Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Spotkanie autorskie z Michaelem Fleischerem wokół wystawy „Plakaty werbalne”

float_intro: images/ZDJECIA/aktualnosci/Bckgrfleischer_1920_1.png

W imieniu Galerii Grafiki Uniwersytetu SWPS pragniemy serdecznie zaprosić na spotkanie autorskie z prof. Michaelem Fleischerem, autorem plakatów werbalnych i specjalistą w zakresie projektowania komunikacji. Spotkanie towarzyszyć będzie wystawie „Plakaty werbalne”, którą można oglądać w foyer Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu od 1 marca 2022 r. Prof. Fleischer zaprezentuje koncepcję twórczą plakatu werbalnego, czyli swego rodzaju kreatywnego scenariusza plakatu. Odpowie również na pytania dotyczące swoich wybranych prac.

4 marca 2022
19.00
Foyer Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu, ul. Ostrowskiego 30

Nowy wymiar komunikacji wizualnej

„Plakaty werbalne” Michaela Fleischera to poetycko-satyryczne spojrzenie na otaczającą przestrzeń komunikacji wizualnej, w której reklama, media i codzienność tworzą wybuchową mieszankę blagi i olśnienia. Cytaty z rzeczywistości, obserwacje, paradoksy, imponderabilia wystawione są na próbę postprawdziwej narracji. Plakaty werbalne filtrują sens tego, co znane i niejasne, mogą ujawniać wewnętrzne mechanizmy komunikacji lub prowadzić na manowce potocznych, niekontrolowanych skojarzeń. Posługując się słowami, które ktoś gdzieś kiedyś powiedział – „wszystko widać, ktoś to musiał zaprojektować”.

dr hab. Michał Jakubowicz

Ponieważ produkcja reklamy jest stosunkowo nudna, gdyż mnóstwo czasu trzeba inwestować w czysto techniczną realizację projektu, a mało pozostaje na kreatywność, postanowiłem wymyślać plakaty werbalne (chyba, że już są wymyślone). To coś na kształt scenariusza plakatu, mimo że nie film, a tylko opis. zaletą tego pomysłu jest to, że nie trzeba tych plakatów oglądać, wystarczy je sobie wyobrazić, tym samym każdy skonstruuje sobie własny plakat, na własność. Swego rodzaju prezent (a prezenty mają tę zaletę, że nie muszą się podobać, wystarczy, że oprezentowany się cieszy). Na razie przedstawiam następujące pomysły, ale obawiam się, że będę miał jeszcze inne.

prof. dr hab. Michael Fleischer
autor koncepcji plakatu wizualnego

Prelegent

BIO Michael Fleisher
prof. dr hab.
Michael Fleischer

Urodzony, a potem: founder, trader, influencer, keynote speaker i content creator.

Program

Podczas wydarzenia przewidziana jest prezentacja idei i prac prof. Fleischera, a także odpowiedzi na pytania dotyczące wybranych plakatów ukazanych na wystawie „Plakaty werbalne”, oraz na pytania otwarte skierowane do ich twórcy. Na spotkaniu autorskim prof. Fleischer otrzyma również mały upominek z okazji urodzin.

Spotkanie ma charakter otwarty, jednak liczba miejsc jest ograniczona do 30 osób.

Kontakt z organizatorem wydarzenia: [email protected]

Komitet naukowy

  • dr hab. Michał Jakubowicz – Uniwersytet SWPS
  • dr Mariusz Wszołek – Uniwersytet SWPS

Zobacz inne aktualności