Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Strona główna

Więcej niż media
Komunikacja ma znaczenie

Na naszych studiach przygotujemy cię do pracy w obszarze nowoczesnego dziennikarstwa i mediaworkingu. Zdobędziesz praktyczne umiejętności, które pozwolą ci tworzyć profesjonalne, multimedialne treści do digital i social mediów z wykorzystaniem różnych narzędzi (tekst, audio, wideo, animacja, infografika). Rozwiniesz kompetencje niezbędne do pracy w mediach tradycyjnych (radio, telewizja, prasa), a także poznasz skuteczne strategie komunikacji w internecie. Takie połączenie pozwoli ci doskonale odnaleźć się na dynamicznym rynku pracy.

  • Zdobędziesz tradycyjne kompetencje dziennikarskie (operowanie słowem, obrazem, dźwiękiem).
  • Zdobędziesz zaawansowane techniczne umiejętności (realizacja audio i video, produkcja i postpordukcja obrazu i dźwięku, montaż, programy graficzne, kreatywne pisanie itp.).
  • Dowiesz się, jak analizować trendy w internecie i skutecznie planować treści pod kątem potrzeb odbiorców.
  • Poznasz tajniki tworzenia marki osobistej i kreowania wizerunku medialnego, by świadomie projektować swoją karierę.
  • Podczas zajęć i praktyk zawodowych nawiążesz kontakty z największymi graczami rynku medialnego, co pomoże ci na starcie aktywności zawodowej.
  • Zbudujesz profesjonalne portfolio z tekstami, realizacjami audiowizualnymi i graficznymi oraz innymi formami twojej aktywności – możesz je zaprezentować pracodawcy lub na jego podstawie zrealizować własne projekty internetowe.

Projekty
naszych studentów

Nasze studia to nie wkuwanie teorii czy zaliczanie egzaminów, lecz przede wszystkim zdobywanie praktycznych umiejętności. Studenci pracują na konkretnych projektach, a zajęcia warsztatowe odbywają się w małych grupach, dzięki czemu osoby studiujące zawsze mogą liczyć na indywidulane wsparcie wykładowców.

TEDxUniversitySWPS

TEDxUniversitySWPS

To konferencja organizowana przez Organizację Studencką Enjoy The Event działającą na naszej uczelni. To seria inspirujących prelekcji i angażujących dyskusji, która stanowi platformę dla prezentacji przełomowych idei i strategii.

Czytaj więcej
Uczestnicy drugiej edycji „CHANGE IT”

Change It

To konkurs na najlepszy projekt studencki z obszaru innowacji impactowych. Nasi studenci projektują innowacyjne rozwiązanie (produkt lub usługę), które rozwiąże ważny problem społeczny oraz będzie możliwe do wdrożenia.

Czytaj więcej
Głosy Humanistyki

Głosy Humanistyki

Podcast naukowców i studentów USWPS promuje nauki humanistyczne i społeczne. Zaproszeni goście – autorytety ze świata polskiej nauki i sztuki – „odczarowują” humanistykę za pomocą innowacyjnego, atrakcyjnego medialnie formatu.

Czytaj więcej
Studenckie Koło Nagraniowe „Nagłos”

Studenckie koło „Nagłos”

Zajmuje się projektowaniem, realizacją i produkcją podcastów oraz brandingiem dźwiękowym. Jego uczestnicy nagrywają, montują, przeprowadzają wywiady, tworzą reportaże z wydarzeń kulturowych, organizują eventy oraz prowadzą dziennikarskie śledztwa.

Czytaj więcej
Kwietnik

Kwietnik

To projekt internetowy studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Ich samodzielna praca składa się na portfolio, z którym opuszczą mury uczelni. Podsumowuje w praktyce wszystko to, czego dowiedzieli się podczas studiów.

Czytaj więcej
Organizacja Studencka Sound Study

Sound Study

Ta organizacja studencka działa przez projektowanie muzyki w przestrzeniach publicznych, organizowanie koncertów i poznawanie różnych aspektów komunikacji dźwiękowej.

