Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Strona główna

Dyrektor Marketingu Roku 2023 – trzy nagrody dla Działu Marketingu Uniwersytetu SWPS

Fot. Uniwersytet SWPS
float_intro: images/ZDJECIA/aktualnosci/Dyrektor_Marketingu_Roku_2023_naglowek.png

Kinga Nowacka oraz Dział Marketingu Uniwersytetu SWPS zostali uhonorowani nagrodami w trzech kategoriach (Master of CSR / Social Purpose, Long Time Marketing Excellence oraz Zespół Marketingu) w ogólnopolskim konkursie, w którym biorą udział dyrektorzy i zespoły marketingu z różnych branż. To potwierdza, że nasza uczelnia jest znana nie tylko z wysokiej jakości kadry akademickiej, lecz także profesjonalnego i nowoczesnego pionu organizacyjno-biznesowego.

Najlepsi w marketingu nagradzani po raz dwunasty

To już dwunasta edycja konkursu, w którym nagradzane są kampanie oraz działania komunikacyjne polskich marek z różnych sektorów i branż. Dział Marketingu Uniwersytetu SWPS jako jedyny reprezentował sektor uczelni wyższych.

W jury konkursu Dyrektor Marketingu Roku zasiadają osoby odpowiedzialne za komunikację i sprzedaż największych marek, takich jak BNP Paribas, Play, Porsche, Dentsu, Dell, L’Oréal, Adamed. Ich uznanie w środowisku marketerów jest niezwykle istotne.

Podczas gali finałowej 16 listopada 2023 r. w Hotelu InterContinental Warszawa wręczano nagrody w kategoriach branżowych oraz specjalnych.

Naszą uczelnię podczas uroczystości reprezentowali:

  • Kinga Nowacka – dyrektorka marketingu i rekrutacji,
  • Agnieszka Lewicka i Rafał Sławski – zastępcy dyrektorki marketingu,
  • Łukasz Skorupski – dyrektor kreatywny.
Czteroosobowa reprezentacja Działu Marketingu Uniwersytetu SWPS na gali wręczenia nagród
Od lewej: Łukasz Skorupski, Kinga Nowacka, Agnieszka Lewicka, Rafał Sławski. Fot. Uniwersytet SWPS

Dowiedz się więcej o konkursie Dyrektor Marketingu Roku

Master of CSR / Social Purpose dla Marketingu Uniwersytetu SWPS

W tej kategorii nagrodę otrzymała Kinga Nowacka. Jury doceniło naszą październikową kampanię profrekwencyjną „Głosuj. Zmieniaj Polskę”. Mamy poczucie, że dołożyliśmy swoją cegiełkę do osiągnięcia historycznej frekwencji w wyborach parlamentarnych, czego zresztą pogratulowała nam prowadząca galę Anna Kalczyńska.

„Nie zawsze ogromne korporacyjne budżety są gwarantem osiągnięcia sukcesu. Liczy się pomysł i szybkość działania, czego przykładem była realizowana przez nas kampania” – mówiła ze sceny Kinga Nowacka.

Poznaj szczegóły kampanii „Głosuj. Zmieniaj Polskę”

Long Time Marketing Excellence

Kilkanaście minut później Kinga Nowacka odebrała nagrodę specjalną Long Time Marketing Excellence za wieloletnią konsekwencję w realizacji strategii marketingowej, wartościowe treści contentmarketingowe, inwestycję w nowe kanały komunikacji, emocje w komunikatach reklamowych i, przede wszystkim – inwestycję we własny zespół, co pozwala z sukcesami realizować coraz bardziej ambitne cele.

Zobacz naszą prezentację konkursową w kategorii „Long Time Marketing Excellence”

Wierzę w potęgę nauki i edukacji oraz w pracę z misją. Z przekonaniem realizuję marketing wartości, bo uczelnie wyższe są odpowiedzialne za modelowanie postaw społecznych i poprawę życia ludzi. Aby to osiągnąć, zwłaszcza w dzisiejszych czasach, niezbędne jest budowanie zaufania do nauki i popularyzacja wyników badań naukowych.

Cenię wartości, z których wyrosła moja uczelnia – bunt i niezgodę na przeciętność. Uwielbiam spektakularne efekty. Często podejmuję niepopularne decyzje, jednak wliczam to w koszty osiągania zamierzonych efektów.

Marzę o tym, aby marka Uniwersytetu SWPS stała się prawdziwym love brandem.

Kinga Nowacka
Kinga Nowacka
dyrektorka ds. marketingu i rekrutacji USWPS

Najlepszy zespół marketingu

Szczególnie cieszy nas trzecia nagroda, którą otrzymaliśmy tego wieczoru – dla najlepszego zespołu marketingu (w kategorii budżet marketingowy do 5 mln zł). Większość firm uhonorowanych podczas gali to międzynarodowe korporacje dysponujące znacznie wyższymi budżetami na marketing i reklamę. Nagrodzone organizacje dziękowały agencjom reklamowym, domom mediowym i firmom konsultingowym, z którymi współpracują.

Nasz zespół marketingu od lat działa samodzielnie (w trybie in-house), realizując wszystkie działania wyłącznie własnymi siłami – od koncepcji i strategii, poprzez kreację, aż po końcowe wykonanie.

Poznaj zespół marketingu Uniwersytetu SWPS

Konferencja Executive Summit

Gali finałowej towarzyszyła jednodniowa konferencja branżowa CMO MARKETING EXECUTIVE SUMMIT 2023 w Hotelu InterContinental Warszawa. Jedną z panelistek w dyskusji „Marketers for Good: Społeczna Odpowiedzialność w Kontakcie z Młodym Pokoleniem” była Kinga Nowacka z Uniwersytetu SWPS.

Panel dotyczył inicjatyw marketingowych skierowanych do młodszych pokoleń. Pokazywał, w jaki sposób firmy mogą pozytywnie wpływać na społeczność i rozwiązywać jej problemy. Słuchacze i słuchaczki mogli się dowiedzieć, jak czołowi marketerzy tworzą kampanie, które nie tylko promują produkty, lecz także inspirują i edukują młodzież. Była to doskonała okazja, aby przekonać się o sile marketingu zaangażowanego społecznie i pielęgnującego ważne wartości – marketingu z misją.

Dyrektorka ds. marketingu USWPS

Kinga Nowacka
 
Kinga Nowacka

Dyrektorka ds. marketingu i rekrutacji, zastępczyni dyrektor generalnej, członkini zarządu uczelni. Ekspertka w zakresie strategii marketingowych, zarządzania marką, organizacji procesu kreacji oraz produkcji narzędzi komunikacji. Pasjonatka zarządzania zespołami i złożonymi projektami. Doświadczenie zdobywała w latach 90. w najtrudniejszych branżach – konsultingu i telekomunikacji (Era GSM, obecnie T-Mobile). Od 18 lat jest związana ze szkolnictwem wyższym w ramach Human Touch Group.

Zobacz inne aktualności