Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
string(64) "https://rekrutacja.swps.pl/s/offer-selection?rev=a2bQt0000007HaP"

Kierunek dostępny także w:

Krakowie.

O studiach

Partner kierunku: IAB Polska, Socjomania

Patronat: Sotrender, Freshmail, Deva Group

Partnerzy narzędziowi: Semstorm, Sentione

E-marketing to kierunek o tym, jak korzystać z możliwości Internetu w komunikacji z klientem. Nasi słuchacze poznają ponad 120 narzędzi, które zapewnią im przewagę na rynku pracy.

Największym atutem studiów jest ich praktyczny charakter. Elementem większości zajęć są kreatywne ćwiczenia oraz analiza wybranych case studies. W trakcie nauki można uzyskać aż dwa certyfikaty cenione w realiach biznesowych.

Celem studiów jest przekazanie zróżnicowanej wiedzy oraz wskazanie najnowszych trendów na rynku mediów elektronicznych. Program zajęć jest zgodny z wymogami Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Zajęcia zostały podzielone na bloki tematyczne, które kompleksowo przeprowadzą słuchaczy przez najważniejsze zagadnienia marketingu internetowego.

Więcej informacji o studiach

Dzięki pogrupowaniu materiału w sześć obszarów uczestnicy w łatwy i przystępny sposób poznają wszystkie kwestie związane z e-marketingiem – począwszy od zarządzania e-promocją, poprzez architekturę i projektowanie witryn internetowych oraz metody i narzędzia marketingu w sieci, na warsztacie prawnym kończąc.

W trakcie zajęć słuchacze dowiedzą się jak projektować i wdrażać kampanie reklamowe, produktowe i firmowe serwisy internetowe, pozycjonować strony w wyszukiwarkach oraz realizować działania public relations. Poznają również specyfikę zachowań internautów i konsumentów.

Duży nacisk w programie został położony na optymalizację oraz dochodowość marketingu internetowego, w tym wskaźnik rentowności ROI.

 

Adresaci

Zapraszamy osoby związane z marketingiem oraz przedstawicieli innych branż i specjalności, którzy chcą wykorzystać internet do komunikacji z rynkiem. Nasz program kierujemy do:

  • managerów
  • pracowników
  • właścicieli firm
  • informatyków
  • programistów
  • grafików
  • pracowników agencji reklamowych
  • pracowników agencji PR-owych
  • właścicieli serwisów internetowych

Dlaczego warto?

  1. Program studiów zgodny z wymogami Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB
  2. Google Analytics Individual Qualification i Google Ads – dwa dodatkowe certyfikaty w trakcie studiów
  3. Pomysł na kierunek został opracowany „Człowieka Roku Polskiego Internetu”
  4. Formuła studiów pozwala słuchaczom przygotować strategię dla swojej firmy
  5. Maksimum ćwiczeń, warsztatów i pracy projektowej, case studies

Sprawdź więcej powodów, dla których warto studiować

  • Program studiów zgodny z wymogami Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB
    Nasi prowadzący są organizatorami ważnych branżowych wydarzeń, takich jak semKRK, Aula Polska czy Mail My Day.
  • Google Analytics Individual Qualification i Google Ads – dwa dodatkowe certyfikaty w trakcie studiów
    Wraz ze świadectwem ukończenia studiów, słuchacze mogą uzyskać aż dwa dodatkowe dokumenty. Po wcześniejszym przystąpieniu do egzaminu Google i jego zdaniu, można odebrać Certyfikat Google Analytics Individual Qualification oraz Certyfikat Google Ads.
  • Pomysł na kierunek został opracowany „Człowieka Roku Polskiego Internetu”
    Kierunek jest kontynuacją programu studiów Marketing w sieci, który w 2012 r. zdobył I miejsce w rankingu „Studia E-marketera”, tworzonego przez redakcje NowyMarketing.pl i MamStartup.pl. Pierwszy zamysł tego kierunku został opracowany przez Mateusza Tułeckiego, nagrodzonego tytułem „Człowiek Roku Polskiego Internetu”.
  • Formuła studiów pozwala słuchaczom przygotować strategię dla swojej firmy
    Formuła studiów została zaprojektowana tak, aby słuchacze mogli pracować nad własnymi strategiami. Tworzą plany e-marketingowe dla firm lub instytucji, w których pracują i podejmują działania z zakresu marketingu internetowego.
  • Maksimum ćwiczeń, warsztatów i pracy projektowej, case studies
    Stawiamy na praktykę i doświadczenie. Omawiamy ciekawe przykłady zrealizowanych kampanii. Poruszamy najnowsze i najbardziej efektywne formy działań marketingowych i analitycznych, dzięki czemu słuchacze uczą się jak wykorzystywać zdobytą wiedzę w swojej pracy.

