Akcja Grywalizacja
Organizacja Studencka Społecznej innowacji zaprasza na warsztaty dotyczące rozwiązań grywalizacyjnych w projektowaniu produktów cyfrowych. Uczestnicy wydarzenia nie tylko zapoznają się z tematyką grywalizacji, lecz także będą mieli okazję samodzielnie przejść przez proces projektowy i wykorzystać jej elementy w praktyce.
Grywalizacja jako innowacja
Dlaczego gry tak bardzo przyciągają ludzi? Co sprawia, że chcemy w nie grać? Czy jesteśmy w stanie wykorzystać te mechanizmy w obszarach niezwiązanych bezpośrednio z grami?
Tak – dzięki grywalizacji jest to możliwe! Ta coraz szerzej wykorzystywana w produktach cyfrowych technika zwiększa motywację i zaangażowanie użytkowników. Znajduje zastosowanie w tworzeniu aplikacji, zarządzaniu zasobami ludzkimi czy choćby zwiększeniu efektywności pracy w firmach.
Jeśli chcesz poznać i zgłębić ten temat – weź udział w Akcji Grywalizacji, projekcie stworzonym przez Organizację Studenckiej Społecznej Innowacji. Podczas warsztatów każdy z uczestników będzie miał okazję odkryć, czym jest grywalizacja, skąd się wywodzi i gdzie/w jaki sposób się ją wykorzystuje. Na koniec uczestnicy warsztatów uczestnicy zostaną przeprowadzeni przez proces tworzenia rozwiązań grywalizacyjnych w aplikacjach.
Odwiedź stronę wydarzenia:
- na Facebooku
- na Instagramie
- na LinkedIn
Dołącz do nas!
Zapraszamy 4 i 5 marca 2023 r. do warszawskiej siedziby Uniwersytetu SWPS (ul. Chodakowska 19/31) w sali S205. Obowiązują zapisy przez formularz zgłoszeniowy.
4 marca 2023 r.
-
Oficjalne otwarcie wydarzenia
godz. 12.00–12.10 -
Wystąpienie Dawida Giemzy
godz. 12.10–13.40 -
Wystąpienie Krzysztofa Rzeńcy
godz. 13.55–15.25Krzysztof RzeńcaPsycholog, broker innowacji w Centrum Transferu Wiedzy Uniwersytetu SWPS. Interesuje się możliwościami zastosowań nowych technologii w psychologii. Pracował w Instytucie Badań Edukacyjnych. Ma za sobą wieloletnie doświadczenie pracy dla korporacji krajowych oraz międzynarodowych. Współzałożyciel spółek spin-off Uniwersytetu SWPS – Beviado Sp. z o.o. oraz RESQL Sp. z o.o.
-
Wystąpienie Urszuli Rudzkiej-Stankiewicz
godz. 16.05–17.35Urszula Rudzka-StankiewiczEkspertka ekonomii behawioralnej, praktyk grywalizacji i trener. Jako szef konsultingu przeprowadziła ok. 30 projektów grywalizacyjnych. Aktualnie pomaga organizacjom skutecznie wdrażać zmiany i rozwijać kompetencje. Autorka publikacji na temat grywalizacji i zmiany zachowań oraz Ambasador EPALE w obszarze edukacji dorosłych w miejscu pracy.
-
Zakończenie
-
Praca warsztatowa pod okiem Krzysztofa Rzeńca oraz Anety Duszyńskiej
godz. 12.00–14.30Krzysztof RzeńcaPsycholog, broker innowacji w Centrum Transferu Wiedzy Uniwersytetu SWPS. Interesuje się możliwościami zastosowań nowych technologii w psychologii. Pracował w Instytucie Badań Edukacyjnych. Ma za sobą wieloletnie doświadczenie pracy dla korporacji krajowych oraz międzynarodowych. Współzałożyciel spółek spin-off Uniwersytetu SWPS – Beviado Sp. z o.o. oraz RESQL Sp. z o.o.
-
Prezentacja oraz oficjalne zakończenie
godz. 15.10–16.40
5 marca 2023 r.
Kontakt
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.