Czytaj więcej

Nowoczesne pracownie
do twojej dyspozycji

Studenci mają do dyspozycji specjalistyczne pracownie:

  • studio fotograficzne, filmowo-telewizyjne i radiowe (aparaty, profesjonalne kamery filmowe i telewizyjne, mobilny i studyjny system oświetleniowy, sprzęt do realizacji dźwięku),
  • pracownię neuropsychologiczną (zaawansowana baza empiryczna, eye-tracker, ergonomia interface, monitorowanie reakcji konsumenckich)
  • laboratoria komputerowe (platformy: Mac OS, Windows; oprogramowanie: Adobe Illustrator, Photoshop, InDesign, After Effects, Premiere Pro, Lightroom, Fontlab Studio, Adobe XD, Figma, Axure, Blender, Substance 3D, Adobe Dimension).
Studio nagraniowe, dziennikarstwo, USWPS we Wrocławiu
Pracownia, dziennikarstwo, USWPS we Wrocławiu
Pracownia, dziennikarstwo, USWPS we Wrocławiu
Studio nagraniowe, dziennikarstwo, USWPS we Wrocławiu
Pracownia MAC, dziennikarstwo, USWPS we Wrocławiu
Studio nagraniowe, dziennikarstwo, USWPS we Wrocławiu
Studio nagraniowe, dziennikarstwo, USWPS we Wrocławiu
Studio nagraniowe, dziennikarstwo, USWPS we Wrocławiu
Studio nagraniowe, dziennikarstwo, USWPS we Wrocławiu
Studio nagraniowe, dziennikarstwo, USWPS we Wrocławiu
Reżyserka, dziennikarstwo, USWPS we Wrocławiu

Całkowicie nowy sposób studiowania

Podstawy teoretyczne i warsztat praktyczny

Poznasz najważniejsze kwestie związane z teorią mediów i komunikacji, rynkami medialnymi, designem, krytycznym myśleniem, dyskursami oraz teorią i praktyką brandingu. Poszerzysz swoje kompetencje językowe i komunikacyjne, poznasz zasady emisji głosu. Wszystkie te elementy przećwiczysz podczas zajęć z autoprezentacji i występów przed kamerą.

Jeszcze więcej pracy warsztatowej

Poznasz techniki kreatywnego rozwiązywania problemów (m.in. metodą Design Thinking), pracy zespołowej oraz nauczysz się, jak weryfikować informacje i tworzyć różne formaty i gatunki medialne. Dowiesz się, jak kreować zoptymalizaowane, profesjonalne treści do internetu (SEO, SEM) i jak analizować aktualne trendy. Zapoznasz się z tajnikami produkcji mediów i metodami jej zarządzania, a także z zasadami skutecznej komunikacji wizerunkowej.

Rozwój kompetencji profesjonalnych

Rozwiniesz się kreatywnie (kreatywne pisanie, storytelling, copywriting/naming) i komunikacyjne (media społecznościowe, reklama natywna, influencer marketing, wywiad, etyka komunikacji). Umiejętności cyfrowe dodatkowo wzmocnisz podczas warsztatów i ćwiczeń specjalnościowych (tworzenie zawartości mediów cyfrowych i społecznościowych, zastosowanie sztucznej inteligencji). Ponadto zrobisz profesjonalne badania komunikacji i mediów z użyciem wybranych metod empirycznych oraz analizy trendów i dyskursów.

Realizacja konkretnych projektów

Podczas pracy warsztatowej rozwiniesz umiejętności technologiczne i kreatywne (scenopisarstwo, warsztat operatorski, montaż obrazu i dźwięku, produkcja i postprodukcja obrazu i dźwięku, audycja radiowa, projektowanie graficzne, projektowanie stron www, fotografia i fotoedycja, design informacji). Umiejętności komunikacyjne udoskonalisz podczas ćwiczeń w ramach specjalności (projektowanie i wizualizacja zawartości mediów cyfrowych). Zrealizujesz kilka projektów indywidualnych i zespołowych: przygotujesz krótkie formy filmowe i audycję radiową, zaprojektujesz grafikę/stronę www i informację.

Narzędzia i techniki tworzenia profesjonalnej treści

Uzupełnisz swoją wiedzę o prawo mediów i prawo autorskie, a także ekonomię sektorów kreatywnych i mediów. Udoskonalisz swoje umiejętności w zakresie brandingu i promocji mediów oraz marki własnej. Rozwiniesz także konkretne narzędzia i techniki tworzenia profesjonalnej treści w nowatorskiej formie (kampania digitalowa, motion design podcast).

