Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
zajęcia realizowane:
forma zajęć:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Formularz wyszukiwania na belce: Szkolenia

lokalizacja:
obszar tematyczny:
forma:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Przemyśleć. Zaprojektować. Zrealizować. Media, które będą kształtować rzeczywistość. Marki, które dostarczą dobrych emocji. Relacje, które otworzą przestrzeń samorealizacji.

dr hab. Karina Stasiuk-Krajewska, prof. Uniwersytetu SWPS, medioznawca

Opis kierunku
Czego uczymy

Studia kształcą w zakresie zarządzania komunikacją, diagnostyki, strategii i kreacji marki, w obszarach brandingu, reklamy i public relations. Program składa się głównie z warsztatów prowadzonych przez praktyków z sektorów creative industries. Studenci i studentki poznają sposoby zarządzania potencjałem wizerunkowym oraz zasady planowania i realizowania strategii komunikacyjnych (branding, public relations, reklama). Uczą się analizować trendy w komunikacji medialnej i przygotowywać na tej podstawie własne projekty gotowe do wprowadzenia na rynek. Zajmują się nie tylko kreowaniem zawartości mediów (kontentu), lecz także projektowaniem kanałów medialnych: blogów, stron internetowych, systemów komunikacji wewnętrznej w firmach i urzędach oraz audiowizualnych mediów komunikacji wizerunkowej – reklam, filmów, stron internetowych, profili w mediach społecznościowych..

Pracujemy w zespole wybitnych teoretyków i doświadczonych praktyków łączących karierę akademicką z doświadczeniem praktycznym. Współpracujemy ze stałą grupą praktyków z rynku, którzy nie tylko posiadają ogromne doświadczenie w branży, ale także potrafią dzielić się swoją wiedzą, inspirować i wspierać praktyczną realizację studenckich pomysłów. Podążamy za indywidualnymi zainteresowaniami i wspieramy predyspozycje naszych studentów i studentek. Pracujemy w partnerskiej i kreatywnej atmosferze.

Jesteśmy zawsze na bieżąco – program studiów podlega regularnym modyfikacjom z uwzględnieniem najnowszych trendów w badaniach i zarządzaniu komunikacją wizerunkową. Poprzez rozbudowaną ofertę przedmiotów opcyjnych, dajemy możliwość rozwoju zarówno tym, którzy mieli już do czynienia z brandingiem czy public relations, jak i tym, którzy chcą rozwinąć swoje kompetencje w tych obszarach, uzupełniając tym samym swoje wcześniejsze wykształcenie.

Adresaci kierunku

Studia są adresowane do osób, które strategicznie zarządzają swoją karierą i dążą do zawodowego usamodzielnienia się – na studiach udoskonalą kompetencje biznesowe, takie jak: zarządzanie projektami, myślenie kreatywne czy prowadzenie współpracy biznesowej. Studia zainteresują tych,, którzy planują przyszłość zawodową w jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się sektorów gospodarki – w sektorze creative industries.

Zapraszamy absolwentów i absolwentki kierunków związanych z komunikacją, którzy mają potrzebę profesjonalizacji swoich kompetencji pod kątem potrzeb rynku pracy, a także wszystkich, którzy chcą poszerzyć wiedzę i umiejętności w zakresie badań i analizy komunikacji marki, kreowania wizerunku i zarządzania komunikacją marki (zwłaszcza brandingu i public relations) oraz projektowania graficznego, kreowania obrazu i dźwięku czy zastosowania technologii multimedialnych.

Atuty kierunku
Dlaczego warto

start up

Start-up na dobry początek

Rozwiniesz kompetencje świadomego zarządzania swoją karierą i projektowania własnego biznesu. Pod okiem tutora przygotujesz indywidualne projekty gotowe do wdrożenia na rynku po zakończeniu studiów. Partnerskie relacje pozwalają na swobodę twórczą i realizację pomysłów zgodnych z twoimi zainteresowaniami przy profesjonalnym wsparciu wykładowców. Zajęcia start-upowe prowadzą między innymi: Bartłomiej Postek (FunMedia), Piotr Zieniewicz (RightHello), Stefan Augustyn, Andrzej Gruszka (Mindprogress), Szymon Janiak (1450 Sp. Zoo).

