Dla kogo?
- Studia adresowane są do dietetyków chcących poszerzyć swoją wiedzę, a także technologów żywności, psychologów, terapeutów, pedagogów, nauczycieli, lekarzy i personelu medycznego oraz do wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką.
Kontakt
- tel: 58 72 14 690
- e-mail: [email protected]
- Koordynator kierunku: Sławek Draczyński
E-marketing
- Rekrutacja zakończona.
Zajęcia będą prowadzone online lub w formie hybrydowej (online lub offline).
O studiach
Partner kierunku
Główni: IAB Polska oraz Socjomania
Dodatkowo studia są również objęte patronatami ze strony firm: SOTRENDER, FRESHMAIL oraz DEVA GROUP.
Partnerami narzędziowymi studiów są SEMSTORM oraz SENTIONE.
Adresaci
Studia przeznaczone są dla specjalistów w zakresie marketingu, menadżerów, pracowników i właścicieli firm chcących wykorzystać Internet w komunikacji z rynkiem.
Kierujemy je również do informatyków, programistów i grafików, którzy chcą poznać tajniki wykorzystania Internetu w marketingu, a także do pracowników agencji reklamowych i PR-owych, właścicieli serwisów internetowych oraz przedstawicieli innych branż i specjalności, którzy w Internecie widzą szansę własnego rozwoju.
Cel
Celem studiów E-marketing jest przekazanie praktycznej, zróżnicowanej i aktualnej wiedzy na temat sposobów wykorzystania Internetu w marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem najnowszych trendów panujących na rynku mediów elektronicznych.
Duży nacisk kładziony jest na zapoznanie słuchaczy z konkretnymi narzędziami i możliwości ich zastosowania w konkretnych realiach biznesowych. Uczestnicy poznają ponad 120 narzędzi dedykowanych działaniom e-marketingowym.
Siłą studiów jest wysoko wyspecjalizowana kadra, posiadająca olbrzymie doświadczenie na zróżnicowanych stanowiskach w branży internetowej. Dodatkowym atutem studiów jest ich praktyczny charakter - na większości zajęć będą prowadzone kreatywne ćwiczenia oraz analiza wybranych case studies.
W trakcie zajęć uczestnicy dowiedzą się jak projektować i wdrażać kampanie reklamowe, internetowe serwisy produktowe i firmowe, pozycjonować strony i serwisy w wyszukiwarkach, realizować działania Public Relations. Słuchacze tego kierunku poznają również specyfikę zachowań internautów/konsumentów.
Dzięki podzieleniu studiów na 6 obszarów uczestnicy w łatwy i przystępny sposób poznają wszystkie kwestie związane z e-marketingiem, począwszy od zarządzania e-promocją, poprzez architekturę i projektowanie witryn internetowych oraz metody i narzędzia marketingu w sieci, a kończąc na warsztacie prawnym. Duży nacisk w programie kierunku położony jest również na optymalizację, dochodowość i ROI marketingu internetowego.
Dlaczego warto
- Formuła studiów zaprojektowana tak, aby słuchacze mogli pracować nad własnymi strategiami (własnymi planami e-marketignowymi dla swoich firm lub instytucji, w których pracują), a także aby mogli podejmować realne działania e-marketingowe.
- Maksimum ćwiczeń, warsztatów i pracy projektowej, realne case studies.
- Podczas studiów poruszane są tylko najnowsze oraz najbardziej efektywne formy działań marketingowych i analitycznych, dzięki czemu każdy ze słuchaczy na bieżąco przeniesie zdobytą wiedzę i doświadczenie do swoich realiów biznesowych.
- Program studiów przygotowany jest przez praktyków, a także zgodny z wymogami IAB. Nasi prowadzący są organizatorami m.in takich wydarzeń jak: semKRK, AulaPolska czy MailMyDay.
- Wraz ze świadectwem uzyskujesz certyfikaty: Certyfikat Google Analytics Individual Qualification (po wcześniejszym przystąpieniu do egzaminu Google i jego zdaniu) i Certyfikat Google Ads (po wcześniejszym przystąpieniu do egzaminu Google i jego zdaniu)
- Profesjonalna kadra z wieloletnim doświadczaniem w branży mediów elektronicznych, przedstawiciele największych polskich serwisów i agencji interaktywnych.
- Kierunek jest kontynuacją programu studiów Marketing w sieci, który zdobył w 2012 r. I miejsce w rankingu „Studia E-marketera” tworzonego przez redakcje NowyMarketing.pl i MamStartup.pl. Pierwszy zamysł tego kierunku został opracowany przez Mateusza Tułeckiego, nagrodzonego tytułem „Człowiek Roku Polskiego Internetu”. Aktualny program jest jeszcze bardziej praktyczny.
- Kierunek jest objęty patronatem IAB Polska oraz głównym patronatem firmy Socjomania
Czas trwania
Dwa semestry, 206h.
