Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Strona główna

Opis studiów
Czego uczymy

Celem studiów jest kształcenie samodzielnych, wysoce wykwalifikowanych profesjonalistów(-tek) pracujących w obszarze nowoczesnego dziennikarstwa i mediaworkingu. Studia przygotowują do pracy we współczesnych mediach, ale też w mediach przyszłości. Na tych studiach zdobędziesz praktyczne umiejętności, które pozwolą ci tworzyć profesjonalne, multimedialne treści do digital i social mediów z wykorzystaniem różnych narzędzi (tekst, audio, wideo, animacja, infografika) oraz dowiesz się, jak nimi zarządzać. W efekcie będziesz potrafił(a) rozwijać skuteczne strategie komunikacji w internecie i nie tylko. Będziesz miał(a) też rozbudowane kompetencje niezbędne do pracy w mediach tradycyjnych (radio, telewizja, prasa).

Studia pozwalają na zdobycie zróżnicowanych kompetencji w zakresie analizy potrzeb odbiorców, projektowania oferty medialnej, tworzenia zawartości mediów o zróżnicowanym charakterze (dla mediów tradycyjnych i internetowych) oraz realizowania różnych zadań w procesach produkcji medialnej. W ramach specjalności zdobędziesz wiedzę, jak świadomie tworzyć wizerunek medialny i pracować jako producent(-tka) i wydawca(-czyni) medialny(-a) oraz profesjonalny(-a) bloger(ka), vloger(ka), podcaster(ka) czy influencer(ka). Poznasz najnowocześniejsze technologie i narzędzia pracy w mediach cyfrowych, a także nauczysz się pracy dziennikarza(-rki) / mediaworkera(-ki) z wykorzystaniem różnych gatunków i formatów medialnych oraz w różnych zakresach tematycznych (moda, lifestyle, sport, polityka, społeczeństwo, muzyka, film, kultura itp.). Będziesz wreszcie potrafił(a) zaprojektować i wprowadzić na rynek nowe medium.

Adresaci studiów

Studia dla osób otwartych, kreatywnych i dociekliwych, z wysoko rozwiniętym zmysłem analitycznym, dążących do zrozumienia rzeczywistości w każdym z jej wymiarów. Indywidualistów, pasjonujących się najnowszymi technologiami i internetem.

Dla tych, którzy interesują się mediami w ich najnowocześniejszej formie, którzy chcą tworzyć multimedialne komunikaty w digital i social mediach. Dla osób, które chcą świadomie i profesjonalnie kształtować swój wizerunek i stać się niezależnymi i rozpoznawalnymi graczami na szeroko pojętym rynku mediów. Dla tych, którzy chcą wyspecjalizować się w wybranym typie pracy w mediach.

To specjalność dla osób, które od pierwszych lat studiów chcą zdobywać doświadczenia zawodowe i budować profesjonalne portfolio, żeby zapewnić sobie dobry start na rynku pracy. Dla tych, którzy nie chcą się nudzić i naprawdę chcą się zaangażować w studia.

Projekty
naszych studentów

Nasze studia to nie wkuwanie teorii czy zaliczanie egzaminów, lecz przede wszystkim zdobywanie praktycznych umiejętności. Studenci pracują na konkretnych projektach, a zajęcia warsztatowe odbywają się w małych grupach, dzięki czemu osoby studiujące zawsze mogą liczyć na indywidulane wsparcie wykładowców.

TEDxUniversitySWPS

TEDxUniversitySWPS

TEDxUniversitySWPS to konferencja organizowana przez Organizację Studencką Enjoy The Event działającą na Wydziale Prawa i Komunikacji Społecznej we Wrocławiu. To seria inspirujących prelekcji i angażujących dyskusji, prowadzonych przez renomowanych ekspertów, która stanowi platformę dla prezentacji przełomowych idei i strategii.

Czytaj więcej
Uczestnicy drugiej edycji „CHANGE IT”

Change It

To konkurs na najlepszy projekt studencki z obszaru innowacji impactowych. Studenci Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu projektują innowacyjne rozwiązanie (produkt lub usługę), które rozwiąże ważny problem społeczny z wykorzystaniem technologii, a ponadto będzie możliwe do wdrożenia na szeroką skalę i opłacalne biznesowo.