start up

Projekty specjalnościowe konsultowane z praktykami

Podczas studiów będziesz intensywnie współpracować z zespołem ekspertów i opracowywać projekty gotowe do przyszłej komercjalizacji. Do wyboru masz: content management i storytelling; social media; kampanię brandignową, reklamową lub PR; kampanię społeczną; event; diagnozę komunikacji i rynku; kampanię medialną.

projekty specjalnosciowe z praktykami

Bliska współpraca z rynkiem Creative Industries

Studia mają profil praktyczny, wszystkie zajęcia teoretyczne wspierają rozwój kompetencji praktycznych i analitycznych, niezbędnych w branży creative industries. Poznasz środowisko rynkowe oraz najnowsze trendy w komunikacji medialnej. Oferujemy unikatowe moduły i zajęcia patronackie we współpracy z podmiotami rynkowymi w takich obszarach, jak: kreatywność (LemonSky), public relations (Publicon), reklama i copywriting (Effectica), social media (BeFrank!), laboratorium dźwięku (Radio Eska), Digital media (Grupa Onet), laboratorium obrazu (TV Styk), film reklamowy i wizerunkowy (Ikona), webdesgn i web development (Joy Media).

Całkowicie nowy sposób studiowania

Kompetencje strategiczne

Studia przekazują w sposób uporządkowany specjalistyczną i zaawansowaną wiedzę i kompetencje z obszaru zarządzania wizerunkiem i marką (kompetencje strategiczne). W pierwszym roku studiów zdobędziesz kompetencje związane z projektowanie strategii, zarządzaniem komunikacją oraz nowoczesnymi metodami badania rynku.

Umiejętności narzędziowe i taktyczne, praca projektowa

Drugi rok studiów to budowanie konkretnych umiejętności narzędziowych i taktycznych, które pozwalają zrealizować, wypracowane wcześniej w oparciu o badania, założenia strategiczne. Na drugim roku studiów, w ramach zajęć strat-upowych i projektu specjalnościowego, pracujesz nad swoimi własnymi – zespołowymi i indywidualnymi – projektami.

Pobierz program



Wybrane moduły w trakcie studiów
Co oferujemy

  1. Współczesne teorie komunikacji

    Poznasz najnowsze badania i teorie z dziedziny komunikacji oraz możliwości ich zastosowania w praktyce badawczej i analitycznej. Nauczysz się krytycznie analizować procesy komunikacyjne i medialne. Udoskonalisz kompetencje związane z projektowaniem i przewidywaniem mechanizmów komunikacji, a także zastosowaniem metodologii badawczych.

  2. Niestandardowe metody badań

    Poznasz najnowsze specjalistyczne metody i metodologie, stosowane w obszarze zarządzanie komunikacją i wizerunkiem. Koncentrujemy się zwłaszcza na badaniach typu foresight i insight – nowatorskich metodach badawczych, wykorzystywanych w obszarze creative industries. Dodatkowo ćwiczymy, z wykorzystaniem sprzętu i pracowni, badania fokusowe i badania z wykorzystanie eye-trackera.

  3. Analityka internetowa

    Poznasz zaawansowane narzędzia wykorzystywane w marketingu internetowym, ze szczególnym uwzględnienim marketingu w wyszukiwarkach internetowych, pozycjonowania i optymalizacji stron www. Zyskają kompetencje niezbędne do prowadzenia kampanii reklamowych online. Powyższe treści zostaną uzupełnione warsztatem pozyskiwania i organizowania informacji (ze szczególnym uwzględnieniem efektywnych strategii wyszukiwania informacji online oraz big data).

  4. Kreacja – tekst i obraz

    Poznasz zaawansowane narzędzia kreatywne służące przygotowywaniu tekstów wizerunkowych (copywriting/storytelling/naming) oraz materiałów audiowizualnych (filmy reklamowe, wideo marketing). Nauczysz się je stosować w kontekście zaprojektowanych przez siebie w poprzednich semestrach strategiach komunikacji.

  5. Zaawansowana analiza mediów

    Poznasz najnowsze tendencje w badaniach i teorii mediów. Nauczysz się dostrzegać i krytycznie analizować zjawiska społeczne i kulturowe związane z ewolucją systemów technologicznych i systemów mediatyzowanego komunikowania. W sposób krytyczny zapoznają się z kodami międzynarodowej kultury popularnej.

  6. Strategia i zarządzanie

    Poznasz podstawowe zasady i metody zarządzania projektem, nauczysz się stosować je w praktyce, w oparciu o przykładowe analizy, przede wszystkim jednak implementując je w praktyce projektowej. Szczególny nacisk kładziemy na nowoczesne metody z obszaru Design Thinking.

