Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Dyrektor Marketingu Roku 2023 – trzy nagrody dla Działu Marketingu Uniwersytetu SWPS

Fot. Uniwersytet SWPS
float_intro: images/ZDJECIA/aktualnosci/Dyrektor_Marketingu_Roku_2023_naglowek.png

Kinga Nowacka oraz Dział Marketingu Uniwersytetu SWPS zostali uhonorowani nagrodami w trzech kategoriach (Master of CSR / Social Purpose, Long Time Marketing Excellence oraz Zespół Marketingu) w ogólnopolskim konkursie, w którym biorą udział dyrektorzy i zespoły marketingu z różnych branż. To potwierdza, że nasza uczelnia jest znana nie tylko z wysokiej jakości kadry akademickiej, lecz także profesjonalnego i nowoczesnego pionu organizacyjno-biznesowego.

Najlepsi w marketingu nagradzani po raz dwunasty

To już dwunasta edycja konkursu, w którym nagradzane są kampanie oraz działania komunikacyjne polskich marek z różnych sektorów i branż. Dział Marketingu Uniwersytetu SWPS jako jedyny reprezentował sektor uczelni wyższych.

W jury konkursu Dyrektor Marketingu Roku zasiadają osoby odpowiedzialne za komunikację i sprzedaż największych marek, takich jak BNP Paribas, Play, Porsche, Dentsu, Dell, L’Oréal, Adamed. Ich uznanie w środowisku marketerów jest niezwykle istotne.

Podczas gali finałowej 16 listopada 2023 r. w Hotelu InterContinental Warszawa wręczano nagrody w kategoriach branżowych oraz specjalnych.

Naszą uczelnię podczas uroczystości reprezentowali:

  • Kinga Nowacka – dyrektorka marketingu i rekrutacji,
  • Agnieszka Lewicka i Rafał Sławski – zastępcy dyrektorki marketingu,
  • Łukasz Skorupski – dyrektor kreatywny.
Czteroosobowa reprezentacja Działu Marketingu Uniwersytetu SWPS na gali wręczenia nagród
Od lewej: Łukasz Skorupski, Kinga Nowacka, Agnieszka Lewicka, Rafał Sławski. Fot. Uniwersytet SWPS

Dowiedz się więcej o konkursie Dyrektor Marketingu Roku

Master of CSR / Social Purpose dla Marketingu Uniwersytetu SWPS

W tej kategorii nagrodę otrzymała Kinga Nowacka. Jury doceniło naszą październikową kampanię profrekwencyjną „Głosuj. Zmieniaj Polskę”. Mamy poczucie, że dołożyliśmy swoją cegiełkę do osiągnięcia historycznej frekwencji w wyborach parlamentarnych, czego zresztą pogratulowała nam prowadząca galę Anna Kalczyńska.

„Nie zawsze ogromne korporacyjne budżety są gwarantem osiągnięcia sukcesu. Liczy się pomysł i szybkość działania, czego przykładem była realizowana przez nas kampania” – mówiła ze sceny Kinga Nowacka.

Poznaj szczegóły kampanii „Głosuj. Zmieniaj Polskę”

Long Time Marketing Excellence

Kilkanaście minut później Kinga Nowacka odebrała nagrodę specjalną Long Time Marketing Excellence za wieloletnią konsekwencję w realizacji strategii marketingowej, wartościowe treści contentmarketingowe, inwestycję w nowe kanały komunikacji, emocje w komunikatach reklamowych i, przede wszystkim – inwestycję we własny zespół, co pozwala z sukcesami realizować coraz bardziej ambitne cele.

Zobacz naszą prezentację konkursową w kategorii „Long Time Marketing Excellence”

Wierzę w potęgę nauki i edukacji oraz w pracę z misją. Z przekonaniem realizuję marketing wartości, bo uczelnie wyższe są odpowiedzialne za modelowanie postaw społecznych i poprawę życia ludzi. Aby to osiągnąć, zwłaszcza w dzisiejszych czasach, niezbędne jest budowanie zaufania do nauki i popularyzacja wyników badań naukowych.

Cenię wartości, z których wyrosła moja uczelnia – bunt i niezgodę na przeciętność. Uwielbiam spektakularne efekty. Często podejmuję niepopularne decyzje, jednak wliczam to w koszty osiągania zamierzonych efektów.

Marzę o tym, aby marka Uniwersytetu SWPS stała się prawdziwym love brandem.

Kinga Nowacka
Kinga Nowacka
dyrektorka ds. marketingu i rekrutacji USWPS

Najlepszy zespół marketingu

Szczególnie cieszy nas trzecia nagroda, którą otrzymaliśmy tego wieczoru – dla najlepszego zespołu marketingu (w kategorii budżet marketingowy do 5 mln zł). Większość firm uhonorowanych podczas gali to międzynarodowe korporacje dysponujące znacznie wyższymi budżetami na marketing i reklamę. Nagrodzone organizacje dziękowały agencjom reklamowym, domom mediowym i firmom konsultingowym, z którymi współpracują.

Nasz zespół marketingu od lat działa samodzielnie (w trybie in-house), realizując wszystkie działania wyłącznie własnymi siłami – od koncepcji i strategii, poprzez kreację, aż po końcowe wykonanie.

Poznaj zespół marketingu Uniwersytetu SWPS

Konferencja Executive Summit

Gali finałowej towarzyszyła jednodniowa konferencja branżowa CMO MARKETING EXECUTIVE SUMMIT 2023 w Hotelu InterContinental Warszawa. Jedną z panelistek w dyskusji „Marketers for Good: Społeczna Odpowiedzialność w Kontakcie z Młodym Pokoleniem” była Kinga Nowacka z Uniwersytetu SWPS.

Panel dotyczył inicjatyw marketingowych skierowanych do młodszych pokoleń. Pokazywał, w jaki sposób firmy mogą pozytywnie wpływać na społeczność i rozwiązywać jej problemy. Słuchacze i słuchaczki mogli się dowiedzieć, jak czołowi marketerzy tworzą kampanie, które nie tylko promują produkty, lecz także inspirują i edukują młodzież. Była to doskonała okazja, aby przekonać się o sile marketingu zaangażowanego społecznie i pielęgnującego ważne wartości – marketingu z misją.

Dyrektorka ds. marketingu USWPS

Kinga Nowacka
 
Kinga Nowacka

Dyrektorka ds. marketingu i rekrutacji, zastępczyni dyrektor generalnej, członkini zarządu uczelni. Ekspertka w zakresie strategii marketingowych, zarządzania marką, organizacji procesu kreacji oraz produkcji narzędzi komunikacji. Pasjonatka zarządzania zespołami i złożonymi projektami. Doświadczenie zdobywała w latach 90. w najtrudniejszych branżach – konsultingu i telekomunikacji (Era GSM, obecnie T-Mobile). Od 18 lat jest związana ze szkolnictwem wyższym w ramach Human Touch Group.

Zobacz inne aktualności