Grafiki i animacje studentów School of Form rozświetlają stację Metro Świętokrzyska
Studenci specjalności Communication Design stworzyli „Manual dla lepszej komunikacji społecznej”. Zebrali w nim wskazówki dla projektantów dotyczące tego, jak najlepiej wykorzystać potencjał treści umieszczanych na ekranach ledowych w przestrzeni miasta. Rozwiązania, które wypracowali, można oglądać w warszawskim metrze na nośnikach WAREXPO. Jeśli odwiedzimy stację Metro Świętokrzyska w dniach 10–13 czerwca oraz 17–20 czerwca 2022 r., zobaczymy podświetlone animacje i grafiki studentów School of Form Uniwersytetu SWPS.
Screens that talk & see
Co w natłoku komercyjnych treści w miejskiej przestrzeni wciąż ma moc, by prowokować interakcje przechodniów, generować dialog z nośnikami reklamowymi? To główne pytania, na które postanowili odpowiedzieć młodzi projektanci ze School of Form podczas pracy nad „Manualem dla lepszej komunikacji społecznej”. Wypracowane w manualu rozwiązania pokazali w praktyce: zbiór animacji i grafik, nazwany „Screens that talk & see” (ang. ekrany, które mówią i patrzą) oglądać można oglądać w stolicy na wyświetlaczach stacji Metro Świętokrzyska.
Autorzy wyświetlanych prac to zespół projektowy ze specjalności Communication Design: Julia Fohs, Anton Komar, Pola Małaczewska, Katarzyna Modzelewska, Veronika Nikiforova i Kateryna Skyba. Projekt powstał we współpracy z WAREXPO przy merytorycznym wsparciu wykładowców ze School of Form: Izy Rutkowskiej i Krisa Łukomskiego.
Przeczytaj więcej o twórcach i partnerach projektu