  7. Design komunikacji

    Nauczysz się multidyscyplinarnego podejścia do projektowania kompleksowego doświadczenia użytkownika usługi/produktu. Udoskonalisz warsztat i poznasz założenia projektowania interfejsów, w pełni responsywnych, użytecznych serwisów internetowych czy możliwych do wdrożenia layoutów aplikacji mobilnych.

  8. Zarządzanie komunikacją i social media

    Moduł koncentruje się na współpracy z mediami w kampaniach wizerunkowych, w tym zwłaszcza na zarządzaniu treścią w social mediach oraz planowaniu kampanii reklamowej w mediach tradycyjnych. Ważnym elementem modułu jest również zapoznanie studentów z zaawansowanymi technikami ewaluacji i controllingu procesów komunikacyjnych.

Perspektywy zawodowe
Jak wykorzystasz to w przyszłości

Po studiach znajdziesz zatrudnienie w: agencjach brandingowych, reklamowych, interaktywnych i PR, studiach projektowych i graficznych; grupach producenckich (filmowych i reklamowych), urzędach i instytucjach sektora publicznego, trzeciego sektora, wyspecjalizowanych firmach doradczych zajmujących się nawiązywaniem i optymalizowaniem komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, mediach (tradycyjnych i elektronicznych), mediach skonwergowanych (tzw. nowych mediach) jako zarządzający treścią, projektujący kampanie komunikacyjne, wdrażający projekty typu social networking, szeroko pojętym przemyśle rozrywkowym i kreatywnym.

Przejdź do Biura Karier

Współpraca
z praktykami rynku

Zajęcia warsztatowe i projektowe prowadzą praktycy z sektora creative industries. Prowadzący to nie tylko wykładowcy, lecz przede wszystkim mentorzy, którzy wspierają studentów w rozwijaniu ich pasji i pomysłów. Studenci zawsze mogą liczyć na uwagę i wsparcie w realizacji swoich pomysłów.

Studia realizowane są we współpracy dydaktycznej z LemonSky J. Walter Thompson Group, Semiotic Solutions, Publicon i Right Hello.

Oferujemy unikatowe moduły i zajęcia patronackie we współpracy z podmiotami rynkowymi w takich obszarach, jak: kreatywność (LemonSky), public relations (Publicon), reklama i copywriting (Effectica), social media (BeFrank!), laboratorium dźwięku (Radio Eska), Digital media (Grupa Onet), laboratorium obrazu (TV Styk), film reklamowy i wizerunkowy (Ikona), webdesgn i web development (Joy Media).