Portfolio projektów

Stworzysz projekty o charakterze medialnym, w strukturach symulujących rzeczywiste podmioty medialne. Oznacza to, że najpierw kreujesz w ramach pracy zespołowej medium, a następnie pracujesz w redakcji internetowej, przygotowując materiały w różnych formatach (content pisany, audio, video, graficzny) na interesujący cię temat (muzyka, moda, lifestyle, polityka, społeczeństwo, sport, film). Jeśli chcesz, może prowadzić profil redakcji w social mediach albo profesjonalnie blogować, vlogować lub tworzyć audiosferę. Wszystko zależy od tego, co cię interesuje i czym chcesz się zająć w przyszłości! W ten sposób, pod okiem praktyków z branży wizerunkowej i medialnej, zaliczasz III rok.

Pobierz program



Perspektywy zawodowe
Jak wykorzystasz to w przyszłości

Po ukończeniu studiów poza pracą w obszarze typowym dla dziennikarstwa (media tradycyjne, cyfrowe i społecznościowe) będziesz też realizować i współrealizować inne zadania w agencjach, domach mediowych. Możesz pracować na następujących stanowiskach:

SM specialist

Specjalista ds. social media

Zarządza wizerunkiem i komunikacją marki w mediach społecznościowych. Aktywizuje odbiorców treści, analizuje działania konkurencji na podstawie aktywności w social mediach.

Communication specialist

Communication specialist

Wdraża nowe narzędzia komunikacyjne. Współpracuje z agencjami wydawniczymi i marketingowymi, tworzy treści dla kanałów wewnętrznej komunikacji firmy.

PR manager

PR manager

Kształtuje wizerunek firmy na zewnątrz. Odpowiada za kontakty z mediami oraz agencjami PR, organizację konferencji prasowych.

Content Creator

Content Creator

Tworzy angażujące treści wideo, zdjęcia i teksty na potrzeby różnych platform społecznościowych, dbając o spójność wizerunku marki i przyciąganie uwagi odbiorców.

Social Media Manager

Social Media Manager

Zarządza obecnością marki w mediach społecznościowych, tworzy strategie komunikacji, planuje i publikuje treści oraz analizuje wyniki działań.

Digital Marketing Specialist

Digital Marketing Specialist

Odpowiada za planowanie i realizację działań marketingowych w internecie, w tym kampanii płatnych, optymalizacji SEO oraz analizę skuteczności prowadzonych działań.

Influencer Marketing Manager

Influencer Marketing Manager

Zajmuje się współpracą z influencerami w celu promocji marki, planowaniem i koordynacją kampanii oraz analizą ich efektywności.

 Analityk kampanii digitalowych - Performance Marketing Specialist

Analityk kampanii digitalowych

Projektuje, prowadzi i optymalizuje kampanie reklamowe online (Google Ads, Meta Ads, TikTok Ads). Analizuje dane i efektywność działań, by maksymalizować wyniki i zmniejszać koszty pozyskania klienta.

Video Content Creator

Video Content Creator

Tworzy treści wideo krótkiego formatu na TikToka, Instagrama i YouTube Shorts. Śledzi trendy, planuje formaty, edytuje materiały i optymalizuje je pod algorytmy.

Współpraca
z biznesem

Współpracujemy z firmami medialnymi, agencjami digitalowymi i PR, fundacjami, np.: Publicon, September PR, Wills Integrated, Agencja SEO Seolit, Inisghtland, Radio Wrocław, Fundacja SEXEDPL. W projektowaniu i wdrażaniu pomysłów kreatywnych współpracujemy również ze środowiskiem startupowym.