Program studiów

Blok tematyczny

Zarządzanie marketingiem w Internecie

Zajęcia organizacyjne

Wprowadzenie do projektu

Przedmiot

Wstęp do e-marketingu – kanały i funkcje

Warsztaty

Strategia komunikacji marki

Przedmiot

Zarządzanie projektem digitalmarketingowym w oparciu o zwinne metodyki zarządzania

Przedmiot

Planowanie strategiczne i realizacja działań w digitalu

Przedmiot

Trendy w digital marketingu

Przedmiot

Internet jako źródło danych. Podejście Big Data

Przedmiot

Strategie marketingowe multichannel i omnichannel

Przedmiot

Obszary prawa o kluczowym znaczeniu dla przedsiębiorczości internetowej

Przedmiot

Planowanie mediów – zasady tworzenia media planów i wyceny kampanii

Blok tematyczny

Serwisy webowe – rodzaje, architektura, projektowanie i zarządzanie

Przedmiot

Użyteczność i dostępność serwisów internetowych – badania i narzędzia

Przedmiot

E-commerce – projektowanie, towarowanie i automatyzacja działań

Blok tematyczny

Podstawowe metody i narzędzia marketingu w sieci

Przedmiot

Reklama RTB (real-time bidding) i reklama displayowa

Przedmiot

Google Ads (z przygotowaniem do egzaminu Google)

Przedmiot

E-mail marketing

Przedmiot

Google Analytics (z przygotowaniem do egzaminu Google)

(online)

Przedmiot

Pozycjonowanie stron internetowych (SEO)

(online)

Przedmiot

Content marketing

Blok tematyczny

Zaawansowane metody i narzędzia marketingu w sieci

Przedmiot

Narzędzia do automatyzacji marketingu – lead nurturing, lead generation, scoring klientów

(online)

Przedmiot

YouTube – marketing i monitoring

Przedmiot

Social media marketing – trendy, kanały, efektywność i narzędzia

Przedmiot

Social media marketing – działania płatne (Facebook Ads)

(online)

Przedmiot

LinkedIn i social selling

Przedmiot

Influencer marketing

(online)

Przedmiot

Budowanie społeczności internetowych

(online)

Przedmiot

Sztuczna inteligencja w działaniach marketingowych

Przedmiot

Employer branding

Organizacja nauki

Studia trwają dwa semestry i obejmują 206 godzin zajęć. Zjazdy stacjonarne odbywają się co 2–-3 tygodnie w weekendy.

Zajęcia stacjonarne prowadzone są w sopockiej filii Uniwersytetu SWPS lub innym budynku wynajmowanym przez uczelnię.

Z ważnych przyczyn Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń może dokonać zmian w programie, kadrze i formie studiów.

Warunki zaliczenia

  • Obecność na wszystkich warsztatach i seminariach.
  • Zaliczenie testu wiedzy.
  • Zaplanowanie i zrealizowanie projektu w ramach przedstawionych na zajęciach obszarów tematycznych.

Dokument ukończenia studiów

Absolwenci otrzymują przewidziane ustawą świadectwo ukończenia studiów podyplomowych na Uniwersytecie SWPS.

Kadra

Siłą studiów jest profesjonalna kadra – specjaliści z wieloletnim doświadczeniem w branży mediów elektronicznych, przedstawiciele największych polskich serwisów i agencji interaktywnych.

Kierowniczka merytoryczna kierunku

 
Martyna Żądło
 
ekspertka ds. digital marketingu
 
Katarzyna Drożdżal
 
psycholożka, badaczka i projektantka
 
Michał Dziekoński
 
manager, konsultant
 
Bartosz Furtak
 
badacz, analityk i strateg w zakresie projektowania doświadczeń, usług, komunikacji i marek
 
Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk
 
radca prawny
 
Kamil Kardaś
 
ekspert w zakresie e-commerce oraz e-marketingu
 
Dorota Kika
 
specjalistka w zakresie marketingu internetowego i e-commerce
 
Karolina Kociołek
 
trenerka, entuzjastka digitalu i nowych technologii, certyfikowana trenerka Digital Marketing Institute
 
Bartosz Kotowicz
 
ekspert w zakresie brandingu
 
Cezary Kuik
 
specjalista ds. systemów związanych z AI i Machine Learning
 
Karolina Kumor
 
specjalistka z zakresu marketingu mediów społecznościowych i influencer marketingu
 