 
Stefan Augustyn
Specjalizacja
szkoleniowiec, wykładowca, rzecznik Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Stefan Augustyn
Stefan Augustynszkoleniowiec, wykładowca, rzecznik Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy
Paweł Bielecki
Specjalizacja
PR i Social Media Manager
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Paweł Bielecki
Paweł BieleckiPR i Social Media Manager
Wojciech Cegielski
Specjalizacja
korespondent zagraniczny Polskiego Radia, od 10 lat zajmujący się głównie tematyką bliskowschodnią
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Tytuł
red.
Imię i nazwisko
Wojciech Cegielski
red. Wojciech Cegielskikorespondent zagraniczny Polskiego Radia, od 10 lat zajmujący się głównie tematyką bliskowschodnią
Bartosz Chojcan
Specjalizacja
ekspert z obszaru marketingu internetowego, a w szczególności z performance marketingu i analityki webowej
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Bartosz Chojcan
red. Bartosz Chojcanekspert z obszaru marketingu internetowego, a w szczególności z performance marketingu i analityki webowej
Doliński, Dariusz
Etatowy
Tak
Biogram
Tak
Tytuł
prof. dr hab.
Imię i nazwisko
Dariusz Doliński
Miasto
wroclaw
Dyscyplina
psychologia
Specjalizacja
Psycholog społeczny
Stanowisko
profesor
Funkcja na uczelni
koordynator ds. rozwoju uczelni
Funkcja w Instytucie
{"funkcja-w-instytucie0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Psychologii","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"kierownik","Nazwa w mianowniku":"Katedra Psychologii Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":"Katedry Psychologii Spo\u0142ecznej"}}
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Psychologii we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
Wydział
Array
Instytut
Array
Funkcja w Centrum
[]
prof. dr hab. Dariusz Dolińskiwybitny psycholog społeczny, autor licznych publikacji z zakresu wpływu społecznego
Marcin Goleń
Specjalizacja
fotograf, zajmuje się fotografią koncertową i reportażową
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Marcin Goleń
prof. dr hab. Marcin Goleńfotograf, zajmuje się fotografią koncertową i reportażową
Michał Grala
Specjalizacja
praktyk i szkoleniowiec specjalizujący się w PR, marketingu i CX, doradza NGO i markom komercyjnym w zakresu strategii zarządzania wizerunkiem
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Michał Grala
prof. dr hab. Michał Gralapraktyk i szkoleniowiec specjalizujący się w PR, marketingu i CX, doradza NGO i markom komercyjnym w zakresu strategii zarządzania wizerunkiem
Andrzej Gruszka
Specjalizacja
specjalista z zakresu content marketingu i public relations
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Andrzej Gruszka
prof. dr hab. Andrzej Gruszkaspecjalista z zakresu content marketingu i public relations
Grzyb, Tomasz
Etatowy
Tak
Biogram
Tak
Tytuł
dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS
Imię i nazwisko
Tomasz Grzyb
Miasto
wroclaw
Dyscyplina
psychologia
Specjalizacja
Psycholog
Stanowisko
profesor uczelni
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Psychologii Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Instytucie
{"funkcja-w-instytucie0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Psychologii","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"dziekan","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Psychologii we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":"Wydzia\u0142u Psychologii we Wroc\u0142awiu"}}
Wydział
Array
Instytut
Array
Funkcja w Centrum
[]
dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS Tomasz Grzybtrener uhonorowany Certificate of Appreciation NATO, specjalista w zakresie wpływu społecznego
Szymon Janiak
Specjalizacja
Dyrektor Marketingu i Członek Zarządu OORT Europe S.A.
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Szymon Janiak
dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS Szymon JaniakDyrektor Marketingu i Członek Zarządu OORT Europe S.A.
Jaskułowski, Krzysztof
Etatowy
Tak
Biogram
Tak
Tytuł
prof. dr hab.
Imię i nazwisko
Krzysztof Jaskułowski
Miasto
warszawa
Dyscyplina
nauki-socjologiczne
Specjalizacja
Socjolog i historyk
Stanowisko
profesor
Funkcja w Instytucie
{"funkcja-w-instytucie0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Nauk Spo\u0142ecznych","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Nauk Spo\u0142ecznych w Warszawie","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Studi\u00f3w Spo\u0142ecznych","Nazwa odmieniona":""}}
Instytut
Instytut Nauk Społecznych
Wydział
Array
Funkcja w Centrum
[]
prof. dr hab. Krzysztof Jaskułowskihistoryk i socjolog
Koczanowicz, Dorota
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Dorota Koczanowicz
prof. dr hab. Dorota Koczanowiczhistoryk i socjolog
Magdalena Kostyszyn
Specjalizacja
PR Manager Social Hunters, blogerka
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Magdalena Kostyszyn
prof. dr hab. Magdalena KostyszynPR Manager Social Hunters, blogerka
Kulbat, Jarosław
Etatowy
Tak
Biogram
Tak
Tytuł
dr
Imię i nazwisko
Jarosław Kulbat
Miasto
wroclaw
Dyscyplina
psychologia
Specjalizacja
Psycholog społeczny
Stanowisko
adiunkt
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Psychologii we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Psychologii Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
Wydział
Array
Funkcja w Instytucie
[]
Funkcja w Centrum
[]
dr Jarosław Kulbatpsycholog społeczny, konsultant i trener
Kuś, Jakub
Etatowy
Tak
Biogram
Tak
Tytuł
dr
Imię i nazwisko
Jakub Kuś
Miasto
wroclaw
Dyscyplina
psychologia
Specjalizacja
Psycholog
Stanowisko
adiunkt
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"prodziekan ds. studenckich","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Psychologii we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":"Wydzia\u0142u Psychologii we Wroc\u0142awiu"}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Zak\u0142ad Metateoretycznych Zagadnie\u0144 w Psychologii","Nazwa odmieniona":""}}
Wydział
Array
Funkcja w Instytucie
[]
Funkcja w Centrum
[]
dr Jakub Kuśpsycholog nowych technologii
Jarosław Kuźniar
Specjalizacja
dziennikarz, TVN 24
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Tytuł
red.
Imię i nazwisko