Czytaj więcej
Głosy Humanistyki

Głosy Humanistyki

Podcast naukowców i studentów Uniwersytetu SWPS promuje nauki humanistyczne i społeczne. Zaproszeni goście – autorytety ze świata polskiej nauki i sztuki – udowadniają, że medialny obraz humanistyki i humanistów często bywa krzywdzący i nieprawdziwy. Twórcy podcastu „odczarowują” ten obszar za pomocą innowacyjnego, atrakcyjnego medialnie formatu.

Czytaj więcej
Studenckie Koło Nagraniowe „Nagłos”

„Nagłos”

Studenckie Koło Nagraniowe „Nagłos” zajmuje się projektowaniem, realizacją i produkcją podcastów oraz brandingiem dźwiękowym. Jego uczestnicy i uczestniczki mówią, nagrywają, montują, przeprowadzają wywiady, tworzą reportaże z wydarzeń kulturowych, organizują eventy, prowadzą dziennikarskie śledztwa i zapewniają rozrywkę na wysokim poziomie.

Czytaj więcej
Kwietnik

Kwietnik

Kwietnik to projekt internetowy studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Ich samodzielna praca składa się na portfolio, z którym opuszczą mury uczelni. Podsumowuje w praktyce wszystko to, czego dowiedzieli się podczas studiów. To doskonała możliwość skonfrontowania swoich umiejętności nabytych podczas 3 lat nauki z wymaganiami rynku pracy.

Czytaj więcej
Organizacja Studencka Sound Study

Sound Study

Organizacja studencka Sound Study działa przez projektowanie muzyki w przestrzeniach publicznych, organizowanie koncertów i poznawanie różnych aspektów komunikacji dźwiękowej. Podczas organizowanych przez Sound Study koncertów można nie tylko usłyszeć artystów związanych z kołem, lecz także samemu spróbować swoich sił na scenie.

Czytaj więcej

Nowoczesne pracownie
do twojej dyspozycji

Studenci mają do dyspozycji specjalistyczne pracownie:

  • studio fotograficzne i filmowo-telewizyjne (aparaty i kamery cyfrowe full HD i 4K, mobilny system oświetleniowy, profesjonalny sprzęt audio),
  • studio radiowe i pracownię neuropsychologiczną (zaawansowana baza empiryczna, eye-tracker, ergonomia interface, monitorowanie reakcji konsumenckich)
  • laboratoria komputerowe (platformy: Mac OS, Windows; oprogramowanie: Adobe Illustrator, Photoshop, InDesign, After Effects, Premiere Pro, Lightroom, Fontlab Studio, Adobe XD, Figma, Axure, Blender, Substance 3D, Adobe Dimension).

Całkowicie nowy sposób studiowania

Podstawy teoretyczne i praca warsztatowa

Na pierwszym roku poznasz najważniejsze kwestie związane z teorią mediów i komunikacji, rynkami medialnymi, designem oraz teorią i praktyką brandingu, PR i reklamy. Poszerzysz swoje kompetencje językowe i komunikacyjne, nauczysz się pracować w zespole i występować przed kamerą. Poznasz zasady emisji głosu, techniki kreatywnego i krytycznego myślenia oraz rozwiązywania problemów (między innymi metodą Design Thinking). Ponadto dowiesz się jak kreować zoptymalizaowane i profesjonalne treści do internetu (SEO, SEM) oraz jak analizować aktualne trendy. Ponadto zapoznasz się z tajnikami produkcji medialnej i metodami jej zarządzania.

Rozwój kompetencji profesjonalnych

Na II roku będziesz przede wszystkim pracować warsztatowo w intensywnych cyklach tematycznych, rozwijając konkretne umiejętności technologiczne i kreatywne (kreatywne pisanie, scenopisarstwo, warsztat operatorski, montaż obrazu i dźwięku, produkcja i postprodukcja obrazu i dźwięku, audycja radiowa, projektowanie graficzne, projektowanie stron www, fotografia i fotoedycja, motion design, infografika), komunikacyjne (social media, reklama natywna, influencer marketing) oraz w zakresie planowania badań, zbierania i analizowania danych. Umiejętności miękkie doskonalisz podczas warsztatów.

