Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
zajęcia realizowane:
forma zajęć:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Formularz wyszukiwania na belce: Szkolenia

lokalizacja:
obszar tematyczny:
forma:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Reklama, kóra budzi lęk, jest skuteczna! Pod wpływem negatywnych emocji lepiej zapamiętujemy dane treści.

prof. dr hab. Andrzej Falkowski, psycholog biznesu

Opis specjalności
Czego uczymy

Psychologia biznesu analizuje psychologiczne mechanizmy rządzące gospodarką i pokazuje, jak zastosować wiedzę psychologiczną w kontekstach biznesowych. Studenci poznają psychologiczne aspekty oceny, kontroli efektywności planowania rozwoju pracowników organizacji. Zdobywają wiedzę dotyczącą psychologii rynków finansowych, oszczędzania inwestowania. Pogłębiają kompetencje w dziedzinie psychologii marketingu, kreowania wizerunku budowania marki. Uczą się analizować dane marketingowe oraz prowadzić badania jakościowe ilościowe w praktyce biznesowej.

Adresaci specjalności

Studia skierowane są do kandydatów zainteresowanych psychologicznymi aspektami zachowań konsumenckich rynkowych oraz mechanizmami pozwalającymi sprawnie działać w świecie biznesu, przyszłych menedżerów, przedsiębiorców, pracowników działów marketingu, analityków finansowych czy inwestorów. Specjalność polecana jest też osobom, które posiadają zmysł analityczny myślą o pracy w firmach zajmujących się badaniami rynku.

Wybór specjalności

Pod koniec 5 semestru studenci wskazują specjalność, którą chcieliby realizować na 4 5 roku studiów. Obowiązują limity miejsc – o kolejności przyjęć decyduje średnia ocen z pierwszych 5 semestrów. Uruchomienie specjalności zależy też od liczby osób zainteresowanych danym obszarem psychologii.
Zobacz pozostałe specjalności »

Atuty specjalności
Co nas wyróżnia

Projekty badawcze dla firm i instytucji

Studenci ściśle współpracują z firmami instytucjami, m.in. z Cityboard Media, MWS Maspex (Tymbark, Lubella, Tiger), VOX, Everbe, Spicy Mobile. Dzięki temu już na studiach zdobywają cenne doświadczenia zawodowe w zakresie analizy rynku oraz tworzenia oceniania komunikatów perswazyjnych reklam.

Uczestnictwo w pracach międzynarodowych ekspertów

Studenci mają możliwość współpracy ze studentami profesorami ze Stanów Zjednoczonych oraz krajów UE – prowadzą wspólne badania z zakresu zachowań konsumenta psychologicznych aspektów marketingu a także z zachowań politycznych. Przygotowują referaty, które wygłaszają na krajowych międzynarodowych sympozjach.

Kompleksowa wiedza z przedsiębiorczości

Studenci zdobywają kompleksową wiedzę z przedsiębiorczości – od koncepcji przyszłego biznesu, po umiejętności związane z promocją marki. Potrafią wykorzystać ideę start-upów i pozyskać na nią środki. Umieją określić aktualne trendy na rynku usług i stworzyć odpowiednią przestrzeń dla rozwoju firmy.

Perspektywy zawodowe
Jak wykorzystasz to w przyszłości

Absolwenci Psychologii biznesu znajdują zatrudnienie w agencjach reklamowych i PR (np. Cityboard Media), bankowości (np. BPH, Millenium, Deutsche Bank), biurach promocji miast, centrach badania rynku, mediach, firmach biznesowych (m.in. Procter and Gamble, T-Mobile, Novartis, Medtronic), instytucjach naukowo-dydaktycznych, kancelariach adwokackich obsługujących firmy gospodarcze działające na rynku konkurencyjnym.