Warunki zaliczenia
Na zaliczenie składa się zaplanowanie i zrealizowanie projektu w ramach przedstawionych na zajęciach obszarach tematycznych, test wiedzy oraz obecność na warsztatach i seminariach.
Miejsce realizacji zajęć stacjonarnych
Filia Uniwersytetu SWPS w Sopocie, przy ul. Polnej 16/20 lub w innym budynku wynajmowanym przez Uczelnię.
Dokument ukończenia studiów
Absolwenci otrzymują, przewidziane ustawą, świadectwo ukończenia studiów podyplomowych na Uniwersytecie SWPS.
Program
Z ważnych przyczyn Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń może dokonać zmian w programie, kadrze i formie studiów.
Hybrydowa forma studiów oznacza, że wybrane zajęcia realizowane są w formule stacjonarnej, a inne w formule online. Nie ma możliwości łączenia tych form.
PROGRAM RAMOWY STUDIÓW PODYPLOMOWYCH
MODUŁ 1: Zarządzanie marketingiem w Internecie
- Zajęcia organizacyjne – wprowadzenie do projektu
- Wstęp do E-marketingu – kanały i funkcje
- Strategia komunikacji marki, czyli warsztaty z formułowania i tworzenia strategii marketingu internetowego
- Zarządzanie projektem digital marketingowym w oparciu o zwinne metodyki zarządzania
- Planowanie strategiczne i realizacja działań w digitalu
- Trendy w digital marketingu
- Internet jako źródło danych i podejście BIG DATA
- Multichannel i Omnichannel
- Obszary prawa o kluczowym znaczeniu dla przedsiębiorczości internetowej
- Planowanie mediów - zasady tworzenia media planów i wyceny kampanii
MODUŁ 2: Serwisy webowe – rodzaje, architektura, projektowanie i zarządzanie
- Użyteczność i dostępność serwisów internetowych - badania i narzędzia
- E-commerce - projektowanie, towarowanie, i automatyzacja działań
MODUŁ 3: Podstawowe metody i narzędzia marketingu w sieci
- Reklama RTB i reklama displayowa
- Google Ads (z przygotowaniem do egzaminu Google)
- E-mail marketing
- Google Analytics (z przygotowaniem do egzaminu Google) (online)
- Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) (online)
- Content marketing
MODUŁ 4: Zaawansowane metody i narzędzia marketingu w sieci
- Narzędzia do automatyzacji marketingu - lead nurturing, lead generation, scoring klientów (online)
- YouTube - marketing i monitoring
- Social Media Marketing - trendy, kanały, efektywność i narzędzia
- Social Media Marketing - działania płatne (Facebook Ads) (on-line)
- LinkedIn i Social Selling
- Influencer Marketing (online)
- Budowanie społeczności Internetowych (online)
- Sztuczna Inteligencja w działaniach marketingowych
- Employer branding.
Kadra
Rekrutacja
Zasady przyjęcia na studia
Kolejność zgłoszeń.
REKRUTACJA NA STUDIA PODYPLOMOWE
Rekrutacja na studia podyplomowe wymaga wypełnienia internetowego formularza zgłoszeniowego. Uprzejmie informujemy, że wypełnienie formularza rekrutacyjnego drogą internetową nie jest jednoznaczne z zakwalifikowaniem się na dany kierunek studiów podyplomowych. O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń zastrzega możliwość zaproszenia kandydata na rozmowę rekrutacyjną.
Vademecum dla kandydata na studia podyplomowe
Baza wiedzy dla kandydata na studia podyplomowe
Dokumenty do pobrania
Uczelnia zastrzega sobie prawo do nieuruchomienia kierunku w przypadku niewystarczającej liczby zgłoszeń.
Opłaty
Pożyczki na kształcenie-nieoprocentowana pomoc zwrotna
Ministerstwo Rozwoju w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój uruchomiło nieoprocentowane pożyczki na cele edukacyjne min. studia podyplomowe. Szczegółowe informacje: www.inwestujwrozwoj.pl
rok akademicki 2023-2024 | |
---|---|
10 rat | 830 zł |
2 raty | 3 900 zł |
1 rata | 7 400 zł |
Opłata rekrutacyjna | 300 zł |
Dla absolwentów SWPS i Uniwersytetu SWPS oraz studentów Uniwersytetu SWPS posiadających wyższe wykształcenie oferujemy dodatkową zniżkę w wysokości 300 zł:
- 300 zł zniżki w opłacie rekrutacyjnej (opłata bez zniżki wynosi 300 zł – absolwent płaci 0 zł).
Wpłaty czesnego każdy słuchacz będzie dokonywał na indywidualne subkonto, którego numer jest dostępny w Wirtualnej Uczelni.
Na dwa tygodnie przed rozpoczęciem nauki każdy słuchacz otrzyma drogą elektroniczną informacje dotyczące pierwszego zjazdu.