjalne), doradza sportowcom, reprezentantom polski z zakresu wizerunku i obecności w mediach
Szymon Sikorski
Specjalizacja
Prezes Zarządu i strateg w Agencji PR Publicon
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Szymon Sikorski
mgr Szymon SikorskiPrezes Zarządu i strateg w Agencji PR Publicon
Stasiuk-Krajewska, Karina
Etatowy
Tak
Biogram
Tak
Tytuł
dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS
Imię i nazwisko
Karina Stasiuk-Krajewska
Miasto
wroclaw
Dyscyplina
nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
Specjalizacja
Medioznawca, teoretyk komunikacji, etyk komunikacji profesjonalnej
Stanowisko
profesor uczelni
Funkcja w Instytucie
{"funkcja-w-instytucie0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Nauk Spo\u0142ecznych","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"kierownik","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":"Katedry Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej"}}
Instytut
Instytut Nauk Społecznych
Wydział
Array
Funkcja w Centrum
[]
dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS Karina Stasiuk-Krajewskamedioznawca, teoretyk komunikacji, etyk komunikacji profesjonalnej
Szymon Szczepaniak
Specjalizacja
Manager w 1450 SA, wcześniej pracował jako analityk inwestycyjny w funduszu private equity, kontroler finansowy i operacyjny w spółce notowanej na giełdzie, dyrektor operacyjny w firmie zajmującej się marketingiem internetowym
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Szymon Szczepaniak
dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS Szymon SzczepaniakManager w 1450 SA, wcześniej pracował jako analityk inwestycyjny w funduszu private equity, kontroler finansowy i operacyjny w spółce notowanej na giełdzie, dyrektor operacyjny w firmie zajmującej się marketingiem internetowym
Michał Ulidis
Specjalizacja
Creative Partner, Publicon
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Michał Ulidis
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":""}}
Tytuł
mgr
Wydział
Array
Stanowisko
asystent
Funkcja w Instytucie
[]
Funkcja w Centrum
[]
mgr Michał UlidisCreative Partner, Publicon
Kajetan Walczak
Specjalizacja
Performance Marketing Manager w Brand24, zajmuje się prowadzeniem kampanii reklamowych skierowanych na rynek globalny
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Kajetan Walczak
mgr Kajetan WalczakPerformance Marketing Manager w Brand24, zajmuje się prowadzeniem kampanii reklamowych skierowanych na rynek globalny
Dorian Zapata
Specjalizacja
Senior PR Manager w Publicon
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Dorian Zapata
mgr Dorian ZapataSenior PR Manager w Publicon

Materiały
audio-wideo

Zapraszamy do obejrzenia/wysłuchania wybranych materiałów z udziałem wykładowców naszego kierunku studiów.

 

  1. Wypełnij internetowy
    formularz zgłoszeniowy
  2. Wgraj skan dokumentów
    i poczekaj na ich weryfikację
  3. Zawrzyj umowę
    elektroniczną
  4. Dostarczyć dokumenty
    do Biura Rekrutacji
  5. Odbierz informację
    o przyjęciu na studia

Opłaty
i stypendia

Opłata rekrutacyjna

Opłatę w wysokości 85 PLN należy wpłacić za pośrednictwem PayU w formularzu rekrutacyjnym.

Opłata rekrutacyjna jest bezzwrotna, chyba że: kierunek studiów, na który ubiegał się kandydat, nie został uruchomiony (z wyłączeniem sytuacji, kiedy kandydat zdecyduje się na inny kierunek studiów na Uniwersytecie SWPS).

Sprawdź jak obniżyć czesne
 

Czesne za pierwszy rok (rok akademicki 2020/2021)

 wysokość raty
Zapłać w 10 ratach 975 PLN
Zapłać w 2 ratach 4 785 PLN
Zapłać całość 9 200 PLN

Zostańmy w kontakcie

Nie podjąłeś jeszcze decyzji, ale chciałbyś dowiedzieć się czegoś więcej na temat tego kierunku? Zostaw nam swoje dane a napiszemy do Ciebie maila z aktualnościami na jego temat.

Umów konsultację on-line

Zarezerwuj konsultację on-line aby poznać szczegóły
rekrutacji na interesujący Cię kierunek.