Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
zajęcia realizowane:
forma zajęć:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Formularz wyszukiwania na belce: Szkolenia

lokalizacja:
obszar tematyczny:
forma:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Reklama, kóra budzi lęk, jest skuteczna! Pod wpływem negatywnych emocji lepiej zapamiętujemy dane treści.

prof. dr hab. Andrzej Falkowski, psycholog biznesu

Opis specjalności
Czego uczymy

Psychologia biznesu analizuje psychologiczne mechanizmy rządzące gospodarką i pokazuje, jak zastosować wiedzę psychologiczną w kontekstach biznesowych. Studenci poznają psychologiczne aspekty oceny, kontroli efektywności i planowania rozwoju pracowników i organizacji. Zdobywają wiedzę dotyczącą psychologii rynków finansowych, oszczędzania i inwestowania. Pogłębiają kompetencje w dziedzinie psychologii marketingu, kreowania wizerunku i budowania marki. Uczą się analizować dane marketingowe oraz prowadzić badania jakościowe i ilościowe w praktyce biznesowej.

Adresaci specjalności

Studia skierowane są do kandydatów zainteresowanych psychologicznymi aspektami zachowań konsumenckich i rynkowych oraz mechanizmami pozwalającymi sprawnie działać w świecie biznesu, przyszłych menedżerów, przedsiębiorców, pracowników działów marketingu, analityków finansowych czy inwestorów. Specjalność polecana jest też osobom, które posiadają zmysł analityczny i myślą o pracy w firmach zajmujących się badaniami rynku.

Atuty specjalności
Co nas wyróżnia

Projekty badawcze dla firm i instytucji

Studenci ściśle współpracują z firmami i instytucjami, m.in. z Cityboard Media, MWS Maspex (Tymbark, Lubella, Tiger), VOX, Everbe. Dzięki temu już na studiach zdobywają cenne doświadczenia zawodowe w zakresie analizy rynku oraz tworzenia i oceniania komunikatów perswazyjnych i reklam.

Współpraca ze specjalistami z USA

Studenci współpracują ze studentami i profesorami ze Stanów Zjednoczonych. Prowadzą wspólne badania z zakresu marketingu politycznego i gospodarczego, przygotowują referaty, które wygłaszają na międzynarodowych sympozjach z dziedziny zachowań konsumenckich, marketingu i reklamy.

Kompleksowa wiedza z przedsiębiorczości

Studenci zdobywają kompleksową wiedzę z przedsiębiorczości – od koncepcji przyszłego biznesu, po umiejętności związane z promocją marki. Potrafią wykorzystać ideę start-upów i pozyskać na nią środki. Umieją określić aktualne trendy na rynku usług i stworzyć odpowiednią przestrzeń dla rozwoju firmy.

Perspektywy zawodowe
Jak wykorzystasz to w przyszłości

Absolwenci Psychologii biznesu znajdują zatrudnienie w agencjach reklamowych i PR (np. Cityboard Media), bankowości (np. BPH, Millenium, Deutsche Bank), biurach promocji miast, centrach badania rynku, mediach, firmach biznesowych (m.in. Procter and Gamble, T-Mobile, Novartis, Medtronic), instytucjach naukowo-dydaktycznych, kancelariach adwokackich obsługujących firmy gospodarcze działające na rynku konkurencyjnym.