Przejdź do Biura Karier

 
Drzewiecka, Milena
Etatowy
Nie
Biogram
Tak
Specjalizacja
Psycholog
Tytuł
dr
Imię i nazwisko
Milena Drzewiecka
Miasto
warszawa
Dyscyplina
psychologia
Stanowisko
adiunkt
Funkcja w Instytucie
[]
Funkcja w Centrum
[]
Funkcja na Wydziale
[]
Funkcja w Katedrze
[]
dr Milena Drzewieckapsycholog społeczny, specjalizuje się w psychologii marketingu politycznego, trener z zakresu psychologii wizerunku i komunikacji
Gąsiorowska, Magdalena
Etatowy
Tak
Biogram
Tak
Tytuł
dr
Imię i nazwisko
Magdalena Gąsiorowska
Miasto
warszawa
Dyscyplina
psychologia
Specjalizacja
Psycholog
Stanowisko
adiunkt
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Psychologii Ekonomicznej ","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Psychologii w Warszawie","Nazwa odmieniona":""}}
Wydział
Array
Funkcja w Instytucie
[]
Funkcja w Centrum
[]
dr Magdalena Gąsiorowskapsycholog przedsiębiorczości i zachowań konsumenckich
Grochowska, Alicja
Etatowy
Tak
Biogram
Tak
Tytuł
dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS
Imię i nazwisko
Alicja Grochowska
Miasto
warszawa
Dyscyplina
psychologia
Specjalizacja
Psycholog
Stanowisko
profesor uczelni
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Psychologii Ekonomicznej i Biznesu","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Psychologii w Warszawie","Nazwa odmieniona":""}}
Wydział
Array
Funkcja w Instytucie
[]
Funkcja w Centrum
[]
dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS Alicja Grochowskapsycholog reklamy
Mackiewicz, Robert
Etatowy
Tak
Biogram
Tak
Tytuł
dr
Imię i nazwisko
Robert Mackiewicz
Miasto
warszawa
Dyscyplina
psychologia
Specjalizacja
Psycholog, pracownik Wydziału Psychologii Uniwersytetu SWPS
Stanowisko
adiunkt
Funkcja w Instytucie
{"funkcja-w-instytucie0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Psychologii","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Psychologii w Warszawie","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Psychologii Ekonomicznej i Biznesu","Nazwa odmieniona":""}}
Wydział
Array
Instytut
Instytut Psychologii
Funkcja w Centrum
[]
dr Robert Mackiewiczspecjalista w dziedzinie psychologii poznawczej i ekonomicznej
Kinga Padzik
Specjalizacja
psycholog zarządzania zasobami ludzkimi
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Tytuł
dr
Imię i nazwisko
Kinga Padzik
dr Kinga Padzikpsycholog zarządzania zasobami ludzkimi
Rogala, Anna
Etatowy
Tak
Biogram
Tak
Tytuł
dr
Imię i nazwisko
Anna Rogala
Miasto
warszawa
Dyscyplina
psychologia
Specjalizacja
Psycholog
Stanowisko
adiunkt
Funkcja w Instytucie
{"funkcja-w-instytucie0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Psychologii","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Psychologii w Warszawie","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Psychologii Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":""}}
Instytut
Instytut Psychologii
Wydział
Array
Funkcja w Centrum
[]
dr Anna Rogalapsycholożka, zajmuje się psychologią zdrowia w pracy oraz oddziaływaniami psychologicznymi wykorzystującymi nowe rozwiązania technologiczne; koncentruje się na roli zasobów i pozytywnych emocji
Sidoruk-Błach, Maria
Etatowy
Tak
Biogram
Tak
Tytuł
dr
Imię i nazwisko
Maria Sidoruk-Błach
Miasto
warszawa
Dyscyplina
psychologia
Specjalizacja
Psycholog
Stanowisko
adiunkt
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Psychologii w Warszawie","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra\u00a0Psychologii Ekonomicznej i\u00a0Biznesu","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Instytucie
{"funkcja-w-instytucie0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Psychologii","Nazwa odmieniona":""}}
Instytut
Instytut Psychologii
Wydział
Array
Funkcja w Centrum
[]
dr Maria Sidoruk-Błachpsycholog, zajmuje się efektem negatywności i asymetrią w kształtowaniu się podobieństwa między obiektami naturalnymi, w tym markami
Sokołowska-Pohorille, Joanna
Etatowy
Tak
Biogram
Tak
Tytuł
prof. dr hab.
Imię i nazwisko
Joanna Sokołowska
Miasto
warszawa
Dyscyplina
psychologia
Specjalizacja
Psycholog
Stanowisko
profesor
Funkcja w Instytucie
{"funkcja-w-instytucie0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Psychologii","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Psychologii w Warszawie","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Psychologii Ekonomicznej i Biznesu","Nazwa odmieniona":""}}
Instytut
Instytut Psychologii
Wydział
Array
Funkcja w Centrum
[]
prof. dr hab. Joanna Sokołowskapsycholog, specjalista w dziedzinie podejmowania decyzji i psychologii ekonomicznej