Jarosław Kuźniar
red. Jarosław Kuźniardziennikarz, TVN 24
Dominik Lewiński
Specjalizacja
komunikolog, medioznawca, zajmuje się problematyką kreowania wizerunku i treningiem kreatywności
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Tytuł
dr
Imię i nazwisko
Dominik Lewiński
Wydział
Funkcja w Instytucie
[]
Funkcja w Centrum
[]
Funkcja na Wydziale
[]
Funkcja w Katedrze
[]
dr Dominik Lewińskikomunikolog, medioznawca, zajmuje się problematyką kreowania wizerunku i treningiem kreatywności
Jarosław Maćków
Specjalizacja
UX Designer/Product Designer, z wykształcenia architekt
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Jarosław Maćków
dr Jarosław MaćkówUX Designer/Product Designer, z wykształcenia architekt
Filip Mecner
Specjalizacja
Filip Mecner Artist Management
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Filip Mecner
dr Filip MecnerFilip Mecner Artist Management
Rafał Mortiuk
Specjalizacja
dziennikarz, Polskie Radio, BBC
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Tytuł
red.
Imię i nazwisko
Rafał Mortiuk
red. Rafał Mortiukdziennikarz, Polskie Radio, BBC
Katarzyna Pastuszka
Specjalizacja
Senior PR Manager w Publicon, pracuje dla największych firm działających na rynku deweloperskim i nieruchomości komercyjnych, branży architektonicznej, FMCG
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Katarzyna Pastuszka
red. Katarzyna PastuszkaSenior PR Manager w Publicon, pracuje dla największych firm działających na rynku deweloperskim i nieruchomości komercyjnych, branży architektonicznej, FMCG
Adam Pawlukiewicz
Specjalizacja
pracuje w Pentagon Research (odpowiada za analizy efektywności sponsoringu sportowego oraz projekty specjalne), doradza sportowcom, reprezentantom polski z zakresu wizerunku i obecności w mediach
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Adam Pawlukiewicz
red. Adam Pawlukiewiczpracuje w Pentagon Research (odpowiada za analizy efektywności sponsoringu sportowego oraz projekty specjalne), doradza sportowcom, reprezentantom polski z zakresu wizerunku i obecności w mediach
Leszek Pułka
Specjalizacja
filolog, medioznawca, pisarz i dziennikarz
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Tytuł
prof. dr hab.
Imię i nazwisko
Leszek Pułka
prof. dr hab. Leszek Pułkafilolog, medioznawca, pisarz i dziennikarz
Szymon Sikorski
Specjalizacja
Prezes Zarządu i strateg w Agencji PR Publicon
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Szymon Sikorski
prof. dr hab. Szymon SikorskiPrezes Zarządu i strateg w Agencji PR Publicon
Stasiuk-Krajewska, Karina
Etatowy
Tak
Biogram
Tak
Tytuł
dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS
Imię i nazwisko
Karina Stasiuk-Krajewska
Miasto
wroclaw
Dyscyplina
nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
Specjalizacja
Medioznawca, teoretyk komunikacji, etyk komunikacji profesjonalnej
Stanowisko
profesor uczelni
Funkcja w Instytucie
{"funkcja-w-instytucie0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Nauk Spo\u0142ecznych","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"kierownik","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":"Katedry Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej"}}
Instytut
Instytut Nauk Społecznych
Wydział
Array
Funkcja w Centrum
[]
dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS Karina Stasiuk-Krajewskamedioznawca, teoretyk komunikacji, etyk komunikacji profesjonalnej
Szymon Szczepaniak
Specjalizacja
Manager w 1450 SA, wcześniej pracował jako analityk inwestycyjny w funduszu private equity, kontroler finansowy i operacyjny w spółce notowanej na giełdzie, dyrektor operacyjny w firmie zajmującej się marketingiem internetowym
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Szymon Szczepaniak
dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS Szymon SzczepaniakManager w 1450 SA, wcześniej pracował jako analityk inwestycyjny w funduszu private equity, kontroler finansowy i operacyjny w spółce notowanej na giełdzie, dyrektor operacyjny w firmie zajmującej się marketingiem internetowym
Michał Ulidis
Specjalizacja
Creative Partner, Publicon
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Michał Ulidis
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":""}}
Tytuł
mgr
Wydział
Array
Stanowisko
asystent
Funkcja w Instytucie
[]
Funkcja w Centrum
[]
mgr Michał UlidisCreative Partner, Publicon
Kajetan Walczak
Specjalizacja
Performance Marketing Manager w Brand24, zajmuje się prowadzeniem kampanii reklamowych skierowanych na rynek globalny
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Kajetan Walczak
mgr Kajetan WalczakPerformance Marketing Manager w Brand24, zajmuje się prowadzeniem kampanii reklamowych skierowanych na rynek globalny
Wołodźko, Tomasz
Etatowy
Tak
Biogram
Tak
Tytuł
mgr
Imię i nazwisko
Tomasz Wołodźko
Miasto
wroclaw
Dyscyplina
nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
Specjalizacja
Medioznawca, dziennikarz radiowy
Stanowisko
asystent
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":""}}
Wydział
Array
Funkcja w Instytucie
[]
Funkcja w Centrum
[]
mgr Tomasz Wołodźkomedioznawca, dziennikarz
Zaleśkiewicz, Tomasz
Etatowy
Tak
Biogram
Tak
Tytuł
prof. dr hab.
Imię i nazwisko
Tomasz Zaleśkiewicz
Miasto
wroclaw
Dyscyplina
psychologia
Specjalizacja
Psycholog
Stanowisko
profesor
Funkcja w Instytucie
{"funkcja-w-instytucie0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Psychologii","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"pe\u0142nomocnik dziekana ds. interdyscyplinarnych studi\u00f3w doktoranckich","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Psychologii we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":"Wydzia\u0142u Psychologii we Wroc\u0142awiu"}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"kierownik","Nazwa w mianowniku":"Katedra Psychologii Ekonomicznej","Nazwa odmieniona":"Katedry Psychologii Ekonomicznej"}}
Instytut
Instytut Psychologii
Wydział
Array
Funkcja w Centrum
[]
prof. dr hab. Tomasz Zaleśkiewiczpsycholog biznesu, prowadzi zajęcia z podejmowania decyzji i psychologii ekonomicznej
Dorian Zapata
Specjalizacja
Senior PR Manager w Publicon
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Dorian Zapata
prof. dr hab. Dorian ZapataSenior PR Manager w Publicon