Przejdź do Biura Karier

 
Drzewiecka, Milena
Etatowy
Nie
Biogram
Tak
Specjalizacja
Psycholog
Tytuł
dr
Imię i nazwisko
Milena Drzewiecka
Miasto
warszawa
Dyscyplina
psychologia
Stanowisko
adiunkt
Funkcja w Instytucie
[]
Funkcja w Centrum
[]
Funkcja na Wydziale
[]
Funkcja w Katedrze
[]
dr Milena Drzewieckapsycholog społeczny, specjalizuje się w psychologii marketingu politycznego, trener z zakresu psychologii wizerunku i komunikacji
Gąsiorowska, Magdalena
Etatowy
Tak
Biogram
Tak
Tytuł
dr
Imię i nazwisko
Magdalena Gąsiorowska
Miasto
warszawa
Dyscyplina
psychologia
Specjalizacja
Psycholog
Stanowisko
adiunkt
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Psychologii Ekonomicznej ","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Psychologii w Warszawie","Nazwa odmieniona":""}}
Wydział
Array
Funkcja w Instytucie
[]
Funkcja w Centrum
[]
dr Magdalena Gąsiorowskapsycholog przedsiębiorczości i zachowań konsumenckich
Grochowska, Alicja
Etatowy
Tak
Biogram
Tak
Tytuł
dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS
Imię i nazwisko
Alicja Grochowska
Miasto
warszawa
Dyscyplina
psychologia
Specjalizacja
Psycholog
Stanowisko
profesor uczelni
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Psychologii Ekonomicznej i Biznesu","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Psychologii w Warszawie","Nazwa odmieniona":""}}
Wydział
Array
Funkcja w Instytucie
[]
Funkcja w Centrum
[]
dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS Alicja Grochowskapsycholog reklamy
Jabłońska, Magdalena
Etatowy
Tak
Biogram
Tak
Tytuł
dr
Imię i nazwisko
Magdalena Jabłońska
Miasto
warszawa
Dyscyplina
psychologia
Specjalizacja
Psycholog
Stanowisko
adiunkt
Funkcja w Instytucie
{"funkcja-w-instytucie0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Psychologii","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Psychologii w Warszawie","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Psychologii Ekonomicznej i Biznesu","Nazwa odmieniona":""}}
Instytut
Instytut Psychologii
Wydział
Array
Funkcja w Centrum
[]
dr Magdalena Jabłońskapsycholog, zajmuje się analizą wpływu ram interpretacyjnych na ocenę kandydatów wyborczych i marek gospodarczych
Mackiewicz, Robert
Etatowy
Tak
Biogram
Tak
Tytuł
dr
Imię i nazwisko
Robert Mackiewicz
Miasto
warszawa
Dyscyplina
psychologia
Specjalizacja
Psycholog, pracownik Wydziału Psychologii Uniwersytetu SWPS
Stanowisko
adiunkt
Funkcja w Instytucie
{"funkcja-w-instytucie0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Psychologii","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Psychologii w Warszawie","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Psychologii Ekonomicznej i Biznesu","Nazwa odmieniona":""}}
Wydział
Array
Instytut
Instytut Psychologii
Funkcja w Centrum
[]
dr Robert Mackiewiczspecjalista w dziedzinie psychologii poznawczej i ekonomicznej
Kinga Padzik
Specjalizacja
psycholog zarządzania zasobami ludzkimi
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Tytuł
dr
Imię i nazwisko
Kinga Padzik
dr Kinga Padzikpsycholog zarządzania zasobami ludzkimi
Rogala, Anna
Etatowy
Tak
Biogram
Tak
Tytuł
dr
Imię i nazwisko
Anna Rogala
Miasto
warszawa
Dyscyplina
psychologia
Specjalizacja
Psycholog
Stanowisko
adiunkt
Funkcja w Instytucie
{"funkcja-w-instytucie0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Psychologii","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Psychologii w Warszawie","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Psychologii Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":""}}
Instytut
Instytut Psychologii
Wydział
Array
Funkcja w Centrum
[]
dr Anna Rogalapsycholożka, zajmuje się psychologią zdrowia w pracy oraz oddziaływaniami psychologicznymi wykorzystującymi nowe rozwiązania technologiczne; koncentruje się na roli zasobów i pozytywnych emocji
Sidoruk-Błach, Maria
Etatowy
Tak
Biogram
Tak
Tytuł
dr
Imię i nazwisko
Maria Sidoruk-Błach
Miasto
warszawa
Dyscyplina
psychologia
Specjalizacja
Psycholog
Stanowisko
adiunkt
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Psychologii w Warszawie","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra\u00a0Psychologii Ekonomicznej i\u00a0Biznesu","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Instytucie
{"funkcja-w-instytucie0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Psychologii","Nazwa odmieniona":""}}
Instytut
Instytut Psychologii
Wydział
Array
Funkcja w Centrum
[]
dr Maria Sidoruk-Błachpsycholog, zajmuje się efektem negatywności i asymetrią w kształtowaniu się podobieństwa między obiektami naturalnymi, w tym markami
Sokołowska-Pohorille, Joanna
Etatowy
Tak
Biogram
Tak
Tytuł
prof. dr hab.
Imię i nazwisko
Joanna Sokołowska
Miasto
warszawa
Dyscyplina
psychologia
Specjalizacja
Psycholog
Stanowisko
profesor
Funkcja w Instytucie
{"funkcja-w-instytucie0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Psychologii","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Psychologii w Warszawie","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Psychologii Ekonomicznej i Biznesu","Nazwa odmieniona":""}}
Instytut
Instytut Psychologii
Wydział
Array
Funkcja w Centrum
[]
prof. dr hab. Joanna Sokołowskapsycholog, specjalista w dziedzinie podejmowania decyzji i psychologii ekonomicznej