 
  • Augustyn, Stefan
    Specjalizacja
    szkoleniowiec, wykładowca, rzecznik Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy
    Etatowy
    Nie
    Biogram
    Nie
    Imię i nazwisko
    Stefan Augustyn
    Tytuł
    mgr
    mgr Stefan Augustyn
  • Borkowski, Igor
    Etatowy
    Tak
    Biogram
    Tak
    Tytuł
    prof. dr hab.
    Imię i nazwisko
    Igor Borkowski
    Miasto
    wroclaw
    Dyscyplina
    nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
    Stanowisko
    profesor
    Funkcja na Wydziale
    {"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"dziekan","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":"Wydzia\u0142u Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu"}}
    Funkcja w Instytucie
    {"funkcja-w-instytucie0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Nauk Humanistycznych","Nazwa odmieniona":""},"funkcja-w-instytucie1":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Nauk Spo\u0142ecznych","Nazwa odmieniona":""}}
    Specjalizacja
    Medioznawca, językoznawca, antropolog komunikacji
    Funkcja w Centrum
    {"funkcja-w-centrum0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Centrum Doskona\u0142o\u015bci i Innowacji w Dydaktyce","Nazwa odmieniona":""}}
    Obszar zainteresowania
    Array
    Wydział
    Array
    Instytut
    Array
    Funkcja w Katedrze
    []
    prof. dr hab. Igor Borkowski
  • Bożek, Miłosława
    Etatowy
    Nie
    Specjalizacja
    dziennikarka radiowa, podcasterka
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Miłosława Bożek
    mgr Miłosława Bożek
  • Bromski, Kamil
    Etatowy
    Tak
    Specjalizacja
    Badacz marketingu i komunikacji marek
    Biogram
    Tak
    Tytuł
    dr
    Imię i nazwisko
    Kamil Bromski
    Miasto
    wroclaw
    Dyscyplina
    nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
    Funkcja na Wydziale
    {"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
    Funkcja w Katedrze
    {"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":""}}
    Wydział
    Array
    Funkcja w Instytucie
    []
    Funkcja w Centrum
    []
    dr Kamil Bromski
  • Fajfrowski, Jakub
    Etatowy
    Nie
    Specjalizacja
    General manager
    Biogram
    Nie
    Imię i nazwisko
    Jakub Fajfrowski
    Miasto
    wroclaw
    Dyscyplina
    nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
    Funkcja w Instytucie
    {"funkcja-w-instytucie0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Psychologii","Nazwa odmieniona":""}}
    Funkcja na Wydziale
    {"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Psychologii we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
    Funkcja w Katedrze
    {"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Psychologii Klinicznej i Zdrowia","Nazwa odmieniona":""}}
    Funkcja w Centrum
    []
    dr Jakub Fajfrowski
  • Fortuna-Skowron, Grzegorz
    Etatowy
    Nie
    Specjalizacja
    filmoznawca, krytyk filmowy, dystrybutor filmowy, dyrektor festiwalu filmowego
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    dr
    Imię i nazwisko
    Grzegorz Fortuna-Skowron
    dr Grzegorz Fortuna-Skowron
  • Fuławka, Konrad
    Etatowy
    Nie
    Specjalizacja
    Innovation Operational Officer w Nokia
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Konrad Fuławka
    mgr Konrad Fuławka
  • Goleń, Marcin
    Specjalizacja
    fotograf, zajmuje się fotografią koncertową i reportażową
    Etatowy
    Nie
    Biogram
    Nie
    Imię i nazwisko
    Marcin Goleń
    Tytuł
    mgr inż.
    mgr inż. Marcin Goleń
  • Junke, Dawid
    Etatowy
    Nie
    Specjalizacja
    kulturoznawca, filmoznawca
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    dr
    Imię i nazwisko
    Dawid Junke
    dr Dawid Junke
  • Kędzia, Jakub
    Etatowy
    Nie
    Specjalizacja
    marketing i PR
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Jakub Kędzia
    mgr Jakub Kędzia
  • Kordiak-Gołębska, Ewelina
    Etatowy
    Nie
    Specjalizacja
    neurologopedka, specjalistka w zakresie emisji i higieny głosy
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Ewelina Kordiak-Gołębska
    mgr Ewelina Kordiak-Gołębska
  • Kunert, Gaba
    Etatowy
    Nie
    Specjalizacja
    product marketing manager w agencji kreatywnej MUFU
    Biogram
    Nie
    Imię i nazwisko
    Gaba Kunert
    mgr Gaba Kunert
  • Lewiński, Dominik
    Specjalizacja
    komunikolog, medioznawca, zajmuje się problematyką kreowania wizerunku i treningiem kreatywności
    Etatowy
    Nie
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    dr
    Imię i nazwisko
    Dominik Lewiński
    Funkcja w Instytucie
    []
    Funkcja w Centrum
    []
    Funkcja na Wydziale
    []
    Funkcja w Katedrze
    []
    dr Dominik Lewiński
  • Magoński, Janusz
    Specjalizacja
    Z wykształcenia architekt, z zamiłowania projektant graficzny. Pracuje z wrocławskimi markami, łącząc te dwie dziedziny
    Etatowy
    Nie
    Biogram
    Nie
    Imię i nazwisko
    Janusz Magoński
    Tytuł
    mgr inż.
    mgr inż. Janusz Magoński
  • Filip Mecner
    Specjalizacja
    Filip Mecner Artist Management
    Etatowy
    Nie
    Biogram
    Nie
    Imię i nazwisko
    Filip Mecner
    mgr inż. Filip Mecner
  • Młodzińska-Granek, Agnieszka