Nie studiujesz w typowym cyklu cotygodniowych zajęć. Zajęcia są blokowane w kilkunastodniowe intensywne warsztaty tematyczne, rozwijające poszczególne kompetencje w zakresie technik i kanałów komunikacji. Oznacza to, że w ciągu roku akademickiego – już na II roku studiów – przygotujesz kilka projektów indywidualnych i zespołowych: napiszesz rozbudowany tekst do mediów, przygotujesz film i audycję radiową, zaprojektujesz grafikę/stronę www, zrobisz profesjonalne badania komunikacji i mediów.

Narzędzia i techniki tworzenia profesjonalnej treści

Na III roku uzupełnisz swoją wiedzę o prawo mediów i prawo autorskie, a także ekonomię sektorów kreatywnych i mediów oraz udoskonalisz swoje umiejętności w zakresie brandingu i promocji mediów oraz marki własnej. Rozwiniesz także konkretne narzędzia i techniki tworzenia profesjonalnej treści (blog, vlog, podcast i radio internetowe).

Portfolio projektów

Na ostatnim semestrze tworzysz projekty o charakterze medialnym, w strukturach symulujących rzeczywiste podmioty medialne. Oznacza to, że najpierw kreujesz w ramach pracy zespołowej medium, a następnie pracujesz w redakcji internetowej, przygotowując materiały w różnych formatach (content pisany, audio, video, graficzny) na interesujący cię temat (muzyka, moda, lifestyle, polityka, społeczeństwo, sport, film). Jeśli chcesz, może prowadzić profil redakcji w social mediach albo profesjonalnie blogować, vlogować lub tworzyć audiosferę. Wszystko zależy od tego, co cię interesuje i czym chcesz się zająć w przyszłości! W ten sposób, pod okiem praktyków z branży wizerunkowej i medialnej, zaliczasz III rok.

Pobierz program



Odpowiedź na najnowsze trendy
na rynku mediów

  • Na rynku medialnym widać wyraźnie potrzebę uruchamiania platform internetowych przez media tradycyjne (gazety, rozgłośnie radiowe, telewizje), tymczasem dziennikarze pracujący w tych mediach nie są do tego przygotowani. W przyszłości możemy spodziewać się pełnej transformacji mediów tradycyjnych w media zdigitalizowane oraz pojawiania się nowych mediów – od początku w formie internetowej. Powoduje to rosnące zapotrzebowanie na specjalistów w zakresie tworzenia i analizy treści w social&digital mediach, którzy będą umieć kompleksowo tworzyć multimedialne treści.
  • Oferowane studia przygotują cię do podjęcia tych wyzwań na dynamicznie zmieniającym się rynku medialnym. Zdobędziesz zróżnicowane kompetencje, dzięki czemu sprostasz (powszechnym teraz na rynku mediów) wymaganiom dotyczącym szerokich kompetencji związanych np. z analizą internetu, podejmowaniem działań wizerunkowych, budowaniem swojego własnego wizerunku, zarządzaniem treścią w szeroko rozumianych mediach społecznościowych. Będziesz umiał(a) połączyć te kompetencje z tradycyjnymi kompetencjami dziennikarskimi (operowanie słowem, obrazem, dźwiękiem).

Świetny start na rynku pracy

  1. Kończąc studia, masz nie tylko wiedzę i zaawansowane techniczne kompetencje. Umiesz też myśleć kreatywnie, pracować w grupie i dbać o swój własny wizerunek, by świadomie projektować swoją karierę – uczysz się tego na zajęciach z marki osobistej.

  2. Potrafisz pracować projektowo i myśleć strategicznie. Masz rozbudowane umiejętności techniczne, które zdobywasz w świetnie wyposażonych pracowniach (realizacja audio i video, produkcja i postpordukcja obrazu i dźwięku, montaż, programy graficzne, kreatywne pisanie itp.) i wiesz, jak je stosować w pracy projektowej.

  3. Wiesz, jak założyć własną firmę albo start-up oraz jak zaprojektować i zakomunikować je na rynku jako markę.

  4. Szeroki zakres kompetencji oraz atmosfera panująca na studiach – zawsze indywidulane traktowanie – pozwala Ci zachować swój indywidualizm i elastyczność oraz rozwijać zainteresowania zgodnie z własnymi preferencjami.

  5. Kończysz studia z własnym portfolio, które zwiera twoje teksty, realizacje audiowizualne i graficzne oraz inne formy twojej aktywności. Portfolio to możesz zaprezentować pracodawcy lub na jego podstawie zacząć realizować swoje własne projekty internetowe.