Szymon Lisowski
 
praktyk w zakresie realizacji działań marketingowych w kanałach digital
 
Dawid Maj
 
strateg digitalowy, wykładowca
 
Karolina Porwisz
 
strateg i ekspert w zakresie budowania marek oraz komunikacji marketingowej
 
Klaudia Raczek
 
specjalistka w zakresie marketingu B2B w branży technologicznej
 
Paweł Sala
 
ekspert email marketingu
 
Maciej Szeffer
 
manager i konsultant marketingu i sprzedaży B2B
 
Martyna Tarnawska
 
trener i konsultant ds. social media
 
Paulina Wiktorska
 
certyfikowany specjalista Google Ads
 
Karol Wójcik
 
SEO manager
 
Maciej Wróblewski
 
 

Rekrutacja

Zasady rekrutacji

O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń. Wypełnienie formularza rekrutacyjnego nie jest jednoznaczne z zakwalifikowaniem się na dany kierunek. Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń zastrzega możliwość zaproszenia kandydata na rozmowę rekrutacyjną.

W przypadku niewystarczającej liczby zgłoszeń uczelnia może podjąć decyzję o nieuruchomieniu kierunku.

  1. Wypełnij internetowy formularz zgłoszeniowy
  2. Załącz odpowiednie dokumenty
  3. Dokonaj opłaty rekrutacyjnej
  4. Rozpocznij studiowanie

Wypełnij internetowy formularz zgłoszeniowy

Na studia zapisujesz się online.

Po kliknięciu przycisku „Aplikuj” zostaniesz przekierowany do formularza zgłoszeniowego.

Nasz system poprowadzi Cię przez cały proces rekrutacji.

Przygotuj:

  • Skan dyplomu ukończenia studiów wyższych
Aplikuj na studia

Załącz odpowiednie dokumenty

W trakcie wypełniania formularza załączasz skan/zdjęcie dyplomu ukończenia studiów wyższych.

Pamiętaj!

  • Dokumenty powinny mieć format JPG/PDF.
  • Wszystkie skany/zdjęcia muszą być czytelne
Aplikuj na studia

Dokonaj opłaty rekrutacyjnej

Opłatę wnosisz za pośrednictwem platformy PayU podczas wypełniania formularza rekrutacyjnego.

Uwaga!

  • Studenci i absolwenci Uniwersytetu SWPS są zwolnieni z opłaty rekrutacyjnej.
Aplikuj na studia

Rozpocznij studiowanie

Na adres mailowy podany w formularzu dostaniesz powiadomienie o statusie Twojej aplikacji. O przyjęciu na studia poinformujemy Cię w osobnym mailu, a informacje dotyczące pierwszego zjazdu wyślemy na 7 dni przed rozpoczęciem nauki.

Pamiętaj!

  • Liczba miejsc jest ograniczona
  • O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
Aplikuj na studia

Opłaty

Opłata rekrutacyjna: 300 zł

Studenci i absolwenci Uniwersytetu SWPS są zwolnieni z opłaty rekrutacyjnej.

Opłata za rok studiów (2024-2025)

  Wysokośc raty Łączny koszt studiów
Zapłać w 10 ratach 830 PLN 8 300 PLN
Zapłać w 2 ratach 3 900 PLN 7 800 PLN
Zapłać w 1 racie 7 400 PLN 7 400 PLN

Słuchacze wpłacają czesne na na indywidualne subkonta podane w Wirtualnej Uczelni. Termin płatności 1. raty upływa 5 października dla studiów rozpoczynających się jesienią oraz 5 marca dla studiów rozpoczynających się wiosną.

Na dwa tygodnie przed rozpoczęciem nauki każdy słuchacz otrzyma drogą elektroniczną informacje dotyczące pierwszego zjazdu.

Sprawdź, jak sfinansować naukę

Nieoprocentowane pożyczki

Ministerstwo Rozwoju uruchomiło nieoprocentowane pożyczki na kształcenie obejmujące m.in. studia podyplomowe, kursy, szkolenia. W ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój możesz otrzymać nawet do 30 000 zł pomocy zwrotnej bez żadnych dodatkowych kosztów. Co ważne, istnieje możliwość umorzenia 20–25% przyznanej kwoty.

Szczegółowe informacje znajdziesz na www.inwestujwrozwoj.pl

Zniżki dla firm na studia podyplomowe

Uniwersytet SWPS od kilku lat z powodzeniem realizuje przekrojowe projekty dla firm, korporacji i instytucji państwowych. Do każdego z klientów i partnerów podchodzimy indywidualnie i dopasowujemy ofertę do jego potrzeb. Dla pracodawców, którzy skierują do nas większą liczbę pracowników, mamy specjalne oferty cenowe.

O szczegóły zapytaj w CSPiS.

Zostańmy w kontakcie

Zostaw nam swoje dane, a będziemy Cię informować o aktualnościach dotyczących tego kierunku.

Aplikuj