Obchody jubileuszu 15-lecia Szkoły Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Uniwersytetu SWPS
Z okazji jubileuszu 15-lecia Szkoły Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Uniwersytetu SWPS, 16 września odbyła się konferencja naukowa Terapia poznawczo-behawioralna 2007-2022. Integracja. Konferencja cieszyła się zainteresowaniem szerokiego grona odbiorców – wzięło w niej udział ponad 520 osób, zarówno w formie stacjonarnej (231 osób) i online (295 osób).
Podczas konferencji prelegenci poruszyli niezwykle istotne zagadnienia związane z: prowadzeniem psychoterapii w czasach wojny i kryzysów (prof. Yona Teichman), terapią opartą na procesach (prof. Stefan G. Hofmann), terapią poznawczo-behawioralną w leczeniu bólu i chorób somatycznych (prof. Andrzej R. Kuczmierczyk), podejściem terapeutycznym do ruminacji, perfekcjonizmu i prokrastynacji (prof. Eduardo Keegan) oraz z leczeniem kompulsywnych zachowań seksualnych (prof. Mateusz Gola). Zwieńczeniem konferencji był warsztat, podczas którego prof. Christine Padesky zademonstrowała dwie metody konceptualizacji przypadku.
Konferencja stanowiła także doskonałą okazję do integracji uczestników na poziomie wymiany własnych doświadczeń oraz do umocnienia relacji wewnątrz społeczności Sszkoły i uczelni, co również było naszym celem.
Przejdź do księgi pamiątkowej uczestników konferencjiNiezwykły Jubileusz
Jubileusz 15-lecia Szkoły Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Uniwersytetu SWPS to dla nas czas refleksji i wspomnień. Konferencja stanowiła doskonałą okazję do integracji uczestników na poziomie wymiany własnych doświadczeń oraz do umocnienia relacji wewnątrz społeczności Szkoły i uczelni. Uczestnicy konferencji mogli zapoznać się także z dotychczasowymi osiągnięciami Szkoły na zorganizowanej podczas wydarzenia wystawie.
Dziękujemy wszystkim osobom, które uczestniczyły w obchodach jubileuszu Szkoły Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej, a także założycielkom Szkoły – dr hab. Agnieszce Popiel i dr Ewie Pragłowskiej oraz wszystkim jej superwizorom, wykładowcom, słuchaczom i absolwentom.