  6. Posiadasz kompleksowe umiejętności, zdobyte nie tylko w licznych projektach symulacyjnych, ale także we współpracy z największymi graczami rynku medialnego. Masz już kontakty w branży, które zdobyłeś na zajęciach z praktykami.

Perspektywy zawodowe
Jak wykorzystasz to w przyszłości

Ukończenie studiów da ci przygotowanie do pracy w środowisku digital i social mediów jako dziennikarz(-rka), wydawca(-czyni), reporter(ka), prezenter(ka), copywriter(ka), profesjonalny(-a) bloger(-ka)/vloger(-ka)/podcaster(-ka), infobroker(-ka), producent(ka) muzyczny(-a), producent(ka) contentu audio i video, media worker(ka), analityk(-czka) mediów, influencer(ka), ilustrator(ka) muzyczny(-a), twórca(-czyni) różnego typu komunikatów w przestrzeni publicznej.

Będziesz także przygotowany(-a) do podjęcia pracy w mediach tradycyjnych na wielu stanowiskach (dziennikarza, reportera, wydawcy, szefa redakcji itp.) oraz pełnienia funkcji konsultanta procesów przejścia redakcji tradycyjnych (np. gazety, radia) w redakcje internetowe. Będziesz umiał(a) zaprojektować i wprowadzić na rynek swoje własne medium oraz świadomie budować swój wizerunek osobisty na rynku medialnym.

Po ukończeniu studiów poza pracą w obszarze typowym dla dziennikarstwa (media tradycyjne, cyfrowe i społecznościowe) będziesz też realizować i współrealizować inne zadania w agencjach, domach mediowych. Możesz pracować na następujących stanowiskach:

SM specialist

Social media specialist

To inaczej menedżer/menedżerka do spraw zarządzania wizerunkiem i komunikacją marki w mediach społecznościowych. Opracowuje i redaguje komunikaty marki w różnych kanałach społecznościowych, aktywizuje odbiorców treści, dba o pozytywny wizerunek marki, analizuje działania konkurencji na podstawie aktywności w social mediach.

Marketing specialist

Marketing specialist

To stanowisko związane z planowaniem, koordynacją i realizacją działań marketingowych, czyli sprzedażowych. Specjalista z tej branży analizuje rynek, projektuje kampanie nastawione na pozyskiwanie nowych klientów, opracowuje przygotowanie materiałów marketingowych i nadzoruje ich dystrybucję, współtworzy i realizuje strategię sprzedażową firmy zgodnie z założonym budżetem.

Researcher

Researcher/broker informacji

Coraz więcej firm zatrudnia researcherów informacji. Pracownik na tym stanowisku pomaga osobom, która potrzebują informacji, znajduje wszelkie niezbędne wiadomości i dba o to, by miały one dobrą jakość i pochodziły z wiarygodnych źródeł. Sprawdzi się w dziennikarstwie, branży IT bądź w HR.

Communication specialist

Communication specialist

Zakres obowiązków na tym stanowisku obejmuje m.in. budowanie strategii komunikacji w firmie oraz na zewnątrz, wdrażanie nowych narzędzi komunikacyjnych, współpracę z agencjami wydawniczymi i marketingowymi, tworzenie treści dla kanałów wewnętrznej komunikacji przedsiębiorstwa.

PR manager

PR manager

To samodzielne stanowisko obejmujące kształtowanie wizerunku firmy na zewnątrz, kontakty z mediami oraz agencjami PR, organizację konferencji prasowych, dbałość o kontakty z partnerami i współpracownikami. 

Copywiter2

Copywriter/copywriterka

To osoba, która pisze teksty wykorzystywane w reklamach prasowych, radiowych, telewizyjnych, internetowych. Dostarcza teksty najwyższej jakości – nie tylko atrakcyjne z punktu widzenia marketingu, lecz także poprawne językowo i stylistycznie. Dysponuje znajomością SEO, umie wyszukiwać informacje.

