• Hełka, Anna
    Etatowy
    Tak
    Biogram
    Tak
    Tytuł
    dr
    Imię i nazwisko
    Anna Hełka
    Miasto
    katowice
    Dyscyplina
    psychologia
    Specjalizacja
    Psycholog biznesu
    Stanowisko
    adiunkt
    Funkcja w Instytucie
    {"funkcja-w-instytucie0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Psychologii","Nazwa odmieniona":""}}
    Funkcja na Wydziale
    {"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Psychologii w Katowicach","Nazwa odmieniona":""}}
    Funkcja w Katedrze
    {"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Zak\u0142ad Psychologii Og\u00f3lnej, Spo\u0142ecznej i Organizacji","Nazwa odmieniona":""}}
    Funkcja w Centrum
    {"funkcja-w-centrum0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Centrum Bada\u0144 nad Zachowaniami Ekonomicznymi","Nazwa odmieniona":""}}
    Obszar zainteresowania
    psychologia-biznesu
    Wydział
    Array
    Instytut
    Array
    dr Anna Hełkapsycholog biznesu z ponad 15-letnim stażem w HR, szkoleniach oraz badaniach z zakresu psychologii ekonomicznej
  • Kaczan, Radosław
    Etatowy
    Tak
    Biogram
    Tak
    Tytuł
    dr
    Imię i nazwisko
    Radosław Kaczan
    Miasto
    warszawa
    Dyscyplina
    psychologia
    Specjalizacja
    Psycholog
    Stanowisko
    adiunkt
    Funkcja na Wydziale
    {"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Psychologii w Warszawie","Nazwa odmieniona":""}}
    Funkcja w Katedrze
    {"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Psychologii Poznawczej, Rozwoju i Edukacji","Nazwa odmieniona":""}}
    Obszar zainteresowania
    psychologia-rozwojowa
    Funkcja w Centrum
    {"funkcja-w-centrum0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Centrum Bada\u0144 nad Bullyingiem","Nazwa odmieniona":""}}
    Wydział
    Array
    Instytut
    Centrum Badań nad Bullyingiem (BRC)
    Funkcja w Instytucie
    []
    dr Radosław Kaczanpsycholog rozwoju człowieka
  • mgr Karolina Malinowska
    asystentka w projekcie

    Bibliografia

    • Blumer, H. (1969). Symbolic interactionism: Perspective and method. Berkeley, CA: University of California Press.
    • Bradbury-Huang, H. (2010). What is good action research? Why the resurgent interest? Action Research, 8 (1), s. 93–109. doi.org/10.1177/1476750310362435.
    • Braun, V., & Clarke, V. (2019). Reflecting on reflexive thematic analysis. Qualitative research in sport, exercise and health, 11(4), 589-597.
    • Bronfenbrenner, U. (red.) (2005). Making human beings human: Bioecological perspectives on human development. Sage Publications
    • Charon, J.M. (2007). Symbolic interactionism: An introduction, an interpretation, an integration. New Jersey: Pearson, Prentice Hall.
    • Horton, P. (2016). Unpacking the bullying doll: Reflections from a fieldwork at the social-ecological square. Confero: Essays on Education, Philosophy and Politics, 4 (1), s. 71–95. doi.org/10.3384/confero.2001-4562.170009.
    • Kane, R.G., Chimwayange, C. (2014). Teacher action research and student voice: Making sense of learning in secondary school. Action Research, 12 (1), s. 52–77. doi.org/10.1177/1476750313515282.
    • Thornberg, R. (2015). The social dynamics of school bullying: The necessary dialogue between the blind men around the elephant and the possible meeting point at the social-ecological square. Confero: Essays on Education, Philosophy and Politics, 3 (2), s. 161–203. doi.org/10.3384/confero.2001-4562.1506245.