Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Strona główna

Jak stworzyć portfolio? Warsztaty dla kandydatów na grafikę na Uniwersytecie SWPS

float_intro: images/ZDJECIA/aktualnosci/warsztat_portfolio.png

Rozważasz studia graficzne na Uniwersytecie SWPS? Wiążesz przyszłość z zawodem projektanta graficznego? Dołącz do bezpłatnego spotkania online z wykładowcami grafiki. Jednym z elementów rekrutacji na kierunek grafika na Uniwersytecie SWPS jest przedstawienie komisji swojego portfolio. Podczas warsztatów dowiesz się, jak przygotować dobre portfolio, będziesz też mieć okazję do zadania pytań i podzielenia się wątpliwościami związanymi z przygotowaniem się do tego etapu rekrutacji.

16 maja 2022
18.00–19.30
online

Dlaczego warto wziąć udział?

Podczas spotkania uzyskasz odpowiedzi m.in. na pytania:

  • Jak stworzyć dobre portfolio?
  • Na co zwrócić uwagę w kwestiach technicznych?
  • Od czego zacząć przygotowanie?
  • Jak wygląda studiowanie grafiki na Uniwersytecie SWPS?
  • Jaki jest program studiów?

Spotkanie poprowadzą wykładowcy kierunku grafika: dr Mariusz Wszołek i dr Krzysztof Moszczyński.

Forma spotkania

Warsztaty odbędą się online poprzez platformę Zoom, ale ze względu na ograniczoną liczbę miejsc obowiązują zapisy przez formularz. Spotkanie nie będzie nagrywane i udostępniane.

Prowadzący warsztaty:

Mariusz Wszołek
dr
Mariusz Wszołek

Projektant. Zajmuje się głównie reklamą, ze szczególnym uwzględnieniem mechanizmów jej działania w kontekście komunikacyjnym oraz dyferencji rynkowych. Naukowo interesuje się również projektowaniem komunikacji, dyskursami wizualnymi oraz teorią społeczeństwa i komunikacji. Specjalizuje się w design thinking, human-centered design, a także corporate identity. Współpracował m.in. z Media Markt, Anotis, Noti, Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Eurobankiem, Smava Poland, Merc, Fundacją „Krzyżowa”, Galerią Wnętrz Domar, ESK 2016 oraz Uniwersytetem Europejskim Viadrina. Autor publikacji „Reklama. Operacjonalizacja pojęcia” (2015), „Reklama. Perspektywa empiryczna” (2016). Redaktor serii „Projektowanie komunikacji” wydawanej przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.

Krzysztof Moszczyński
dr
Krzysztof Moszczyński

Projektant, web designer, wykładowca w Katedrze Grafiki Uniwersytetu SWPS. Zajmuje się wizualizacją danych, obrazowaniem procesów i projektowaniem wizerunku. Interesują go także zagadnienia z dziedziny communication design: design powierzchni, design opakowań, corporate identity, information design, a także rozwój system operacyjnych, jak np. MacOSX, Android i programowanie w języku Python. W pracy wykorzystuje przede wszystkim metody projektowania produktów i usług skoncentrowane na zaspokojeniu potrzeb użytkowników (zgodnie z ideą human-centered design). Jego zainteresowania naukowe obejmują także: modelowanie procesów biologicznych, bioinformatykę – metody numeryczne w genetyce i genomice. Na kierunku grafika we wrocławskiej filii Uniwersytetu SWPS prowadzi zajęcia z zakresu wizualizacji i prezentacji danych empirycznych, technik wizualizacji, HTML, CSS oraz metodologii projektowych.

Grafika na Uniwersytecie SWPS – studia dla kreatywnych

Grafikę na Wydziale Prawa i Komunikacji Społecznej we Wrocławiu na tle oferty innych uczelni wyróżnia kompleksowe podejście do projektowania graficznego. Nasze studia łączą techniczną wiedzę na temat kompozycji, layoutu, typografii, zarządzania kolorem i technik wizualizacji z pogłębioną wiedzą o komunikacji społecznej, psychologii i psychofizjologii widzenia.

Studiując grafikę na Uniwersytecie SWPS, będziesz pracować w interdyscyplinarnym zespole, zarządzać zespołem projektowym, współpracować z klientami i występować publicznie. Nabędziesz praktyczne umiejętności w połączeniu z analitycznym i syntetycznym myśleniem.

Pracujemy na najlepszym oprogramowaniu: Adobe Illustrator, Photoshop, InDesign, After Effects, Premiere Pro, Lightroom, Fontlab Studio, Adobe XD, Figma, Axure, Blender, Substance 3D, Adobe Dimension.

Umiejętności kandydatów weryfikujemy poprzez portfolio – sprawdzamy ich umiejętności warsztatowe, wrażliwość estetyczną i kompetencje projektowe.

Kierunek

Grafika

stacjonarne, niestacjonarne
Wrocław I stopnia poznaj szczegóły

Zobacz naszą ofertę studiów graficznych

Zobacz stronę Katedry Grafiki

Wirtualny spacer po pracowniach grafiki

Formularz zgłoszeniowy

Organizator

  • Katedra Grafiki

Kontakt

Anna Romańczuk
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zobacz inne aktualności