Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

O studiach

Celem studiów jest dostarczenie praktycznej wiedzy z zakresu psychologii społecznej oraz rozwinięcie umiejętności jej zastosowania w zarządzaniu, marketingu i szeroko pojętym biznesie. Studia są dostosowane do współczesnych potrzeb i wyzwań rynkowych. Dzięki przemyślanej tematyce i doświadczonej kadrze ułatwiają zrozumienie tajników ludzkiej psychiki.

Nasi słuchacze zdobywają kompetencje skutecznego motywowania zespołów oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach, związanych ze zmianami i konfliktami. Trenowane umiejętności wspierają również rozwój własny – pomagają efektywniej planować czas, podejmować właściwe decyzje, radzić sobie ze stresem oraz skutecznie się komunikować.

 

Adresaci

Zapraszamy wszystkich, którym zależy na rozwijaniu praktycznych umiejętności zastosowania osiągnięć psychologii społecznej w biznesie.

To studia dla:

  • przedsiębiorców,
  • kierowników małych i średnich firm,
  • menedżerów średniego i wyższego szczebla,
  • menedżerów i specjalistów wspierających kierowanie zespołami.

Dlaczego warto?

  1. Program zajęć obejmuje aż 188 godzin dydaktycznych zajęć w formie warsztatów, treningów oraz interaktywnych wykładów i ćwiczeń
  2. Poznasz praktyczne zastosowanie wiedzy z zakresu psychologii społecznej w zarządzaniu, marketingu i biznesie
  3. Zdobędziesz kompetencje skutecznego motywowania, radzenia sobie w sytuacjach zmian i konfliktów
  4. Wesprzesz własny rozwój poprzez efektywnie planowanie czasu, podejmowanie właściwych decyzji, radzenie sobie ze stresem i skuteczną komunikacją
  5. Poznasz psychologiczne mechanizmy odpowiedzialne za efektywne prowadzenie biznesu

Program studiów

Blok tematyczny

Psychologia menedżera – umiejętności intrapersonalne i interpersonalne

(Auto)diagnoza – diagnoza własnego potencjału i ludzkich zachowań (8 godz.)

Budowanie i praca zespołu – warsztat (12 godz.)

Radzenie sobie ze stresem w firmie (8 godz.)

Wypalenie zawodowe i well-being w organizacji: działania naprawcze i prewencyjne (12 godz.)

Brain Fitness – sprawny umysł a zdrowy styl życia (8 godz.)

Autoprezentacja – sztuka wyrażania siebie w relacjach z innymi (14 godz.)

Kompetencje lidera i ich rozwój (8 godz.)

Blok tematyczny

Psychologia organizacji i kierowania ludźmi

Rekrutacja pracowników – jak ocenić predyspozycje kandydata (8 godz.)

Świadome przywództwo – jak zdiagnozować kompetencje i motywować podwładnych (12 godz.)

Komunikacja bez przeszkód – jak skutecznie się komunikować i unikać gier (16 godz.)

Konflikt i zmiana w organizacji – jak wykorzystać potencjał, który ze sobą niosą (8 godz.)

Coaching w zarządzaniu (16 godz.)

Zarządzanie zmianą w firmie w czasach niepewności i turbulencji (10 godz.)

Blok tematyczny

Psychologia ekonomiczna i finansowa

Psychologia pieniądza (8 godz.)

Podejmowanie decyzji – metody racjonalnego wyważania ryzyka (8 godz.)

Blok tematyczny

Psychologia rynku i relacji z konsumentem

Psychologia reklamy i zachowań konsumenckich (8 godz.)

Wywieranie wpływu społecznego (8 godz.)

Negocjacje w biznesie – jak osiągnąć zamierzony cel (16 godz.)

Organizacja nauki

Studia trwają dwa semestry i obejmują 188 godzin zajęć dydaktycznych w formie warsztatów, treningów oraz interaktywnych wykładów i ćwiczeń. Zjazdy odbywają się średnio raz w miesiącu, w weekendy (sobota – niedziela). Zajęcia są realizowane w trakcie 10-11 zjazdów, w ciągu 9 miesięcy.

Hybrydowa forma studiów oznacza, że wybrane zajęcia realizowane są w formule stacjonarnej, a inne w formule online. Nie ma możliwości łączenia tych form.

Zajęcia stacjonarne odbywają się w siedzibie Uniwersytetu SWPS lub w innym budynku wynajmowanym przez uczelnię.

Z ważnych przyczyn Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń może dokonać zmian w programie, kadrze i formie studiów.

Warunki zaliczenia

  • Minimum 80% obecności na zajęciach
  • Zdanie dwóch testów wiedzy, na koniec każdego semestru

Dokument ukończenia studiów

Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych na Uniwersytecie SWPS.

Kadra

Kadra wykładowców składa się m.in. z psychologów społecznych, specjalistów zarządzania i trenerów biznesu.