Materiały
audio-wideo

Zapraszamy do obejrzenia/wysłuchania wybranych materiałów z udziałem wykładowców naszego kierunku studiów.

 

  1. Wypełnij internetowy
    formularz zgłoszeniowy
  2. Wgraj skan dokumentów
    i poczekaj na ich weryfikację
  3. Sprawdź kwalifikację
    na egzamin
  4. Zawrzyj umowę
    elektroniczną
  5. Dostarczyć dokumenty
    do Biura Rekrutacji
  6. Odbierz informację
    o przyjęciu na studia

Warunki
przyjęcia

  • absolwenci dziennikarstwa i komunikacji społecznej I stopnia – wstęp wolny
  • absolwenci kierunków studiów w ramach preferowanych dyscyplin – wstęp wolny
  • absolwenci spoza preferowanych dyscyplin – pozytywny wynik rozmowy kwalifikacyjnej
  • znajomość języka polskiego na poziomie B2 (dotyczy obcokrajowców)
  • pozytywny wynik egzaminu kwalifikacyjnego
 

dokumenty do pobrania

Pobierz wszystkie dokumenty (pakiet ZIP)

Opłaty
i stypendia

Opłata rekrutacyjna

Opłatę w wysokości 85 PLN należy wpłacić za pośrednictwem PayU w formularzu rekrutacyjnym.

Opłata rekrutacyjna jest bezzwrotna, chyba że: kierunek studiów, na który ubiegał się kandydat, nie został uruchomiony (z wyłączeniem sytuacji, kiedy kandydat zdecyduje się na inny kierunek studiów na Uniwersytecie SWPS).

Sprawdź jak obniżyć czesne
 

Czesne za pierwszy rok (rok akademicki 2020/2021)

 wysokość raty
Zapłać w 10 ratach 975 PLN
Zapłać w 2 ratach 4 785 PLN
Zapłać całość 9 200 PLN

Zostańmy w kontakcie

Nie podjąłeś jeszcze decyzji, ale chciałbyś dowiedzieć się czegoś więcej na temat tego kierunku? Zostaw nam swoje dane a napiszemy do Ciebie maila z aktualnościami na jego temat.

Umów konsultację on-line

Zarezerwuj konsultację on-line aby poznać szczegóły
rekrutacji na interesujący Cię kierunek.