 
  • Augustyn, Stefan
    Specjalizacja
    szkoleniowiec, wykładowca, rzecznik Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy
    Etatowy
    Nie
    Biogram
    Nie
    Imię i nazwisko
    Stefan Augustyn
    Tytuł
    mgr
    mgr Stefan Augustyn
  • Borkowski, Igor
    Etatowy
    Tak
    Biogram
    Tak
    Tytuł
    prof. dr hab.
    Imię i nazwisko
    Igor Borkowski
    Miasto
    wroclaw
    Dyscyplina
    nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
    Stanowisko
    profesor
    Funkcja na Wydziale
    {"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"prodziekan ds. dydaktycznych","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":"Wydzia\u0142u Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu"}}
    Funkcja w Katedrze
    {"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"kierownik","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":"Katedry Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej"}}
    Funkcja w Instytucie
    {"funkcja-w-instytucie0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Nauk Humanistycznych","Nazwa odmieniona":""},"funkcja-w-instytucie1":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Nauk Spo\u0142ecznych","Nazwa odmieniona":""}}
    Specjalizacja
    Medioznawca, językoznawca, antropolog komunikacji
    Funkcja w Centrum
    {"funkcja-w-centrum0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Centrum Doskona\u0142o\u015bci i Innowacji w Dydaktyce","Nazwa odmieniona":""}}
    Obszar zainteresowania
    Array
    Wydział
    Array
    Instytut
    Array
    prof. dr hab. Igor Borkowski
  • Bożek, Miłosława
    Etatowy
    Nie
    Specjalizacja
    dziennikarka radiowa, podcasterka
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Miłosława Bożek
    mgr Miłosława Bożek
  • Bromski, Kamil
    Etatowy
    Tak
    Specjalizacja
    Badacz marketingu i komunikacji marek
    Biogram
    Tak
    Tytuł
    dr
    Imię i nazwisko
    Kamil Bromski
    Miasto
    wroclaw
    Dyscyplina
    nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
    Funkcja na Wydziale
    {"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
    Funkcja w Katedrze
    {"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":""}}
    Wydział
    Array
    Funkcja w Instytucie
    []
    Funkcja w Centrum
    []
    dr Kamil Bromski
  • Fajfrowski, Jakub
    Etatowy
    Nie
    Specjalizacja
    General manager
    Biogram
    Nie
    Imię i nazwisko
    Jakub Fajfrowski
    Miasto
    wroclaw
    Dyscyplina
    nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
    Funkcja w Instytucie
    {"funkcja-w-instytucie0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Psychologii","Nazwa odmieniona":""}}
    Funkcja na Wydziale
    {"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Psychologii we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
    Funkcja w Katedrze
    {"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Psychologii Klinicznej i Zdrowia","Nazwa odmieniona":""}}
    Funkcja w Centrum
    []
    dr Jakub Fajfrowski
  • Fortuna, Grzegorz
    Etatowy
    Nie
    Specjalizacja
    filmoznawca, krytyk filmowy, dystrybutor filmowy, dyrektor festiwalu filmowego
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    dr
    Imię i nazwisko
    Grzegorz Fortuna
    dr Grzegorz Fortuna
  • Fuławka, Konrad
    Etatowy
    Nie
    Specjalizacja
    Innovation Operational Officer w Nokia
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Konrad Fuławka
    mgr Konrad Fuławka
  • Goleń, Marcin
    Specjalizacja
    fotograf, zajmuje się fotografią koncertową i reportażową
    Etatowy
    Nie
    Biogram
    Nie
    Imię i nazwisko
    Marcin Goleń
    Tytuł
    mgr inż.
    mgr inż. Marcin Goleń
  • Junke, Dawid
    Etatowy
    Nie
    Specjalizacja
    kulturoznawca, filmoznawca
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    dr
    Imię i nazwisko
    Dawid Junke
    dr Dawid Junke
  • Kędzia, Jakub
    Etatowy
    Nie
    Specjalizacja
    marketing i PR
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Jakub Kędzia
    mgr Jakub Kędzia
  • Kordiak-Gołębska, Ewelina
    Etatowy
    Nie
    Specjalizacja
    neurologopedka, specjalistka w zakresie emisji i higieny głosy
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Ewelina Kordiak-Gołębska
    mgr Ewelina Kordiak-Gołębska
  • Kunert, Gaba
    Etatowy
    Nie
    Specjalizacja
    product marketing manager w agencji kreatywnej MUFU
    Biogram
    Nie
    Imię i nazwisko
    Gaba Kunert
    mgr Gaba Kunert
  • Lewiński, Dominik
    Specjalizacja
    komunikolog, medioznawca, zajmuje się problematyką kreowania wizerunku i treningiem kreatywności
    Etatowy
    Nie
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    dr
    Imię i nazwisko
    Dominik Lewiński
    Funkcja w Instytucie
    []
    Funkcja w Centrum
    []
    Funkcja na Wydziale
    []
    Funkcja w Katedrze
    []
    dr Dominik Lewiński
  • Magoński, Janusz
    Specjalizacja
    Z wykształcenia architekt, z zamiłowania projektant graficzny. Pracuje z wrocławskimi markami, łącząc te dwie dziedziny
    Etatowy
    Nie
    Biogram
    Nie
    Imię i nazwisko
    Janusz Magoński
    Tytuł
    mgr inż.
    mgr inż. Janusz Magoński
  • Filip Mecner
    Specjalizacja
