Semestr 1
Semestr pierwszy stanowi swego rodzaju fundament wiedzy, umiejętności i kompetencji związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi. Studenci poznają kluczowe zagadnienia związane z funkcjonowaniem pracownika od początku rekrutacji do momentu opuszczenia firmy. Zdobywają wiedzę z zakresu metodologii badań społecznych i prawa pracy. Otrzymują solidny warsztat z zarządzania sobą w organizacji.
Semestr 2
Studenci zdobywają praktyczną wiedzę i umiejętności pozwalające na zarządzanie rozwojem i kompetencjami pracowników. Dowiadują się, jak oceniać, motywować i wynagradzać pracowników. Doskonalą także umiejętności stosowania odpowiednich narzędzi do przeprowadzania jakościowych i ilościowych badań i analiz wśród osób zatrudnionych w danej firmie. Otrzymują podstawy, które otwierają im drzwi do różnych ścieżek kariery w obszarze HR.
Semestr 3
Studenci poznają społeczny kontekst funkcjonowania ludzi w organizacji oraz wyzwania stojące obecnie przed działami HR, takie jak: zarządzanie różnorodnością czy zmianą. Semestr ten poświęcony jest głównie budowaniu marki pracodawcy za pomocą działań skierowanych do wewnątrz i na zewnątrz firmy, ze szczególnym naciskiem na zarządzanie kulturą organizacji oraz wywieraniem wpływu społecznego i realizacji społecznej odpowiedzialności biznesu.
Semestr 4
Studenci uczą się podejmowania decyzji opartych na faktach (data driven decisions), umiejętności ewaluacji podejmowanych działań oraz wykorzystania danych do budowania strategii działu HR i łączenia jej ze strategią i celami firmy. Wiedza i kompetencje zdobyte w tym semestrze sprawiają, że nasi absolwenci stają się prawdziwymi partnerami dla biznesu.
Pobierz program