Pozostałe specjalności
do wyboru na jednolitych studiach magisterskich

  1. Praktyczna psychologia społeczna

    Studenci uczą się, jak w praktyce wykorzystywać wiedzę z psychologii społecznej w obszarze rozwoju osób i grup; diagnozy i interwencji kryzysowej; konfliktów, ich dynamiki i strategii rozwiązywania; sprawowania i podlegania władzy; wzmacniania liderów i twórczych przywódców organizacji.
    Czytaj więcej

  2. Psychologia edukacyjna

    Studenci analizują wewnętrzne i zewnętrzne czynniki wpływające na dobrostan ucznia i jego osiągnięcia szkolne. Opracowują zindywidualizowane plany uczenia, oceniania i wspierania ucznia, poznają programy wspierania rozwoju indywidualnego oraz przeciwdziałania negatywnym procesom, takim jak agresja czy uzależnienia.
    Czytaj więcej

  3. Psychologia międzykulturowa

    Psychologia międzykulturowa bada zależności między kulturą a psychiką człowieka. Pomaga zrozumieć różnorodność kulturową oraz jej wpływ na nasze zachowanie, decyzje, jakie podejmujemy, oraz sposób, w jaki interpretujemy otaczający nas świat.
    Czytaj więcej

  4. Neurokognitywistyka

    Neurokognitywistyka łączy psychologię z najnowszą wiedzą na temat funkcjonowania mózgu. Studenci poznają psychologię z perspektywy, która pozwala wyjaśnić i opisać ludzkie zachowanie poprzez analizę aktywności mózgu i badanie związków zachodzących między układem nerwowym a procesami poznawczymi i emocjonalnymi człowieka.
    Czytaj więcej

  5. Psychologia kliniczna i zdrowia

    Specjalność zajmuje się zdrowiem psychicznym w ujęciu klinicznym. Obejmuje zagadnienia diagnozy psychologicznej i terapii zaburzeń oraz wzmacniania zasobów zdrowia. Studenci dowiadują się, jak profesjonalnie wspierać człowieka w jego rozwoju, planować postępowanie diagnostyczne i prowadzić terapię.
    Czytaj więcej

  6. Psychologia kształtowania i zmiany zachowania

    Specjalność wyjaśnia, w jaki sposób możemy modyfikować zachowania ludzi, aby poprawić jakość ich życia. Studenci zgłębiają kwestie oddziaływania środowiska na zachowanie jednostki, dowiadują się, na czym polega terapia behawioralna i poznają metody diagnozy podstawowych zaburzeń zachowania.
    Czytaj więcej

Materiały
audio-wideo

Strefa Psyche Uniwersytetu SWPS to najpopularniejszy w Polsce projekt popularyzujący merytoryczną wiedzę psychologiczną. Celem projektujest ukazanie praktycznego zastosowania wiedzy psychologicznej zarówno w obszarach oczywistych dla tej dziedziny nauki (np. pomocowym, terapeutycznym), jak i w sektorze biznesowym oraz nowoczesnych technologiach. Zapraszamy na do odwiedzenia naszego bloga www.psyche.swps.pl, grupy dyskusyjnej na Facebooku oraz profili Strefy Zarządzania w serwisach YouTubeSpotify, LectonApple PodcastsEmpik Go.

Zobacz pozostałe wideo