hr award color

logo uswps nazwa 3

Studia

Reklama, kóra budzi lęk, jest skuteczna! Pod wpływem negatywnych emocji lepiej zapamiętujemy dane treści.

prof. dr hab. Andrzej Falkowski, psycholog biznesu

Warszawa, Wydział Psychologii

Psychologia biznesu

  • specjalność na studiach psychologicznych
  • studia jednolite magisterskie, studia II stopnia
  • tryb stacjonarny i niestacjonarny

Opis specjalności

Psychologia biznesu analizuje psychologiczne mechanizmy rządzące gospodarką i pokazuje, jak zastosować wiedzę psychologiczną w kontekstach biznesowych. Studenci poznają psychologiczne aspekty oceny, kontroli efektywności i planowania rozwoju pracowników i organizacji. Zdobywają wiedzę dotyczącą psychologii rynków finansowych, oszczędzania i inwestowania. Pogłębiają kompetencje w dziedzinie psychologii marketingu, kreowania wizerunku i budowania marki. Uczą się analizować dane marketingowe oraz prowadzić badania jakościowe i ilościowe w praktyce biznesowej.

Studia skierowane są do kandydatów zainteresowanych psychologicznymi aspektami zachowań konsumenckich i rynkowych oraz mechanizmami pozwalającymi sprawnie działać w świecie biznesu, przyszłych menedżerów, przedsiębiorców, pracowników działów marketingu, analityków finansowych czy inwestorów. Specjalność polecana jest też osobom, które posiadają zmysł analityczny i myślą o pracy w firmach zajmujących się badaniami rynku.

Perspektywy zawodowe

Absolwenci Psychologii biznesu znajdują zatrudnienie w agencjach reklamowych i PR (np. Cityboard Media), bankowości (np. BPH, Millenium, Deutsche Bank), biurach promocji miast, centrach badania rynku, mediach, firmach farmaceutycznych (np. Novartis, Medtronic), instytucjach naukowo-dydaktycznych, kancelariach adwokackich obsługujących firmy gospodarcze działające na rynku konkurencyjnym.

Atuty specjalności

Projekty badawcze dla firm i instytucji

Studenci ściśle współpracują z firmami i instytucjami, m.in. z Cityboard Media, MWS Maspex (Tymbark, Lubella, Tiger), VOX, Everbe. Dzięki temu już na studiach zdobywają cenne doświadczenia zawodowe w zakresie analizy rynku oraz tworzenia i oceniania komunikatów perswazyjnych i reklam.

Współpraca ze specjalistami z USA

Studenci współpracują ze studentami i profesorami ze Stanów Zjednoczonych. Prowadzą wspólne badania z zakresu marketingu politycznego i przygotowują referaty, które wygłaszają na międzynarodowych sympozjach z dziedziny zachowań konsumenckich, marketingu i reklamy.

Kompleksowa wiedza z przedsiębiorczości

Studenci zdobywają kompleksową wiedzę z przedsiębiorczości – od koncepcji przyszłego biznesu, po umiejętności związane z promocją marki. Potrafią wykorzystać ideę start-upów i pozyskać na nią środki. Umieją określić aktualne trendy na rynku usług i stworzyć odpowiednią przestrzeń dla rozwoju firmy.

Kadra

Psychologia w Warszawie

Więcej informacji o psychologii na Uniwersytecie SWPS, poziomach studiów i uprawnieniach zawodowych oraz możliwościach finansowania, a także dostępnych ścieżkach i specjalnościach znajdziesz tutaj:

 

Rekrutacja krok po kroku

  1. Wypełnij internetowy formularz zgłoszeniowy.
  2. Skompletuj następujące dokumenty:
    • kserokopię świadectwa dojrzałości (oryginał/odpis do wglądu)
    • 1 podpisane zdjęcie (zgodne z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych)
    • kserokopię dowodu osobistego (oryginał do wglądu)
    • potwierdzenie dokonania opłaty rekrutacyjnej
    Dodatkowo kandydaci na studia II stopnia oraz studia dla magistrów i licencjatów powinni przedłożyć:
    • kserokopię dyplomu oraz suplementu do dyplomu studiów licencjackich i/lub magisterskich (oryginał/odpis do wglądu)
    • w przypadku braku suplementu – kserokopię indeksu ze studiów licencjackich i/lub magisterskich (oryginał do wglądu)
  3. Dostarcz komplet dokumentów do Biura Rekrutacji.
    Jeżeli wysyłasz dokumenty pocztą lub składa je za ciebie ktoś inny, wydrukuj dodatkowo z formularza rekrutacyjnego:
    • ankietę osobową
    • umowę o warunkach odpłatności za studia (2 egzemplarze – podpisy na każdej stronie)
    • załączniki do umowy (2 egzemplarze – podpisy na każdej stronie)
  4. Odbierz informację o przyjęciu na studia.
    Informacja o przyjęciu na studia pojawi się na twoim koncie rekrutacyjnym. Otrzymasz ją także pocztą na wskazany przez siebie adres korespondencyjny.

Wyślij swoje dane, a będziemy Cię informować o aktualnościach dotyczących wybranych studiów.

Administratorem danych jest SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny z siedzibą przy ul. Chodakowskiej 19/31, 03-815 Warszawa. Dane będą przetwarzane w celu wysyłania informacji handlowych drogą elektroniczną. Każdej osobie podającej swoje dane przysługuje prawo dostępu do ich treści oraz ich poprawiania.

Czesne za rok studiów 2017-18
I stopnia, II stopnia, jednolite magisterskie
studia stacjonarne i niestacjonarne
10 rat 945 zł
2 raty 4680 zł
1 rata 9000 zł
II stopnia dla absolwentów psychologii Uniwersytetu SWPS
studia stacjonarne
10 rat 935 zł
2 raty 4480 zł
1 rata 8830 zł
II stopnia dla absolwentów psychologii Uniwersytetu SWPS
studia niestacjonarne
10 rat 830 zł
2 raty 3980 zł
1 rata 7840 zł

Biuro Rekrutacji w Warszawie

  • 22 517 96 11, 22 517 96 35
  • rekrutacja@swps.edu.pl
  • ul. Chodakowska 19/31, 03-815 Warszawa
  • Czas pracy:
    pod poniedziałeku do piątku: 8.00-18.00

Opłata rekrutacyjna

Opłatę w wysokości 300 PLN należy uiścić na konto uczelni.

91 1750 1312 1330 0000 0005 3028
Raiffeisen Bank Polska S.A.
Przy wpłacie należy podać IMIĘ, NAZWISKO i KIERUNEK STUDIÓW.

Absolwenci studiów wyższych Uniwersytetu SWPS są zwolnieni z opłaty rekrutacyjnej.

  • jest bezzwrotna w przypadku decyzji o zakwalifikowaniu kandydata na studia, a następnie jego rezygnacji z podjęcia studiów,
  • jest zwracana w całości w przypadku nieuruchomienia kierunku studiów oraz w przypadku rezygnacji kandydata z ubiegania się o przyjęcie na studia przed rozpatrzeniem jego kandydatury przez Wydziałową Komisję Rekrutacyjną,
  • jest zwracana z potrąceniem kosztów administracyjnych w wysokości 100 zł w przypadku wydania przez komisję rekrutacyjną decyzji o nieprzyjęciu kandydata na studia.