    Etatowy
    Tak
    Biogram
    Tak
    Tytuł
    dr
    Imię i nazwisko
    Agnieszka Młodzińska-Granek
    Miasto
    wroclaw
    Dyscyplina
    nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
    Stanowisko
    adiunkt
    Funkcja na Wydziale
    {"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
    Funkcja w Katedrze
    {"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":""}}
    Specjalizacja
    badaczka nauk społecznych, ekspertka impact innovations
    Funkcja w Instytucie
    {"funkcja-w-instytucie0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Nauk Spo\u0142ecznych","Nazwa odmieniona":""}}
    Wydział
    Array
    Instytut
    Instytut Nauk Społecznych
    Funkcja w Centrum
    []
    dr Agnieszka Młodzińska-Granek
  • Mortiuk, Rafał
    Specjalizacja
    dziennikarz, Polskie Radio, BBC
    Etatowy
    Nie
    Biogram
    Nie
    Imię i nazwisko
    Rafał Mortiuk
    dr Rafał Mortiuk
  • Obszarny, Magdalena
    Etatowy
    Tak
    Biogram
    Tak
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Magdalena Obszarny
    Miasto
    wroclaw
    Dyscyplina
    nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
    Specjalizacja
    Dziennikarka, prezenterka telewizyjna
    Stanowisko
    asystent
    Funkcja na Wydziale
    {"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
    Funkcja w Katedrze
    {"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":""}}
    Wydział
    Array
    Funkcja w Instytucie
    []
    Funkcja w Centrum
    []
    mgr Magdalena Obszarny
  • Obszarny, Marek
    Specjalizacja
    dziennikarz radiowy
    Etatowy
    Nie
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Marek Obszarny
    mgr Marek Obszarny
  • Patora, Tomasz
    Etatowy
    Nie
    Specjalizacja
    dziennikarz śledczy
    Biogram
    Nie
    Imię i nazwisko
    Tomasz Patora
    Tytuł
    mgr
    mgr Tomasz Patora
  • Piła, Krzysztof
    Etatowy
    Nie
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Krzysztof Piła
    Specjalizacja
    brand i AI designer w agencji kreatywnej MUFU
    mgr Krzysztof Piła
  • Połeć, Daniel
    Etatowy
    Nie
    Specjalizacja
    senior analytics project manager
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Daniel Połeć
    mgr Daniel Połeć
  • Rydlewski, Michał
    Etatowy
    Nie
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    dr
    Imię i nazwisko
    Michał Rydlewski
    Specjalizacja
    medioznawca
    dr Michał Rydlewski
  • Sacała, Krzysztof
    Etatowy
    Nie
    Specjalizacja
    digital marketing
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Krzysztof Sacała
    mgr Krzysztof Sacała
  • Stasiuk-Krajewska, Karina
    Etatowy
    Tak
    Biogram
    Tak
    Tytuł
    dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS
    Imię i nazwisko
    Karina Stasiuk-Krajewska
    Miasto
    wroclaw
    Dyscyplina
    nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
    Specjalizacja
    Medioznawca, teoretyk komunikacji, etyk komunikacji profesjonalnej
    Stanowisko
    profesor uczelni
    Funkcja w Instytucie
    {"funkcja-w-instytucie0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Nauk Spo\u0142ecznych","Nazwa odmieniona":""}}
    Funkcja na Wydziale
    {"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
    Funkcja w Katedrze
    {"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":""}}
    Instytut
    Instytut Nauk Społecznych
    Obszar zainteresowania
    specjalista-ds-wizerunku
    Wydział
    Array
    Funkcja w Centrum
    []
    dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS Karina Stasiuk-Krajewska
  • Szott, Magdalena
    Etatowy
    Nie
    Specjalizacja
    specjalistka w zakresie marketingu
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Magdalena Szott
    mgr Magdalena Szott
  • Tymiński, Dawid
    Etatowy
    Nie
    Specjalizacja
    influencer
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Dawid Tymiński
    mgr Dawid Tymiński
  • Waraksa, Krzysztof
    Etatowy
    Nie
    Specjalizacja
    konsultant w obszarze strategii marki i designu
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Krzysztof Waraksa
    mgr Krzysztof Waraksa
  • Wieczorek, Iwo
    Etatowy
    Tak
    Specjalizacja
    creative manager, social media expert
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Iwo Wieczorek
    Miasto
    wroclaw
    Stanowisko
    asystent
    Funkcja na Wydziale
    {"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
    Funkcja w Katedrze
    {"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":""}}
    Wydział
    Array
    Funkcja w Instytucie
    []
    Funkcja w Centrum
    []
    mgr Iwo Wieczorek
  • Wołodźko, Tomasz
    Etatowy
    Tak
    Biogram
    Tak
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Tomasz Wołodźko
    Miasto
    wroclaw
    Dyscyplina
    nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
    Specjalizacja
    Medioznawca, dziennikarz radiowy
    Stanowisko
    asystent
    Funkcja na Wydziale
    {"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
    Funkcja w Katedrze
    {"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":""}}
    Wydział
    Array
    Funkcja w Instytucie
    []
    Funkcja w Centrum
    []
    mgr Tomasz Wołodźko