    Filip Mecner Artist Management
    Etatowy
    Nie
    Biogram
    Nie
    Imię i nazwisko
    Filip Mecner
    mgr inż. Filip Mecner
  • Młodzińska-Granek, Agnieszka
    Etatowy
    Tak
    Biogram
    Tak
    Tytuł
    dr
    Imię i nazwisko
    Agnieszka Młodzińska-Granek
    Miasto
    wroclaw
    Dyscyplina
    nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
    Stanowisko
    adiunkt
    Funkcja na Wydziale
    {"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
    Funkcja w Katedrze
    {"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":""}}
    Specjalizacja
    badaczka nauk społecznych, ekspertka impact innovations
    Wydział
    Array
    Funkcja w Instytucie
    []
    Funkcja w Centrum
    []
    dr Agnieszka Młodzińska-Granek
  • Mortiuk, Rafał
    Specjalizacja
    dziennikarz, Polskie Radio, BBC
    Etatowy
    Nie
    Biogram
    Nie
    Imię i nazwisko
    Rafał Mortiuk
    dr Rafał Mortiuk
  • Obszarny, Magdalena
    Etatowy
    Tak
    Biogram
    Tak
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Magdalena Obszarny
    Miasto
    wroclaw
    Dyscyplina
    nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
    Specjalizacja
    Dziennikarka, prezenterka telewizyjna
    Stanowisko
    asystent
    Funkcja na Wydziale
    {"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
    Funkcja w Katedrze
    {"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":""}}
    Wydział
    Array
    Funkcja w Instytucie
    []
    Funkcja w Centrum
    []
    mgr Magdalena Obszarny
  • Obszarny, Marek
    Specjalizacja
    dziennikarz radiowy
    Etatowy
    Nie
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Marek Obszarny
    mgr Marek Obszarny
  • Patora, Tomasz
    Etatowy
    Nie
    Specjalizacja
    dziennikarz śledczy
    Biogram
    Nie
    Imię i nazwisko
    Tomasz Patora
    Tytuł
    mgr
    mgr Tomasz Patora
  • Piła, Krzysztof
    Etatowy
    Nie
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Krzysztof Piła
    Specjalizacja
    brand i AI designer w agencji kreatywnej MUFU
    mgr Krzysztof Piła
  • Połeć, Daniel
    Etatowy
    Nie
    Specjalizacja
    senior analytics project manager
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Daniel Połeć
    mgr Daniel Połeć
  • Rydlewski, Michał
    Etatowy
    Nie
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    dr
    Imię i nazwisko
    Michał Rydlewski
    Specjalizacja
    medioznawca
    dr Michał Rydlewski
  • Sacała, Krzysztof
    Etatowy
    Nie
    Specjalizacja
    digital marketing
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Krzysztof Sacała
    mgr Krzysztof Sacała
  • Stasiuk-Krajewska, Karina
    Etatowy
    Tak
    Biogram
    Tak
    Tytuł
    dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS
    Imię i nazwisko
    Karina Stasiuk-Krajewska
    Miasto
    wroclaw
    Dyscyplina
    nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
    Specjalizacja
    Medioznawca, teoretyk komunikacji, etyk komunikacji profesjonalnej
    Stanowisko
    profesor uczelni
    Funkcja w Instytucie
    {"funkcja-w-instytucie0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Nauk Spo\u0142ecznych","Nazwa odmieniona":""}}
    Funkcja na Wydziale
    {"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
    Funkcja w Katedrze
    {"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":""}}
    Instytut
    Instytut Nauk Społecznych
    Obszar zainteresowania
    specjalista-ds-wizerunku
    Wydział
    Array
    Funkcja w Centrum
    []
    dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS Karina Stasiuk-Krajewska
  • Szott, Magdalena
    Etatowy
    Nie
    Specjalizacja
    specjalistka w zakresie marketingu
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Magdalena Szott
    mgr Magdalena Szott
  • Tymiński, Dawid
    Etatowy
    Nie
    Specjalizacja
    influencer
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Dawid Tymiński
    mgr Dawid Tymiński
  • Waraksa, Krzysztof
    Etatowy
    Nie
    Specjalizacja
    konsultant w obszarze strategii marki i designu
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Krzysztof Waraksa
    mgr Krzysztof Waraksa
  • Wieczorek, Iwo
    Etatowy
    Tak
    Specjalizacja
    creative manager, social media expert
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Iwo Wieczorek
    Miasto
    wroclaw
    Stanowisko
    asystent
    Funkcja na Wydziale
    {"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
    Funkcja w Katedrze
    {"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":""}}
    Wydział
    Array
    Funkcja w Instytucie
    []
    Funkcja w Centrum
    []
    mgr Iwo Wieczorek
  • Wołodźko, Tomasz
    Etatowy
    Tak
    Biogram
    Tak
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Tomasz Wołodźko
    Miasto
    wroclaw
    Dyscyplina
    nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
    Specjalizacja
    Medioznawca, dziennikarz radiowy
    Stanowisko
    asystent
    Funkcja na Wydziale
    {"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
    Funkcja w Katedrze
    {"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":""}}
    Wydział
    Array
    Funkcja w Instytucie
    []
    Funkcja w Centrum
    []
    mgr Tomasz Wołodźko