Kierowniczka merytoryczna kierunku

dr
Karolina Oleksa-Marewska
dr
psycholog, trener biznesu, specjalista w zakresie psychologii zarządzania i zachowań organizacyjnych
prof. dr hab.
Dariusz Doliński
prof. dr hab.
wybitny psycholog społeczny, autor licznych publikacji z zakresu wpływu społecznego
 
Anna Helmich-Zgoda
 
psycholog zarządzania, certyfikowana trenerka biznesu i mediatorka, coach PCC
dr
Jacek Jokś
dr
Executive&Leadership Coach ICF MCC, konsultant biznesu, psychoterapeuta Gestalt
dr
Marcin Kochanowski
dr
doktor psychologii, nauczyciel akademicki i praktyk psychologii sportu
 
Dominika Kolasińska
 
psycholog, trener biznesu oraz certyfikowany psychoterapeuta
 
Krzysztof Kotapski
 
konsultant biznesowy, trener, wykładowca akademicki
dr
Mirosława Leopold
dr
psycholog rozwojowy i coach
dr
Elżbieta Lisowska
dr
ekspert w zakresie problematyki związanej ze stresem organizacyjnym i wypaleniem
 
Łukasz Pustelnik
 
trener biznesu i konsultant
 
Anna Wiatr
 
menedżer, z wieloletnią praktyką w doradztwie personalnym

Rekrutacja

Zasady rekrutacji

O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń. Wypełnienie formularza rekrutacyjnego nie jest jednoznaczne z zakwalifikowaniem się na dany kierunek. Zastrzegamy sobie możliwość zaproszenia kandydata na rozmowę rekrutacyjną.

W przypadku niewystarczającej liczby zgłoszeń uczelnia może podjąć decyzję o nieuruchomieniu kierunku.

  1. Wypełnij internetowy formularz zgłoszeniowy
  2. Załącz odpowiednie dokumenty
  3. Dokonaj opłaty rekrutacyjnej
  4. Rozpocznij studiowanie

Wypełnij internetowy formularz zgłoszeniowy

Na studia zapisujesz się online.

Po kliknięciu przycisku „Aplikuj” zostaniesz przekierowany do formularza zgłoszeniowego.

Nasz system poprowadzi Cię przez cały proces rekrutacji.

Przygotuj:

  • Skan dyplomu ukończenia studiów wyższych

Załącz odpowiednie dokumenty

W trakcie wypełniania formularza załączasz skan/zdjęcie dyplomu ukończenia studiów wyższych.

Pamiętaj!

  • Dokumenty powinny mieć format JPG/PDF.
  • Wszystkie skany/zdjęcia muszą być czytelne

Dokonaj opłaty rekrutacyjnej

Opłatę wnosisz za pośrednictwem platformy PayU podczas wypełniania formularza rekrutacyjnego.

Uwaga!

  • Studenci i absolwenci Uniwersytetu SWPS są zwolnieni z opłaty rekrutacyjnej.

Rozpocznij studiowanie

Na adres mailowy podany w formularzu dostaniesz powiadomienie o statusie Twojej aplikacji. O przyjęciu na studia poinformujemy Cię w osobnym mailu, a informacje dotyczące pierwszego zjazdu wyślemy na 7 dni przed rozpoczęciem nauki.

Pamiętaj!

  • Liczba miejsc jest ograniczona
  • O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.

Opłaty

Opłata rekrutacyjna: 300 PLN

Studenci i absolwenci Uniwersytetu SWPS są zwolnieni z opłaty rekrutacyjnej.

Opłata za rok studiów (2023-2024)

  Wysokość raty Łączny koszt studiów
Zapłać w 10 ratach 680 PLN 6 800 PLN
Zapłać w 2 ratach 3 150 PLN 6 300 PLN
Zapłać w 1 racie 5 900 PLN 5 900 PLN

Słuchacze wpłacają czesne na na indywidualne subkonta podane w Wirtualnej Uczelni. Termin płatności 1. raty upływa 5 października dla studiów rozpoczynających się jesienią oraz 5 marca dla studiów rozpoczynających się wiosną.

Na 2 tygodnie przed rozpoczęciem nauki każdy słuchacz otrzyma drogą elektroniczną informacje dotyczące pierwszego zjazdu.

Sprawdź, jak sfinansować naukę

Nieoprocentowane pożyczki

Ministerstwo Rozwoju uruchomiło nieoprocentowane pożyczki na kształcenie obejmujące m.in. studia podyplomowe, kursy, szkolenia. W ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój możesz otrzymać nawet do 30 000 zł pomocy zwrotnej bez żadnych dodatkowych kosztów. Co ważne, istnieje możliwość umorzenia 20–25% przyznanej kwoty.

Szczegółowe informacje znajdziesz na www.inwestujwrozwoj.pl

Dofinansowanie PARP

Jako mikro, mały lub średni przedsiębiorca możesz otrzymać dofinansowanie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości na cele edukacyjne, w tym studia podyplomowe, kursy i szkolenia zamieszczone w Bazie Usług Rozwojowych (BUR).

Uniwersytet SWPS uzyskał aprobatę PARP i wpis do BUR jako podmiot świadczący usługi rozwojowe. Informacje o instytucjach dofinansowujących studia w danym województwie znajdziesz na uslugirozwojowe.parp.gov.pl

Zniżki dla firm na studia podyplomowe

Uniwersytet SWPS od kilku lat z powodzeniem realizuje przekrojowe projekty dla firm, korporacji i instytucji państwowych. Do każdego z klientów i partnerów podchodzimy indywidualnie i dopasowujemy ofertę do jego potrzeb. Dla pracodawców, którzy skierują do nas większą liczbę pracowników, mamy specjalne oferty cenowe.

O szczegóły zapytaj w CSPiS.

Zostańmy w kontakcie

Zostaw nam swoje dane, a będziemy Cię informować o aktualnościach dotyczących tego kierunku.

Rekrutacja zimowa
na wybrane kierunki studiów podyplomowych trwa.