Materiały
audio-wideo

Zapraszamy do obejrzenia/wysłuchania wybranych materiałów z udziałem wykładowców naszego kierunku studiów.

 

Wybór specjalności
Kiedy podejmujesz decyzję

Digital i Social Media to jedna z trzech specjalności oferowanych na studiach I stopnia na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna. Specjalność wybierasz na pierwszym semestrze, a realizujesz od drugiego semestru studiów.

Rekrutacja
krok po kroku

Pamiętaj, że możesz aplikować tylko na jeden kierunek.

Sprawdź, jak przebiega proces rekrutacji
  1. Wypełnij internetowy
    formularz rekrutacyjny
  2. Wgraj skan dokumentów
    i poczekaj na ich weryfikację
  3. Zawrzyj umowę
    elektroniczną
  4. Dostarcz dokumenty
    do Biura Rekrutacji
  5. Sprawdź decyzję
    o przyjęciu na studia w formularzu rekrutacyjnym

Opłaty
i stypendia

Opłata rekrutacyjna

Opłatę w wysokości 85 PLN należy wpłacić za pośrednictwem PayU w formularzu rekrutacyjnym.

Opłata rekrutacyjna jest bezzwrotna, chyba że: kierunek studiów, na który ubiegał się kandydat, nie został uruchomiony (z wyłączeniem sytuacji, kiedy kandydat zdecyduje się na inny kierunek studiów na Uniwersytecie SWPS).

Sprawdź, co obejmuje czesne Sprawdź, jak obniżyć czesne
 

Czesne za pierwszy rok

rok akademicki 2025/2026 wysokość raty
Zapłać w 10 ratach 1 460 PLN
Zapłać w 2 ratach 7 180 PLN
Zapłać całość 13 800 PLN

Bądź na bieżąco!

Zostaw nam swojego maila, a nie ominą cię żadne ważne informacje dotyczące startu rekrutacji, spotkań dla kandydatów oraz stypendiów.

Umów się na konsultację

Jeśli masz pytania dotyczące rekrutacji na studia, zarezerwuj konsultację online lub umów się na spotkanie w biurze rekrutacji w dogodnym dla siebie terminie.

Zarezerwuj konsultację

Zadzwoń do nas

Jeśli chcesz porozmawiać z naszym konsultantem już teraz, skontaktuj się z nami telefonicznie.

+ 48 22 103 26 30

Nie przegap rekrutacji
Drzwi Otwarte Online – dziennikarstwo
14 kwietnia, godz. 17.00