Materiały
audio-wideo

Zapraszamy do obejrzenia/wysłuchania wybranych materiałów z udziałem wykładowców naszego kierunku studiów.

 

Wybór specjalności
Kiedy podejmujesz decyzję

Digital i Social Media to jedna z dwóch specjalności oferowanych na studiach I stopnia na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna. Specjalność wybierasz już podczas aplikowania na studia, wypełniając formularz rekrutacyjny.

Rekrutacja
krok po kroku

Pamiętaj, że możesz aplikować tylko na jeden kierunek.

Sprawdź, jak przebiega proces rekrutacji
  1. Wypełnij internetowy
    formularz rekrutacyjny
  2. Wgraj skan dokumentów
    i poczekaj na ich weryfikację
  3. Zawrzyj umowę
    elektroniczną
  4. Dostarcz dokumenty
    do Biura Rekrutacji
  5. Sprawdź decyzję
    o przyjęciu na studia w formularzu rekrutacyjnym

Opłaty
i stypendia

Opłata rekrutacyjna

Opłatę w wysokości 85 PLN należy wpłacić za pośrednictwem PayU w formularzu rekrutacyjnym.

Opłata rekrutacyjna jest bezzwrotna, chyba że: kierunek studiów, na który ubiegał się kandydat, nie został uruchomiony (z wyłączeniem sytuacji, kiedy kandydat zdecyduje się na inny kierunek studiów na Uniwersytecie SWPS).

Sprawdź, jak obniżyć czesne
 

Czesne za pierwszy rok

rok akademicki 2024/2025 wysokość raty
Zapłać w 10 ratach 1 395 PLN
Zapłać w 2 ratach 6 865 PLN
Zapłać całość 13 200 PLN

Zostańmy w kontakcie

Nie wiesz jeszcze, jakie studia wybrać, ale chcesz dowiedzieć się czegoś więcej na temat tego kierunku? Zostaw nam swoje dane, aby być na bieżąco.

Umów się na konsultację

Jeśli masz pytania dotyczące rekrutacji na studia, zarezerwuj konsultację online lub umów się na spotkanie w biurze rekrutacji w dogodnym dla siebie terminie.

Zarezerwuj konsultację

Zadzwoń do nas

Jeśli chcesz porozmawiać z naszym konsultantem już teraz, skontaktuj się z nami telefonicznie.

+ 48 22 103 26 30

Jak się zapisać na studia
na Uniwersytecie SWPS