Pozostałe specjalności
do wyboru na studiach II stopnia

  1. Neurokognitywistyka

    Neurokognitywistyka łączy psychologię z najnowszą wiedzą na temat funkcjonowania mózgu. Studenci poznają psychologię z perspektywy, która pozwala wyjaśnić i opisać ludzkie zachowanie poprzez analizę aktywności mózgu i badanie związków zachodzących między układem nerwowym a procesami poznawczymi i emocjonalnymi człowieka.
    Czytaj więcej

  2. Psychologia zmiany: konflikt – kryzys – współpraca

    Psychologia zmiany to obszar zaawansowanej psychologii społecznej, który dotyczy szeroko pojętych zmian w świecie, zwłaszcza w życiu codziennym – w rodzinie, instytucji, społeczeństwie. Studenci poznają dynamikę procesów psychospołecznych. Uczą się przewidywać ich przebieg i zarządzać ich rozwojem.
    Czytaj więcej

  3. Psychologia kliniczna i zdrowia

    Specjalność zajmuje się zdrowiem psychicznym w ujęciu klinicznym. Obejmuje zagadnienia diagnozy psychologicznej i terapii zaburzeń oraz wzmacniania zasobów zdrowia. Studenci dowiadują się, jak profesjonalnie wspierać człowieka w jego rozwoju, planować postępowanie diagnostyczne i prowadzić terapię.
    Czytaj więcej

Materiały
audio-wideo

Strefa Psyche Uniwersytetu SWPS to najpopularniejszy w Polsce projekt popularyzujący merytoryczną wiedzę psychologiczną. Celem projektujest ukazanie praktycznego zastosowania wiedzy psychologicznej zarówno w obszarach oczywistych dla tej dziedziny nauki (np. pomocowym, terapeutycznym), jak i w sektorze biznesowym oraz nowoczesnych technologiach. Zapraszamy na do odwiedzenia naszego bloga www.psyche.swps.pl, grupy dyskusyjnej na Facebooku oraz profili Strefy Zarządzania w serwisach YouTubeSpotify, LectonApple PodcastsEmpik Go.

Zobacz pozostałe wideo
 

  1. Wypełnij internetowy
    formularz zgłoszeniowy
  2. Wgraj skan dokumentów
    i poczekaj na ich weryfikację
  3. Sprawdź kwalifikację
    na egzamin
  4. Zawrzyj umowę
    elektroniczną
  5. Dostarczyć dokumenty
    do Biura Rekrutacji
  6. Odbierz informację
    o przyjęciu na studia

Warunki
przyjęcia

  • absolwenci studiów I stopnia na kierunku psychologia o profilu ogólnoakademickim: wstęp wolny
  • absolwenci innych kierunków: pozytywny wynik egzaminu kwalifikacyjnego
  • znajomość języka polskiego na poziomie B2 (dotyczy obcokrajowców)
 

dokumenty do pobrania

Pobierz wszystkie dokumenty (pakiet ZIP)

Opłaty
i stypendia

Opłata rekrutacyjna

Opłatę w wysokości 85 PLN należy wpłacić za pośrednictwem PayU w formularzu rekrutacyjnym.

Opłata rekrutacyjna jest bezzwrotna, chyba że: kierunek studiów, na który ubiegał się kandydat, nie został uruchomiony (z wyłączeniem sytuacji, kiedy kandydat zdecyduje się na inny kierunek studiów na Uniwersytecie SWPS).

Sprawdź jak obniżyć czesne
 

Czesne za pierwszy rok (rok akademicki 2020/2021)

 wysokość raty
Zapłać w 10 ratach 1 070 PLN
Zapłać w 2 ratach 5 255 PLN
Zapłać całość 10 100 PLN

Zostańmy w kontakcie

Nie podjąłeś jeszcze decyzji, ale chciałbyś dowiedzieć się czegoś więcej na temat tego kierunku? Zostaw nam swoje dane a napiszemy do Ciebie maila z aktualnościami na jego temat.

Umów konsultację on-line

Zarezerwuj konsultację on-line aby poznać szczegóły
rekrutacji na interesujący Cię kierunek.